"Hvis du ikke begynder og bolle med mig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Lillefe

Shibby skriver:

En ide

1) køb massageolie-med smag

2) smør hans *** ind i olien

3) Med BEGGE hænder holder du foroven og forneden af ****** og gnider/massere forsigtgt hver sin retning-på samme tid (:

4) Giv ham et blæs til han glemmer sit cpr og rid ham derefter 

For er ked af at sige det ikk også,men for at han kan få vækket lysten til den store guldmedalje så følelserne kan blusse op igen så må du hjælpe ham på vej og vise at du yder en indsats ^^ Derefter er det hans tur til at vise at virkelig vil ha dig!

Hop ind i kampen,smut ned i en sexshop-Orion har sikkert hvad du skal bruge

Held og lykke

også en god ide!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Lotus86

Nu har jeg ikke læst alle svarene, så hvis det her er skrevet før, så beklager jeg

Men jeg har læst en gang, at det der med at man bare ikke gider og ikke har lyst, det er lidt noget "pjat"... For det er jo klart, hvis man på forhånd inden man går i seng, allerede der tænker, "Åh nej, håber sgu ikke han begynder på noget i aften, for det gider jeg bare ikke" Så har man allerede indstillet sig negativt til det, og så er der ingen chance for at man har lyst.. Jeg har selv haft en periode (selvom jeg ikke har noget barn) hvor jeg bare ikke gad, og netop altid havde de negative tanker omkring, men så læste jeg den artikel, og så forsøgte jeg at gemme dem væk, og så tage imod hans kærtegn og nus på en åben måde, og så kom det ligesom bare af sig selv, for det er jo dejligt, især når man først er kommet i gang Men måske du kunne forslå din mand, at han også er mere med til at varte dig lidt op inden, nusse dig, massere dig, bare være rigtig kærlig, så man stille og roligt geare hinanden lidt op, så det ikke bare bliver sådan en "lige på og hårdt omgang".

Jeg håber i hvert fald at det løser sig, for det er ikke sjovt at skulle rende rundt med konstant dårlig samvittighed, for det får man lyn hurtigt, når man ikke føler man kan opfylde deres sexuelle behov..

Stort til dig

Anmeld

23. juli 2010

BabyStella!

ønskebarn74 skriver:

Er ikke sikker på at jeg husker rigtigt... Men var din mand ikke en af dem der ikke havde lyst under graviditeten... For så ville jeg sige tak for sidst... Nu kan du se hvordan det er... Nu er det min tur til ikke at have lyst.... Hvis ikke jeg husker rigtig... Må du undskylde... Men mænd fatter ikke den omstilling det er at blive mor... (De fleste mænd)... Og så må han jo finde hvad der tænder dig og ikke ham... Den kommentar han havde er bare ikke ok... Min havde fået lukket for vandet...

Kæmpe krammer til dig søde

Jo, han havde netop ikke lyst, mens jeg var gravid - eller det havde han, men var ikke meget for det, da jeg fik stor mave på.

Han troede, Stella tog skade af det. Frygtede at han satte fødslen igang og prikkede hende i hovedet - var grinefærdig, da han fortalte det Men tvang ham ikke videre til det, og stak ham da ikke den samme smørre, som jeg fik i går!

Anmeld

23. juli 2010

<3

Jamen hold da op en led bemærkning. Så for det første så har han mindre følelser for dig nu og samtidigt truer han dig til sex?

Hverken eller giver dig da mere lyst til intimt samvær med ham. Derudover må jeg sige at jeg synes det er et meget ringe grundlag for at være sammen og have sex.

Sex bør være et lystbetonet og med en glad forventning lidt ligesom at give en gave. Men når det er sagt så er sex også en vigtig grundpille i et ethvert forhold og jeg kan godt forstå at 10 mdr er længe at vente. JEG ville synes det var længe at vente.

Der er flere forskellige metoder til at få sexlivet op igen. Den mest effektive og umiddelbare er nok sex hver dag i en måned. Men igen det skal man gøre hvis man har lyst til sex og til at være sammen med din partner. Og det må du jo have hvis du vil have flere børn med ham men jeg er ikke sikker på at jeres forhold lige nu er det bedste det kan være.

Derfor vil mit råd nok være at siden du vælger at være sammen med ham og jeg deraf må forvente at du er glad for ham - sex hver dag i en måned. Så får I da sat jeres sexliv igang igen. Måske ikke samleje hver dag men måske gensidigt onani. Man kan jo sige at alt er mere end det er nu

God vind

Anmeld

23. juli 2010

BabyStella!

Manden kysser og krammer mig i løbet af dagen - meget, men det dur bare ikke.

