"Hvis du ikke begynder og bolle med mig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2010

Multebær

sender lige en krammer. Det er godt nok hårdt at få at vide, men prøv at vende det til noget positivt. Han gør ihvertfald opmærksom på hvordan han føler før det er for sent - dvs jeres forhold står til at redde og kan udvikle sig yderligere. 

Jeg kan ikke komme med de gyldne ord som vil løse problemet men vil dog alligevel sige at hvis jeg var i dit sted ville søge noget professionel hjælpe hos en sexolog/parterapeut. Vis din mand at du tager problemet seriøst og gerne vil have at i får et dejligt parforhold igen.

Jeg håber i får det bedste ud af det  husk at ud af kriser kan komme rigtig gode forandringer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Først og fremmest et kram til dig, fordi du jo selvfølgelig er ked af det over den melding.....

Jeg syntes godt din kæreste kunne have fundet en lidt pænere måde at sige det til dig på, rigtig uheldig valg af ord... Men jeg forstår han også godt, det må være rigtig hårdt pludselig ikke at være seksuelt sammen med den person man elsker allerhøjest.... Tror ikke han siger som han gør for at såre dig, tror bare han er smadder frustreret, og trænger til dig, og den uheldige måde han fik det sagt på var i afmagt, og kom forhåbentlig slet ik fra hjertet!!

Håber i finder ud af det, og nogen gange skal du måske prøve selvom lysten ik er vild stor. Gejle dig selv lidt op til sex, også forføre ham og give ham det han mangler.... Ikke sagt at du skal have sex med ham uden egentlig at have lyst, men jo mere sex i har, jo mere lyst får du måske. Tror i er kommet ind i en ond cirkel som bare lige skal bryydes!

Kram herfra

Anmeld

23. juli 2010

Multebær

LouiseNielsen skriver:

Hejsa

Først og fremmest et kram til dig, fordi du jo selvfølgelig er ked af det over den melding.....

Jeg syntes godt din kæreste kunne have fundet en lidt pænere måde at sige det til dig på, rigtig uheldig valg af ord... Men jeg forstår han også godt, det må være rigtig hårdt pludselig ikke at være seksuelt sammen med den person man elsker allerhøjest.... Tror ikke han siger som han gør for at såre dig, tror bare han er smadder frustreret, og trænger til dig, og den uheldige måde han fik det sagt på var i afmagt, og kom forhåbentlig slet ik fra hjertet!!

Håber i finder ud af det, og nogen gange skal du måske prøve selvom lysten ik er vild stor. Gejle dig selv lidt op til sex, også forføre ham og give ham det han mangler.... Ikke sagt at du skal have sex med ham uden egentlig at have lyst, men jo mere sex i har, jo mere lyst får du måske. Tror i er kommet ind i en ond cirkel som bare lige skal bryydes!

Kram herfra

Jeg er helt enig med Louise

Uheldigt ordvalg fra din mand men prøv at se ud over hvor dumt det var formuleret.

Prøv at se om i kan skabe tid til hinanden. Få guldklumpen passet et par aftener hvis i har mulighed for det. Så er der skabt mulighed for at få brudt rytme i er inde i

Endnu et herfra

Anmeld

23. juli 2010

lollandpigen

Tror det er meget vigtigt for en mand at have et sex liv og når det ikke fungerer så siger de en masse ting for at få føelserne ud, tror nu ikke han måske mener det så hårdt som han siger det.....

Det er aldrig sjovt og har selv prøvet det med min ex kæreste mistede jeg lysten fuldstændig og den kom aldrig igen fordi vi ikke arbejde med det. nu med min nuværende kæreste som jeg venter mit 3 barn med har jeg her i gradiviteten haft perioder hvor lysten ikke har været der overhovedet.  Jeg har endelig haft lyst når vi først er kommet igang men det er det med at finde overskud og lysten til at komme igang......

Vi snakker meget om det vi er begge meget åbne om hvorfor vi ikke har lyst og noglegange ved jeg faktisk ikke hvorfor lysten ikke er der....

Ved ikke om det er noget I har porøvet men vi bruger meget tid på bare at nusse, kæle, kysse og røre uden at det skal ende med sex og det er bare super dejligt og får virkelig nogle helt andre føelser frem og giver en mere overskud at man ved at det ikke altid behover at være SEX.......

Håber virkelig I finder en løsning på det og selvom det er hårdt så tror jeg på at et fungerende sex liv er meget vigtigt hvis ens parforhold skal holde, men omvendt skal din kæreste/ mand også tage hensyn til dig og vise respekt og synes bestemt det var en lidt hård besked han kom med den kunne måske ha været lidt mere blid og så han stadig kom med sit budskab.....

