"Hvis du ikke begynder og bolle med mig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.946 visninger
66 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

BabyStella!

...mister jeg følelserne for dig - endnu mere!"

Det var beskeden fra manden  Er så ked af det - prøver virkelig at finde de seksuelle følelser frem, men de har ikke rigtig været der siden Stella blev født. Det er allerhøjst blevet til 1 gang hver 14 dag - nogle gange har det været 3-4 uger imellem.

Lysten var der før jeg blev gravid, og mens jeg var gravid. Nu er den bare næsten helt væk

Andre med samme problem? Hvad gjorde I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

MarieMor

kan ikke sige jeg har prøvet det samme , men vil bare gi en KÆMPE da det da bare må være noget af det værste man kan få a vide 

men tror du ikke sommetider det er det der med mere vil ha' mere ?? så gør man det ikke i et stykke tid for man heller ikke rigtig så meget lyst .. sådan er det i hvert fald tit med kvinder og så helt omvendt med mænd ..

håber du/i kan genfinde gnisten .. måske en aften/weekend hvor det bare er jer og i gør lidt ekstra ud a jer selv for hinanden ??

Anmeld

23. juli 2010

Englebisse

BabyStella! skriver:

Det var beskeden fra manden  Er så ked af det - prøver virkelig at finde de seksuelle følelser frem, men de har ikke rigtig været der siden Stella blev født. Det er allerhøjst blevet til 1 gang hver 14 dag - nogle gange har det været 3-4 uger imellem.

Lysten var der før jeg blev gravid, og mens jeg var gravid. Nu er den bare næsten helt væk

Hold da op en besked at få    Det kan din mand da slet ikke være bekendt. Det er skide hårdt at blive mor og tror man kommer til at tilside sætte sexlivet lidt. Dog skal man ikke glemme hinanden..

Jeg har heller ikke den samme lyst som før jeg fik børn, men min mand ville aldrig og har aldrig sagt hvis han ikke får sex så smutter han eller mister følelser for mig.

Du får lige et

Anmeld

23. juli 2010

BabyStella!

Englebisse skriver:

Hold da op en besked at få    Det kan din mand da slet ikke være bekendt. Det er skide hårdt at blive mor og tror man kommer til at tilside sætte sexlivet lidt. Dog skal man ikke glemme hinanden..

Jeg har heller ikke den samme lyst som før jeg fik børn, men min mand ville aldrig og har aldrig sagt hvis han ikke får sex så smutter han eller mister følelser for mig.

Du får lige et

Tak

Stella er næsten 10 mdr. Kommer sexlysten aldrig igen?

Vi har snakket om et barn mere, og fik oz lige smidt i hovedet, at "så har du lyst til sex!"

Anmeld

23. juli 2010

LotteN

Jeg kender det udemærket godt. Selvom det er 2 år siden jeg fødte, så er min lyst(som den var er inden) inden ikke kommet tilbage... De ner blevet bedre med tiden, men ikke nogt at råbe hurra for, desværre...  

Det er rigtig hårdt, or det går rigtig meget ud oer forholdet, da det jo er en vigtig ting i et forhold at sådan noget også fyngere..!

du får lige et   med på vejen.

Anmeld

23. juli 2010

Lillefe

hmm.. jeg ved ikke så meget om det med at miste lysten kun i starten af min graviditet havde jeg ikke så meget lyst men var meget træt... Og det var altså denne gang for første gang havde jeg lyst hele tiden både før og efter. NU har jeg også altid haft en større lyst end normalt....

Jeg tror dog aldrig min mand ville sige sådan til mig...hvis det skete, han har mindre lyst end mig.

Men jeg tænker lidt på om det måske er noget psykisk ? hvad bruge i af prævention? det kunne måske også have ngoet med det at gøre? hvad med måske at snakke med sådan en sexolog?

Anmeld

23. juli 2010

Lullaby

BabyStella! skriver:

Først og fremmest vil jeg give dig et  for det var så uheldigt sagt af manden. Jeg tror at han er frustreret over, at jeres sexliv ikke fungerer og i et anfald af irritation har han sagt noget uheldigt. Men i et forhold er det sådan at hvis sexen fungerer fylder den måske kun 10%, resten er kærlighed, omsorg og andre ting der kendetegner et godt parforhold men hvis sexen ikke fungerer så fylder den 90% og det er rigtig meget. Meget uheldig fordeling. Jeg kan kun sige, at hvis du vil redde dit forhold så er du nødt til at komme ind i kampen og dyrke noget sex. Jeg ved godt at moderskabet fylder en del men dit parforhold er ligeså vigtigt. Derfor er du nødt til at prioritere jeres sex og dyrke det. Jeg ville anbefale dig, at i skal planlægge hvornår i dyrker sex og så holde det. Også selvom du er træt eller jeres barn har været umulig.

Anmeld

23. juli 2010

Lillefe

Lullaby skriver:

Først og fremmest vil jeg give dig et  for det var så uheldigt sagt af manden. Jeg tror at han er frustreret over, at jeres sexliv ikke fungerer og i et anfald af irritation har han sagt noget uheldigt. Men i et forhold er det sådan at hvis sexen fungerer fylder den måske kun 10%, resten er kærlighed, omsorg og andre ting der kendetegner et godt parforhold men hvis sexen ikke fungerer så fylder den 90% og det er rigtig meget. Meget uheldig fordeling. Jeg kan kun sige, at hvis du vil redde dit forhold så er du nødt til at komme ind i kampen og dyrke noget sex. Jeg ved godt at moderskabet fylder en del men dit parforhold er ligeså vigtigt. Derfor er du nødt til at prioritere jeres sex og dyrke det. Jeg ville anbefale dig, at i skal planlægge hvornår i dyrker sex og så holde det. Også selvom du er træt eller jeres barn har været umulig.

Enig Måske kunne du også planlægge en aften hvor du kunne strippe for ham? hvor du evt. havde fri hele dagen og ladede op til det helt store? hvor jeres datter måske bliver passet? det kan mænd godt lide ligesom for at vise at du gerne vil det?

Jeg tror også jeg ville blvie meget frustreret hvis min mand lige pludseligt heller ikke ville må jeg nok indrømme..

Anmeld

23. juli 2010

Lullaby

Perl skriver:

Enig Måske kunne du også planlægge en aften hvor du kunne strippe for ham? hvor du evt. havde fri hele dagen og ladede op til det helt store? hvor jeres datter måske bliver passet? det kan mænd godt lide ligesom for at vise at du gerne vil det?

Jeg tror også jeg ville blvie meget frustreret hvis min mand lige pludseligt heller ikke ville må jeg nok indrømme..

Ja for barnet passet. Nusse om ham, lave lidt god mad eller vær fræk på en anden måde end du plejer. Hvis sexen ikke fungerer så kan mænd rigtig godt lide at man gør noget ekstra ud af det i stedet for at det bare bliver hyp hyp - 15 min, done..

Anmeld

23. juli 2010

Lullaby

BabyStella! skriver:

Tak

Stella er næsten 10 mdr. Kommer sexlysten aldrig igen?

Vi har snakket om et barn mere, og fik oz lige smidt i hovedet, at "så har du lyst til sex!"

jeg kan godt forstå ham, at når du vil have et barn så vil du gerne men ellers ikke. Jeg ville altså også føle mig brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.