Nu prøver vi og gøre som mange af Jer foreslår Bare gøre det, efter et par minutter kommer lysten jo og som en skrev herinde; Har man ikke den vilde lyst til og starte med, må han jo bare arbejde hårdere for det

Anmeld

23. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

BabyStella! skriver:

...mister jeg følelserne for dig - endnu mere!"

Det var beskeden fra manden  Er så ked af det - prøver virkelig at finde de seksuelle følelser frem, men de har ikke rigtig været der siden Stella blev født. Det er allerhøjst blevet til 1 gang hver 14 dag - nogle gange har det været 3-4 uger imellem.

Lysten var der før jeg blev gravid, og mens jeg var gravid. Nu er den bare næsten helt væk

Andre med samme problem? Hvad gjorde I?

(Undskylder med det samme mit sprog)

HVAD FANDEN BILDER HAN SIG IND......

du har lige fået en bebse ud (går ud fra du fødte naturligt)  det skal lige siges jeg lød min mand vente de første tre måneder fordi lysten bare ikke var der.. Jeg blev selv syet efter jeg fødte..

Lysten skal nok komme igen i eget tempo, men kroppen skal da lige have lov at hele..

Jeg glemmer aldrig den første gang efter jeg fik min datter - lysten var der - men kortvarrigt - det gjorde så ondt fordi jeg ikke var ordenlig helet så vi måtte stoppe..

efter nogle uger prøvede vi igen men på MIN bestemmelse..

Syntes godt nok din mand er utaknemlig.. og syntes godt nok han burde tage til tak med at han har fået et lækkert barn og har en dejlig kone (og hvis han virkelig er SÅ liderlig må kan sgu tage til tak med sin højrehånd og er det ikke godt nok er der sgu en venstre)

du er da ikke et sexlege tøj der skal gøre alt hvad han forlanger..... Der er to der skal have lyst for det kan blive god sex.. og hvis han er ligeglad med om i begge har lyst........ ja den del skal jeg måske ikke ytre mig om....

men et knus til dig - lysten kommer igen MEN I DIT EGET TEMPO

Anmeld

23. juli 2010

BabyStella!

Kirle skriver:

Jamen hold da op en led bemærkning. Så for det første så har han mindre følelser for dig nu og samtidigt truer han dig til sex?

Hverken eller giver dig da mere lyst til intimt samvær med ham. Derudover må jeg sige at jeg synes det er et meget ringe grundlag for at være sammen og have sex.

Sex bør være et lystbetonet og med en glad forventning lidt ligesom at give en gave. Men når det er sagt så er sex også en vigtig grundpille i et ethvert forhold og jeg kan godt forstå at 10 mdr er længe at vente. JEG ville synes det var længe at vente.

Der er flere forskellige metoder til at få sexlivet op igen. Den mest effektive og umiddelbare er nok sex hver dag i en måned. Men igen det skal man gøre hvis man har lyst til sex og til at være sammen med din partner. Og det må du jo have hvis du vil have flere børn med ham men jeg er ikke sikker på at jeres forhold lige nu er det bedste det kan være.

Derfor vil mit råd nok være at siden du vælger at være sammen med ham og jeg deraf må forvente at du er glad for ham - sex hver dag i en måned. Så får I da sat jeres sexliv igang igen. Måske ikke samleje hver dag men måske gensidigt onani. Man kan jo sige at alt er mere end det er nu

God vind

Tak for vinden (skønt i denne hede)

Ps. Går straks i gang

Anmeld

23. juli 2010

ønskebørn74

BabyStella! skriver:

Jo, han havde netop ikke lyst, mens jeg var gravid - eller det havde han, men var ikke meget for det, da jeg fik stor mave på.

Han troede, Stella tog skade af det. Frygtede at han satte fødslen igang og prikkede hende i hovedet - var grinefærdig, da han fortalte det Men tvang ham ikke videre til det, og stak ham da ikke den samme smørre, som jeg fik i går!

Tak for sidst fister hedder det da hvist bare... Du er jo ikke vandt til at få mere... Og kroppen vender sig til det... Så det er han sgu selv skyld i!!!! Er rasende på dine vegne... Hvad bilder han sig ind... Som om du ikke kunne have mistet noget for ham da du blev nægtet adgang til sex... Og så bare fordi du ventede jeres fælles barn... Nu må han sgu knokle for det... For han skal satne ikke have lov til at onanere i dig... Hvis han skal have må han jo sørge for dig først...