Mange   Knus herfra

Anmeld

23. juli 2010

klmf

Slam! Så kan du da ellers lige tygge lidt på den...

Altså, jeg har også haft en periode, hvor bare tanken om sex var sådan helt... Nærmest uinteressant. Slet ikke nogen følelser, jeg kunne få frem i kroppen og havde helt ærligt heller ikke overskuddet til at prøve så fandens meget. Min kæreste og jeg var fra starten af enige om, at det selvfølgelig er vigtigt at holde liv i den del af samlivet, men at vi jo måtte SNAKKE om evt. problemer, der kunne opstå. Kan så se din kæreste valgte en helt anden fremgangsmåde  (Klovn) Men sådan tror jeg tit nogle mænd opfører sig i mangel af bedre...

Du bliver nødt til at snakke med ham og spørge ham om han VIRKELIG mener det kun er dit problem? Det må da være et fælles problem, som I begge to skal arbejde på at løse. Han kan jo ikke bare udstede sådan en kommando og så lægge sig ind på sengen og vente på du kommer i gang... 

Hjemme ved os hjalp det i hvert fald, da vi fik snakket om at det kunne da godt være, det var mig, der ikke havde så meget lyst - men hvad kunne HAN så bidrage med, der kunne få underlivet i svingninger og hjernen til at åbne op for det område igen...

Fælles problem, fælles løsning.

Anmeld

23. juli 2010

MarieMor

lotchen aka Charlotte skriver:

Slam! Så kan du da ellers lige tygge lidt på den...

Altså, jeg har også haft en periode, hvor bare tanken om sex var sådan helt... Nærmest uinteressant. Slet ikke nogen følelser, jeg kunne få frem i kroppen og havde helt ærligt heller ikke overskuddet til at prøve så fandens meget. Min kæreste og jeg var fra starten af enige om, at det selvfølgelig er vigtigt at holde liv i den del af samlivet, men at vi jo måtte SNAKKE om evt. problemer, der kunne opstå. Kan så se din kæreste valgte en helt anden fremgangsmåde  (Klovn) Men sådan tror jeg tit nogle mænd opfører sig i mangel af bedre...

Du bliver nødt til at snakke med ham og spørge ham om han VIRKELIG mener det kun er dit problem? Det må da være et fælles problem, som I begge to skal arbejde på at løse. Han kan jo ikke bare udstede sådan en kommando og så lægge sig ind på sengen og vente på du kommer i gang... 

Hjemme ved os hjalp det i hvert fald, da vi fik snakket om at det kunne da godt være, det var mig, der ikke havde så meget lyst - men hvad kunne HAN så bidrage med, der kunne få underlivet i svingninger og hjernen til at åbne op for det område igen...

Fælles problem, fælles løsning.

vil bare lige give dig 100% ret !!

Anmeld

23. juli 2010

Barbamama

Hold da op for en melding. Altså min datter er 13mdr nu og vores sexliv er IKKE ligesom før! Man er træt og måske skal der nås 100 andre ting: såsom vasketøj, madlavning osv osv... Og ja det er røvsyge ting og man burde sgu vælge at knalde engang imellem men de andre ting kan bare fylde meget i ens hoved og når de så er ordnet vil man ofte hellere sove end at dyrke sex. Men ja I er jo TO om at skulle finde lysten igen. Jeg hørte faktisk lige i fjernsynet i dag at efter en fødsel skulle kvinden finde sin lyst igen og en god måde at gøre det på var at "date" hinanden igen. Holde i hånd, sidde og se en film tæt sammen i sofaen, få den lille passet og gå en tur eller tag ud og spise sammen. Når du føler I har det godt sammen på den måde vil lysten også komme igen.

Anmeld

23. juli 2010

Lille Du

Det er bare så svært! Jeg kan godt forstå at du bliver virkelig ked af det. Det er en stor udfordring, når man er blevet mor og lysten måske bare ikke lige er der som den var før. Det er helt normalt, men rigtig svært. Og man har bare brug for at ens mand er der for en og bakker op og man har ikke brug for flere krav.

Der er jo ingen af os, som har lyst til at have sex fordi at man skal. Men de fleste af os har lyst til at have lyst. Vi vil gerne føle gnisten og forelskelsen og forførelsen. Og det tror jeg er rigtig vigtigt at vi får sagt til vores mænd. Vi HAR lyst til at have lyst. Vi vil gerne tændes. Og der er det så et samspil, jo. For mig har det været en fordel at fortælle min mand, hvad han kan gøre for at hjælpe mig. For det er også dejlig maskulint, at være den, som tænder sin kæreste.

