Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor er hun skøn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: jeg synes bare hun ligner dig SÅ meget! jeg tænkte, da du valgte donor, at hvad nu hvis hun kom ud og lignede en eller anden Frans, men hun ligner bare dig helt vildt og det billede af Runa og bedstefar = to meget opmærksomme mennesker i hver deres ende af livet!
jeg synes bare hun ligner dig SÅ meget! jeg tænkte, da du valgte donor, at hvad nu hvis hun kom ud og lignede en eller anden Frans, men hun ligner bare dig helt vildt og det billede af Runa og bedstefar = to meget opmærksomme mennesker i hver deres ende af livet!
Tak fordi du synes det Jeg kan ikke helt selv se det, men det kan man vel aldrig. Jeg håber det jo fordi der er den ukendte y-faktor i donor Og så er der vel altid det der slet skjulte håb om at ens barn ligner én selv
Morfar og Runa har noget helt specielt sammen, ingen tvivl om det Er SÅ vild med det billede!
Chamomile skriver: Hvor er hun skøn
Tak
Tina2 skriver: Ahmen så dejlig hun er!!! Vildt det allerede er 2 mdr siden du fødte hende!
Ahmen så dejlig hun er!!! Vildt det allerede er 2 mdr siden du fødte hende!
Ja det ER vildt Og tak
dorthemus skriver: Så kan jeg altså ikke styre mig længere, men MÅ lægge nye billeder ud af min lille pige der nu er 2 måneder gammel idag Der sker bare så meget nyt med hende hele tiden: hun er nu blevet mere interesseret i sit legetøj som ellers har ligget og samlet støv i stuen. Hun dasker til det og smiler når det siger lyde, hun er også begyndt at småpludre og "snakke" med mig og bliver så ivrig når jeg svarer Og så er sengelægningen blevet meget bedre, selvom hun dog stadig liiiige skal markere lidt utilfredshed med at blive lagt Hun er bare REN lykke
Så kan jeg altså ikke styre mig længere, men MÅ lægge nye billeder ud af min lille pige der nu er 2 måneder gammel idag
Der sker bare så meget nyt med hende hele tiden: hun er nu blevet mere interesseret i sit legetøj som ellers har ligget og samlet støv i stuen. Hun dasker til det og smiler når det siger lyde, hun er også begyndt at småpludre og "snakke" med mig og bliver så ivrig når jeg svarer
Og så er sengelægningen blevet meget bedre, selvom hun dog stadig liiiige skal markere lidt utilfredshed med at blive lagt
Hun er bare REN lykke
Lækker Lækker Lækker! Elsker billedet med morfar..
Maria. skriver: Lækker Lækker Lækker! Elsker billedet med morfar..
Tak tak Det er morfar også
hvor er hun fin.... Og sikke dygtig til at holde hovdet
lululupo skriver: hvor er hun fin.... Og sikke dygtig til at holde hovdet
Tak Er også ret stolt af hende
For øvrigt, sikke dog et sødt profilbillede
Så kan jeg altså ikke styre mig længere, men MÅ lægge nye billeder ud af min lille pige der nu er 2 måneder gammel idag Der sker bare så meget nyt med hende hele tiden: hun er nu blevet mere interesseret i sit legetøj som ellers har ligget og samlet støv i stuen. Hun dasker til det og smiler når det siger lyde, hun er også begyndt at småpludre og "snakke" med mig og bliver så ivrig når jeg svarer Og så er sengelægningen blevet meget bedre, selvom hun dog stadig liiiige skal markere lidt utilfredshed med at blive lagt Hun er bare REN lykke
Tillykke med dagen Super dejlige billeder af prinsessen Og hun er jo bare endnu finere i virkeligheden
Dea
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128