Runa 2 måneder - billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.747 visninger
126 svar
0 synes godt om
27. juli 2010

dorthemus

Så kan jeg altså ikke styre mig længere, men MÅ lægge nye billeder ud af min lille pige der nu er 2 måneder gammel idag

Der sker bare så meget nyt med hende hele tiden: hun er nu  blevet mere interesseret i sit legetøj som ellers har ligget og samlet støv i stuen. Hun dasker til det og smiler når det siger lyde, hun er også begyndt at småpludre og "snakke" med mig og bliver så ivrig når jeg svarer

Og så er sengelægningen blevet meget bedre, selvom hun dog stadig liiiige skal markere lidt utilfredshed med at blive lagt

Hun er bare REN lykke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Vidunderligeunger

der var hun jo det er da helt vild som hun kan holde hovedet - det kan alberte ik så højt, rigtig flot  

Glæder mig til at se hende i dragten, sender den lige med det vuns, du har den nok senest fredag

Anmeld

27. juli 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Så kan jeg altså ikke styre mig længere, men MÅ lægge nye billeder ud af min lille pige der nu er 2 måneder gammel idag

Der sker bare så meget nyt med hende hele tiden: hun er nu  blevet mere interesseret i sit legetøj som ellers har ligget og samlet støv i stuen. Hun dasker til det og smiler når det siger lyde, hun er også begyndt at småpludre og "snakke" med mig og bliver så ivrig når jeg svarer

Og så er sengelægningen blevet meget bedre, selvom hun dog stadig liiiige skal markere lidt utilfredshed med at blive lagt

Hun er bare REN lykke

GISP.....ER HUN ALLEREDE 2 MÅNEDER?? Ej....hvor tiden flyver. Kan lige så tydeligt huske, da der blev skrevet herinde, at nu havde du født :-) 

EJ hvor er hun dog bare SKØØØØN !!!!!!!! Rigtigt gode billeder, du har taget dig. Og dejligt at se, hvor stor hun er blevet :-) 

KRAMMER 

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

der var hun jo det er da helt vild som hun kan holde hovedet - det kan alberte ik så højt, rigtig flot  

Glæder mig til at se hende i dragten, sender den lige med det vuns, du har den nok senest fredag

Hvor skønt, tak  Ja det er sgu vildt med hendes hoved, især fordi hun har kunnet det siden hun var 3 uger  Hun vil også sidde op på armen hele tiden og se ud over skulderen...hun er udpræget nysgerrig.

Anmeld

27. juli 2010

mybaby-girl

dorthemus skriver:

Hun er bare REN lykke

Ej, hvor er hun da bar dejlig

Kan sgu næsten ikk vente til vi selv skal ha ...

(28+0)

Anmeld

27. juli 2010

Thildesmor

åhhh hvor er hun altså bare skøn

Anmeld

27. juli 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Hvor skønt, tak  Ja det er sgu vildt med hendes hoved, især fordi hun har kunnet det siden hun var 3 uger  Hun vil også sidde op på armen hele tiden og se ud over skulderen...hun er udpræget nysgerrig.

ej hvor sjovt, alberte vil også HELE tiden være på skulderen hvor hun bare ligger og kigger og også af og til falder i søvn haha... lige nu sover hun i skråstolen som mor vipper med med den ene fod - smaaaart babysitter

Anmeld

27. juli 2010

Mira0911

Hvor er hun altså bare skøn... :) Så skøn at se på.... :)

Anmeld

27. juli 2010

L.J.L

Fantastisk billede det med 'morfar'?

Smuk datter du har dig der

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

GISP.....ER HUN ALLEREDE 2 MÅNEDER?? Ej....hvor tiden flyver. Kan lige så tydeligt huske, da der blev skrevet herinde, at nu havde du født :-) 

EJ hvor er hun dog bare SKØØØØN !!!!!!!! Rigtigt gode billeder, du har taget dig. Og dejligt at se, hvor stor hun er blevet :-) 

KRAMMER 

Tak Jamen jeg fatter heller ikke hvor tiden bliver af. På den ene side vil jeg godt have at tiden står stille, men nyder også bare alt det hun nu kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.