"Hvis du ikke begynder og bolle med mig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

DK

BabyStella! skriver:

Kære alle sammen!

Tusind tak for al Jeres omsorg - det var bare så dejligt med alle krammene

Tak til alle Jeres forslag til hvordan jeg kan få min lyst igen. Jeg har snakket med manden og aftalt at vi mindst én gang om ugen, hopper i kanen, uanset om vi har lyst eller ej. Evt. anskaffe noget sexlegetøj til og fremskynde processen "forneden" :p?

Ku´ sgu godt lide at I alle var så ærlige; "Kom ind i kampen!" - og det gør jeg så :p

Knus til Jer alle

Sådan skal det være! Du er super sej! Og når lysten har været der før, så skal den nok komme igen når du sætter dig det for! Hvor er det bare flot og sejt at du er villig til at tage kampen op og kæmpe for dit sexliv, din mand og jeres kærlighed.

Dét er da kærlighed der batter!

Rigtig rigtig god fornøjelse!

Knus Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Multebær

B&J skriver:

Nemlig men tror nu også jeg ville blive sur ej tror mere ked af det på den måde det blev sagt på men der er vi jo også forskellige hvordan vi tager den måde sin partner siger tingene på

Enig igen 

Anmeld

23. juli 2010

Multebær

B&J skriver:

Nemlig men tror nu også jeg ville blive sur ej tror mere ked af det på den måde det blev sagt på men der er vi jo også forskellige hvordan vi tager den måde sin partner siger tingene på

Enig igen 

Anmeld

23. juli 2010

<3

Sådan! Godt BabyStella at I vælger at gøre en indsats for kærligheden, forholdet, familien og ikke mindst sexlivet!

Og jamen gør hvad I kan, men husk det meste sex foregår mellem ørerne og ikke mellem benene

Anmeld

23. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kirle skriver:

Sådan! Godt BabyStella at I vælger at gøre en indsats for kærligheden, forholdet, familien og ikke mindst sexlivet!

Og jamen gør hvad I kan, men husk det meste sex foregår mellem ørerne og ikke mellem benene

Ja lige præcis. Nu har jeg ikke læst sååå meget med så ved ikke hvad der lige er blevet sagt om sexlegetøj, men nærværet og det at mærke hinandens varme og nøgne hud, ligge og kigge hinanden i øjnene. Dét må være det vigtigste, og så må legetøjet være en lækker bonus at krydre sexlivet med.

Held og lykke herfra

Anmeld

23. juli 2010

BabyStella!

Hej igen alle sammen

Siden den sidste melding fra mig, har manden og jeg snakket lige mere omkring hvad der kan gøres ved det.

Hans måde at fortælle at han vil ha´ noget,  er at ta´ mig lidt på patterne og så forventer han at jeg er klar NU! Det er jeg nu bare ikke, som jeg oz fortalte ham og når det er så længe siden at lysten sådan rigtig har været der, skal der nok lidt mere til.

Derfor aftalte vi at starte ud med "petting", røre ved hinanden, kysse, kramme og ligge i ske og falde i søvn. Bolle 2 gange om ugen, onsdag (hvor han har hviledag fra træning - oz kaldet lillekoneaften) og lørdag (storekoneaften)

Som mange herinde har sagt; boller man mere, har man mere lyst (sådan noget lign. )

Syns´ virkelig I har været en god hjælp - manden har læst denne tråd og tog mange af Jeres ideer til sig.

Føler vi er på rette vej - vi elsker jo hinanden trods alt  

Anmeld

23. juli 2010

mama09

BabyStella! skriver:

...mister jeg følelserne for dig - endnu mere!"

Det var beskeden fra manden  Er så ked af det - prøver virkelig at finde de seksuelle følelser frem, men de har ikke rigtig været der siden Stella blev født. Det er allerhøjst blevet til 1 gang hver 14 dag - nogle gange har det været 3-4 uger imellem.

Lysten var der før jeg blev gravid, og mens jeg var gravid. Nu er den bare næsten helt væk

Andre med samme problem? Hvad gjorde I?

Ærligt har jeg først fået lyst til sex igen NU (og vores datter er ca. 16 mdr)!

Men har da haft sex med min mand, men først efter 1 til 2 mdr efter jeg havde født - og har da gjort det for hans skyld og jaa og min for at lette trykket..

Men er først nu jeg har fået LYSTEN igen...

kram til dig - håber i hitter ud af det, og han får forståelse for det..

Anmeld

23. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

BabyStella! skriver:

Hej igen alle sammen

Siden den sidste melding fra mig, har manden og jeg snakket lige mere omkring hvad der kan gøres ved det.

Hans måde at fortælle at han vil ha´ noget,  er at ta´ mig lidt på patterne og så forventer han at jeg er klar NU! Det er jeg nu bare ikke, som jeg oz fortalte ham og når det er så længe siden at lysten sådan rigtig har været der, skal der nok lidt mere til.

Derfor aftalte vi at starte ud med "petting", røre ved hinanden, kysse, kramme og ligge i ske og falde i søvn. Bolle 2 gange om ugen, onsdag (hvor han har hviledag fra træning - oz kaldet lillekoneaften) og lørdag (storekoneaften)

Som mange herinde har sagt; boller man mere, har man mere lyst (sådan noget lign. )

Syns´ virkelig I har været en god hjælp - manden har læst denne tråd og tog mange af Jeres ideer til sig.

Føler vi er på rette vej - vi elsker jo hinanden trods alt  

Fedt, det lyder sådan

Anmeld

23. juli 2010

Lene-Oliver

BabyStella! skriver:

...mister jeg følelserne for dig - endnu mere!"

Det var beskeden fra manden  Er så ked af det - prøver virkelig at finde de seksuelle følelser frem, men de har ikke rigtig været der siden Stella blev født. Det er allerhøjst blevet til 1 gang hver 14 dag - nogle gange har det været 3-4 uger imellem.

Lysten var der før jeg blev gravid, og mens jeg var gravid. Nu er den bare næsten helt væk

Andre med samme problem? Hvad gjorde I?

Puha hvor kan jeg alt for godt ligge genkendende til det du skriver

Jeg havde det på samme måde, da jeg havde fået min søn. Men jo sexlysten kommer igen, tror det er meget forskelligt hvornår.

Min sexlyst er feks først kommet tilbage nu her for et par måneder siden og min søn er nu 2år..

Men et kæmpe kram til dighåber i finder en løsning på det hele.

Anmeld

23. juli 2010

RGN

Profilbillede for RGN
BabyStella! skriver:

Jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg har mistet lysten...? Om aftenen er jeg træt og tænker ikke på sex. Fortalte ham i går, at det jeg tænker mest på for tiden, er at få nok søvn, så jeg kan fungere dagen efter.

Stella er inde i en meget træls periode lige nu, hvor hun vågner mellem kl. 4.00-5.00 og ikke vil sove igen før et par timer efter.

Så kan din kæreste jo passende stå op kl. 4-5 stykker så du ikke er så træt onsdag aften.

Jeg giver de andre helt ret (har kun læst de første tre sider).

Sex er vigtigt for et parforhold. Uden sex er det ikke eksisterende, men hvis det altid er dig der står op med den lille som tilsyneladende er en søvnvandal er der ikke noget at sige til hvis du er træt. Så må HAN også ind i kampen og hjælpe med jeres fælles barn.

Ofte er det jo sådan at vil du have en små børns mor i kanen må du forkæle hende lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.