BabyStella! skriver:
...mister jeg følelserne for dig - endnu mere!"
Det var beskeden fra manden
Er så ked af det - prøver virkelig at finde de seksuelle følelser frem, men de har ikke rigtig været der siden Stella blev født. Det er allerhøjst blevet til 1 gang hver 14 dag - nogle gange har det været 3-4 uger imellem.
Lysten var der før jeg blev gravid, og mens jeg var gravid. Nu er den bare næsten helt væk 
Andre med samme problem? Hvad gjorde I?
Sex har vi bl.a. brug for fordi vi har brug for nærheden og berøringen som kroppen på mange måder higer efter.
Når vi er kærester uden børn får vi dækket nærheden og berøringen af hinanden. Så kommer det første barn.........man er mor, går hjemme og har såååå meget fysisk kontakt med sit barn at behovet for nærhed og berøring meget let bliver dækket helt ind. Dette fortsætter tit selv når man starter job, da det ofte er mor der fortsat har mest med børnene at gøre. Det hjælper heller ikke hvis man ikke for en ordentlig nattesøvn!
Jeg har tre børn, børn der alle elsker at blive krammet, sidde på skødet, blive nusset og på den måde få dækket deres nærheds og berøringsbehov. Der er altså flere aftener når ungerne er lagt hvor jeg bare IKKE orker at nogen rører ved mig, så vil jeg bare sidde lidt for mig selv og være MIG.
Det kan være rigtig svært at finde lysten til sex = endnu mere berøring, når kroppen er så mæt! Men sex er en uundværlig del af et parforhold, det er noget af det der styrker forholdet og holder os tæt knyttet til vores partner.
Det er ved gud også værd at dyrke og værd at kæmpe for, for sex er skønt, særligt sammen med den man elsker og er tryg med. Men sex må ikke bruges som våben eller trussel for det ødelægger et forhold 100 %.
Jeg synes at du skal snakke med din mand, fortæl ham at du faktisk får rigtig meget berøring dækket pga at I har et lille barn. Bed ham tage lidt over når han kan, så din krop kan få lidt fred og være mere klar til den voksne berøring. Han kunne jo putte om aftenen så du fik fri dér. Få jeres barn passet ude bare en dag, en lørdag måske, så I har tid og rum til hinanden.
Fortæl ham også at når han truer dig, og det gør han faktisk i de ord du gengiver, så hjælper det på ingen måde din lyst. Han skal pirre den frem. Min mand gik på barsel alene i 10 uger og han forstod godt i det forløb hvad jeg mente med at min krop blev mæt af berøring - han mistede dog ikke lysten.....men hæ hæ han er jo også en mand!!
Men jeg tror han fik en større forståelse for mig/kvinden.
Og kæmp selv for det, find lysten, ofte kommer den når man er igang og så er det man ligger der og undrer sig over at man for lidt siden slet ikke gad!!
til dig..........håber jeres forhold er så godt at I frit kan snakke om sex og lyst........og måske finde frem til noget der virkelig kunne pirre og tænde dig!
Kamelia