Min mand er harm over hans opførsel... Han sidder her og bander... Sex er for begge parter uanset graviditet el. hvad... Når man er i et parforhold skal man sørge for hinanden... Og når kroppen ikke er vandt til det, tager det tid at komme igang igen... Og da dette var hans valg, må han nu være tolmodig... (Min mand udtrykte det da hvist bedre end mig )

Anmeld

23. juli 2010

ønskebørn74

BabyStella! skriver:

...mister jeg følelserne for dig - endnu mere!"

Det var beskeden fra manden  Er så ked af det - prøver virkelig at finde de seksuelle følelser frem, men de har ikke rigtig været der siden Stella blev født. Det er allerhøjst blevet til 1 gang hver 14 dag - nogle gange har det været 3-4 uger imellem.

Lysten var der før jeg blev gravid, og mens jeg var gravid. Nu er den bare næsten helt væk

Andre med samme problem? Hvad gjorde I?

Lad ham lige læse denne tråd... Det kan være han kommer på andre tanker...

Anmeld

23. juli 2010

otlitrom

Lille Du skriver:

Det er bare så svært! Jeg kan godt forstå at du bliver virkelig ked af det. Det er en stor udfordring, når man er blevet mor og lysten måske bare ikke lige er der som den var før. Det er helt normalt, men rigtig svært. Og man har bare brug for at ens mand er der for en og bakker op og man har ikke brug for flere krav.

Der er jo ingen af os, som har lyst til at have sex fordi at man skal. Men de fleste af os har lyst til at have lyst. Vi vil gerne føle gnisten og forelskelsen og forførelsen. Og det tror jeg er rigtig vigtigt at vi får sagt til vores mænd. Vi HAR lyst til at have lyst. Vi vil gerne tændes. Og der er det så et samspil, jo. For mig har det været en fordel at fortælle min mand, hvad han kan gøre for at hjælpe mig. For det er også dejlig maskulint, at være den, som tænder sin kæreste.

Man kan tale om at når vi har god sex, hvad er det så, at fuglene synger. Hvad har jeg brug for for at kunne give mig hen til sex. Er det et turn-on for mig, at han sørger for oprydning efter aftensmad, og han tænder stearinlys og gør det hyggeligt, mens jeg ammer en baby af. Er det bedste for mig, at han giver mig en fuldstændig massage over hele kroppen, så jeg også får spændt af i mine amme-belastede skuldre og ryg, inden at jeg kan hengive mig til elskov.

Nogen gange kan det være godt at give sig selv lov til at blive nusset og give slip. Jeg tror at vi har mere lyst end vi føler det når vi står der med opvasken og putningen og føler sig klatøjet. Vi føler at vi har mere brug for at sove. Og jeg kender fra mig selv at jeg kan være lidt tilbageholdende med at give mig hen til sex hvis jeg ved at der er en sandsynlighed for at vi vil blive afbrudt af et behov hos et af børnene. Men jeg har også oplevet en stor gevinst ved at vi forsøger os med sex så ofte, at vi kan holde til risikoen for at ofte at bliver afbrudt, for det kan ske med et lille barn i huset.

Jeg mødte på et tidspunkt en kvinde, som havde lavet den aftale med sin mand at de hver tog initiativ én gang om ugen. Og ikke mere. Det betød for hende, at i starten, hvor hun ikke følte lysten, så kunne hun give sig hen til hans kram og nus, når hun vidste at det ikke skulle lede til sex. Og det i sig selv var med til at give mere lyst og kunne hjælpe hende med at få lyst til at invitere til sex.

Man kan spørge sig selv om det ikke er halvkedeligt med aftalt sex. Men før vi fik børn havde vi jo også aftalt sex – bare på en anden måde. Vi aftalte måske at tage på en kæresteweekend. Og så vidste vi jo godt at den stod på sex.

Jeg tror i hvert fald at det er rigtig vigtigt at I får talt om: hvordan kan din kæreste hjælpe lysten på vej, hvordan vil I have det med at blive forstyrret, er det ok for jer med aftalt sex, kan din kæreste leve med at han skal hjælpe dig med at genfinde gnisten, hvad er du vild med hos din mand, hvad gør dig begejstret hos din mand, hvor er han fantastisk. Hvad har du brug for af kærlighedserklæringer fra din mand: eks. søde ord, tid, tjenester, en overraskelse, fysisk berøring og omsorg.

Jeg håber, at I finder en vej, som passer til jer.

Kh Christine

Det er et virkelig velskrevet svar, og jeg synes det er fyldt af mange gode og konstruktive råd.

TS: Jeg håber I finder en løsning. Ordvalget var måske ikke så godt fra kærestens side, og jeg var blevet såret, hvis min kæreste havde sagt det til mig. Men i er to parter. Måske Lille Du's svar, som jeg også har citeret kan give lidt inspiration til at komme videre. Det håber jeg!

Stort knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.