"Hvis du ikke begynder og bolle med mig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Lullaby

ønskebarn74 skriver:

Hold op hvor bliver du pludselig ækel og personlig... Jeg har min mening og du har din... Det betyder ikke du kan tillade dig at opføre dig sådan... Føj for en i... Er også glad for du ikke er min... Min mand er enig med mig så vi passer godt sammen....

Tillykke med at vi begge har fundet nogen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Lullaby

ønskebarn74 skriver:

Hold op hvor bliver du pludselig ækel og personlig... Jeg har min mening og du har din... Det betyder ikke du kan tillade dig at opføre dig sådan... Føj for en i... Er også glad for du ikke er min... Min mand er enig med mig så vi passer godt sammen....

Jeg er ked af at du følte dig truffet og at du synes jeg er ækel. Men kan ikke forstå for alt i verdenen, at det er din løsning? At sige så kan du lære det? Jeg synes det lyder så barnligt og umodet så jeg reagerede meget kraftigt. Jeg er ked af hvis der blev under bæltestedet. Jeg forstår stadig ikke din argumentation for, at det er den bedste løsning til et stort problem i et forhold. At man skal give hinanden pay-back for ting der er sket. Jeg synes det ligger så langt væk fra min verden, at jeg bare ikke kan se, at dit råd var andet end pjat og ikke modent. Derfor min reaktion på et meget stort problem..

Anmeld

23. juli 2010

Vial

BabyStella! skriver:

Jeg ved, han vil ha´ MIG! Har fortalt ham, at jeg ved hvor vigtigt sex er i et forhold, og kan jeg ikke opfylde hans krav, må en anden gøre det. Det er virkelig helt i orden med mig, men han ville ikke - så ville han hellere stoppe fuldstændigt med mig.

Kan egentlig godt forstå ham. Kender en, som fik samme "frihed", det er bare ikke et fed mulighed, hvis man allerhelst vil forene kærlighed og sex. Synes han lyder til at være en fornuftig mand med gode værdier.

Jeg håber virkelig, at I finder en løsning på det. Det er så trist, når forhold går i stykker - specielt, når kærligheden sådan set ikke mangler rigtigt.

Anmeld

23. juli 2010

MetteMTH

BabyStella! skriver:

...mister jeg følelserne for dig - endnu mere!"

Det var beskeden fra manden  Er så ked af det - prøver virkelig at finde de seksuelle følelser frem, men de har ikke rigtig været der siden Stella blev født. Det er allerhøjst blevet til 1 gang hver 14 dag - nogle gange har det været 3-4 uger imellem.

Lysten var der før jeg blev gravid, og mens jeg var gravid. Nu er den bare næsten helt væk

Andre med samme problem? Hvad gjorde I?

Undskyld mig, men tænker han kun med pikken eller hvad.. Syntes det er synd for dig, så du får lige en

Anmeld

24. juli 2010

ønskebørn74

Lullaby skriver:

Jeg er ked af at du følte dig truffet og at du synes jeg er ækel. Men kan ikke forstå for alt i verdenen, at det er din løsning? At sige så kan du lære det? Jeg synes det lyder så barnligt og umodet så jeg reagerede meget kraftigt. Jeg er ked af hvis der blev under bæltestedet. Jeg forstår stadig ikke din argumentation for, at det er den bedste løsning til et stort problem i et forhold. At man skal give hinanden pay-back for ting der er sket. Jeg synes det ligger så langt væk fra min verden, at jeg bare ikke kan se, at dit råd var andet end pjat og ikke modent. Derfor min reaktion på et meget stort problem..

Det jeg mener med mit indlæg er at alt vi gør i livet har konsekvenser... Hun fik ikke ret meget sex under sin graviditet... Hvilket får behovet til at dale naturligt... Ellers ville vi jo blive skøre når vi ingen partner har... Udover det har hun en lille ny... Så hvad jeg mener med det er at nu er det hans tur til at finde tolmodigheden frem... Han har selv været medhvirkende til at det er som det er... Det var pointen... At tage ansvar for sine egne valg...

Anmeld

24. juli 2010

Chamomile

Tjuhl skriver:

det er fandmerne ikke i orden at komme med sådan en udmelding! lysten til sex kommer jo ikke bare af et fysisk behov, ikke i et længerevarende forhold da! det kommer (bl.a.) af at man føler sig elsket, begæret, hørt, set og ikke mindst TRYG og hvordan i hede hule helvede skulle du føle bare een af de ting, når han bruger sex som afpresning og endda siger, at han hænger ligge på vippen til at starte med?? det kan han satme ikke være bekendt, altså

Jeg er helt enig. Og stort kram til dig, håber at det løser sig.

Anmeld

24. juli 2010

Laulund87

ønskebarn74 skriver:

Det jeg mener med mit indlæg er at alt vi gør i livet har konsekvenser... Hun fik ikke ret meget sex under sin graviditet... Hvilket får behovet til at dale naturligt... Ellers ville vi jo blive skøre når vi ingen partner har... Udover det har hun en lille ny... Så hvad jeg mener med det er at nu er det hans tur til at finde tolmodigheden frem... Han har selv været medhvirkende til at det er som det er... Det var pointen... At tage ansvar for sine egne valg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.