Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej hvor er jeg dog bare forelsket i det billede hvor hun sidder/ligger overfor "Bedstefar??" Det er bare SÅ godt !!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BlyViol skriver: ej hvor sjovt, alberte vil også HELE tiden være på skulderen hvor hun bare ligger og kigger og også af og til falder i søvn haha... lige nu sover hun i skråstolen som mor vipper med med den ene fod - smaaaart babysitter
ej hvor sjovt, alberte vil også HELE tiden være på skulderen hvor hun bare ligger og kigger og også af og til falder i søvn haha... lige nu sover hun i skråstolen som mor vipper med med den ene fod - smaaaart babysitter
Ja en skråstol er sgu en fantastisk opfindelse
LilyMarleen skriver: Nej hvor er jeg dog bare forelsket i det billede hvor hun sidder/ligger overfor "Bedstefar??" Det er bare SÅ godt !!!
Tak! Ja det er supergodt...de to har altså også noget særligt sammen
mybaby-girl skriver: Ej, hvor er hun da bar dejlig Kan sgu næsten ikk vente til vi selv skal ha ... (28+0)
Ej, hvor er hun da bar dejlig
Kan sgu næsten ikk vente til vi selv skal ha ...
(28+0)
Tak Lige pludselig står du med din baby i armene..hvor blir det dejligt for dig
Thildesmor skriver: åhhh hvor er hun altså bare skøn
åhhh hvor er hun altså bare skøn
Tak
linselouise skriver: Fantastisk billede det med 'morfar'? Smuk datter du har dig der
Fantastisk billede det med 'morfar'?
Smuk datter du har dig der
Tak Jeg er også selv rigtig glad for det billede så det hænger på væggen nu
MoarJ skriver: Hvor er hun altså bare skøn... Så skøn at se på....
Hvor er hun altså bare skøn... Så skøn at se på....
sikke en charmebøf-skøøøn pige
BlyViol skriver: der var hun jo det er da helt vild som hun kan holde hovedet - det kan alberte ik så højt, rigtig flot Glæder mig til at se hende i dragten, sender den lige med det vuns, du har den nok senest fredag
der var hun jo det er da helt vild som hun kan holde hovedet - det kan alberte ik så højt, rigtig flot
Glæder mig til at se hende i dragten, sender den lige med det vuns, du har den nok senest fredag
Det kan Malou heller ikke - jeg er godt nok imponeret!
Zette skriver: Det kan Malou heller ikke - jeg er godt nok imponeret!
Jeg takker på Runas vegne Hun gjorde det første gang da hun var tre uger da SP var på besøg...hun var også meget imponeret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128