Runa 2 måneder - billeder ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2010

dorthemus

forår skriver:

Tillykke med dagen Super dejlige billeder af prinsessen Og hun er jo bare endnu finere i virkeligheden

Dea

Tak Dea  Og tak for sidst, rigtig hyggeligt at møde dig og dit lille livstykke af en datter ....Runa beder mig hilse fra hende også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2010

Mor til L&S

dorthemus skriver:

Så kan jeg altså ikke styre mig længere, men MÅ lægge nye billeder ud af min lille pige der nu er 2 måneder gammel idag

Der sker bare så meget nyt med hende hele tiden: hun er nu  blevet mere interesseret i sit legetøj som ellers har ligget og samlet støv i stuen. Hun dasker til det og smiler når det siger lyde, hun er også begyndt at småpludre og "snakke" med mig og bliver så ivrig når jeg svarer

Og så er sengelægningen blevet meget bedre, selvom hun dog stadig liiiige skal markere lidt utilfredshed med at blive lagt

Hun er bare REN lykke

Sikke et skønt billede af Runa og ???morfar??? Eller???

Og sengetøjet med uglerne er da bare sååå fint - hjemme syet??

Kram

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Rollo skriver:

Sikke et skønt billede af Runa og ???morfar??? Eller???

Og sengetøjet med uglerne er da bare sååå fint - hjemme syet??

Kram

Tak  Ja det er morfar som er komplet skudt i hende...de to har altså noget helt særligt sammen

Nej nej så krea er jeg ikke desværre...det er fra Exclusively Quilters, men jeg har købt det på en messe og kan selvfølgelig ikke længere huske hvilken butik der solgte det...æv for jeg gad godt selv et sæt mere OG i junior.

Anmeld

27. juli 2010

Mor til L&S

dorthemus skriver:

Tak  Ja det er morfar som er komplet skudt i hende...de to har altså noget helt særligt sammen

Nej nej så krea er jeg ikke desværre...det er fra Exclusively Quilters, men jeg har købt det på en messe og kan selvfølgelig ikke længere huske hvilken butik der solgte det...æv for jeg gad godt selv et sæt mere OG i junior.

Det er da også bare vildt sødt... Skriv endelig hvis du finder det et sted - Jeg må da eje det til en junior dyne

Kan godt forstå morfar er helt skudt i hende - FANTASTISK billede

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Rollo skriver:

Det er da også bare vildt sødt... Skriv endelig hvis du finder det et sted - Jeg må da eje det til en junior dyne

Kan godt forstå morfar er helt skudt i hende - FANTASTISK billede

Tak igen..det hænger også på væggen herhjemme

Anmeld

27. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Skøøøøønne billeder Hvor har hun dog meget personlighed din lille Runadarling!!! Bliver helt glad i låget af dine billeder -FLERE!!!

Anmeld

27. juli 2010

Bayze

Ej Dorthe - jeg siger det igen - HOLD KÆFT hvor er hun nuttet

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Skøøøøønne billeder Hvor har hun dog meget personlighed din lille Runadarling!!! Bliver helt glad i låget af dine billeder -FLERE!!!

Tak Rosa for dine ord  Jeg ville hjertens gerne smække flere på, men vil jo helst ikke kede folk herinde  Er det ikke snart tid til en billedtråd med Jonte??

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Ej pyt...når nu du spørger så pænt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juli 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ej Dorthe - jeg siger det igen - HOLD KÆFT hvor er hun nuttet

Tak tak tak ...kom lige til at lægge lidt flere ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.