Man kan tale om at når vi har god sex, hvad er det så, at fuglene synger. Hvad har jeg brug for for at kunne give mig hen til sex. Er det et turn-on for mig, at han sørger for oprydning efter aftensmad, og han tænder stearinlys og gør det hyggeligt, mens jeg ammer en baby af. Er det bedste for mig, at han giver mig en fuldstændig massage over hele kroppen, så jeg også får spændt af i mine amme-belastede skuldre og ryg, inden at jeg kan hengive mig til elskov.

Nogen gange kan det være godt at give sig selv lov til at blive nusset og give slip. Jeg tror at vi har mere lyst end vi føler det når vi står der med opvasken og putningen og føler sig klatøjet. Vi føler at vi har mere brug for at sove. Og jeg kender fra mig selv at jeg kan være lidt tilbageholdende med at give mig hen til sex hvis jeg ved at der er en sandsynlighed for at vi vil blive afbrudt af et behov hos et af børnene. Men jeg har også oplevet en stor gevinst ved at vi forsøger os med sex så ofte, at vi kan holde til risikoen for at ofte at bliver afbrudt, for det kan ske med et lille barn i huset.

Jeg mødte på et tidspunkt en kvinde, som havde lavet den aftale med sin mand at de hver tog initiativ én gang om ugen. Og ikke mere. Det betød for hende, at i starten, hvor hun ikke følte lysten, så kunne hun give sig hen til hans kram og nus, når hun vidste at det ikke skulle lede til sex. Og det i sig selv var med til at give mere lyst og kunne hjælpe hende med at få lyst til at invitere til sex.

Man kan spørge sig selv om det ikke er halvkedeligt med aftalt sex. Men før vi fik børn havde vi jo også aftalt sex – bare på en anden måde. Vi aftalte måske at tage på en kæresteweekend. Og så vidste vi jo godt at den stod på sex.

Jeg tror i hvert fald at det er rigtig vigtigt at I får talt om: hvordan kan din kæreste hjælpe lysten på vej, hvordan vil I have det med at blive forstyrret, er det ok for jer med aftalt sex, kan din kæreste leve med at han skal hjælpe dig med at genfinde gnisten, hvad er du vild med hos din mand, hvad gør dig begejstret hos din mand, hvor er han fantastisk. Hvad har du brug for af kærlighedserklæringer fra din mand: eks. søde ord, tid, tjenester, en overraskelse, fysisk berøring og omsorg.

Jeg håber, at I finder en vej, som passer til jer.

Kh Christine

Anmeld

23. juli 2010

mullesmith2

BabyStella! skriver:

...mister jeg følelserne for dig - endnu mere!"

Det var beskeden fra manden  Er så ked af det - prøver virkelig at finde de seksuelle følelser frem, men de har ikke rigtig været der siden Stella blev født. Det er allerhøjst blevet til 1 gang hver 14 dag - nogle gange har det været 3-4 uger imellem.

Lysten var der før jeg blev gravid, og mens jeg var gravid. Nu er den bare næsten helt væk

Andre med samme problem? Hvad gjorde I?

Der sker altså bare noget med ens krop under en graviditet og nu er jeg ikke kommet til efter graviditet endnu, men er sikker på man bare stadig har en masse hormoner og ting og sager i kroppen der lige skal falde på plads før man kan nyde det og have god sex igen. Kan godt forstå din kærestes reaktion, men der må du bare forklare ham at det tager tid og han må finde hans tolmodighed frem, og forklar ham at du heller ikke kan forstå hvor lysten er forsvundet hen! Det var det jeg forklarede min kæreste da jeg under graviditeten ikke havde den store lyst en overgang og han følte sig såret og overset og troede det var noget med ham der gjorde jeg ikke gad. Ved du selv hvorfor du ikke har lyst?

Anmeld

23. juli 2010

Diana...

Lullaby skriver:

Først og fremmest vil jeg give dig et  for det var så uheldigt sagt af manden. Jeg tror at han er frustreret over, at jeres sexliv ikke fungerer og i et anfald af irritation har han sagt noget uheldigt. Men i et forhold er det sådan at hvis sexen fungerer fylder den måske kun 10%, resten er kærlighed, omsorg og andre ting der kendetegner et godt parforhold men hvis sexen ikke fungerer så fylder den 90% og det er rigtig meget. Meget uheldig fordeling. Jeg kan kun sige, at hvis du vil redde dit forhold så er du nødt til at komme ind i kampen og dyrke noget sex. Jeg ved godt at moderskabet fylder en del men dit parforhold er ligeså vigtigt. Derfor er du nødt til at prioritere jeres sex og dyrke det. Jeg ville anbefale dig, at i skal planlægge hvornår i dyrker sex og så holde det. Også selvom du er træt eller jeres barn har været umulig.

Helt enig. måske prøve at få noget prof hjælp ude fra. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.