FrkT skriver:
Har du fået snakket med ham? Og er der ellers noget nyt??
Ja, jeg må ærligt indrømme at jeg altså heller ikke tror på hvad han siger.... jeg tror desværre at de er (eller er på vej til at blive) mere end bare venner. Jeg VED det selvfølgelig ikke, men jeg synes det lyder meget sådan.
Og som qp siger, så SKAL han jo sige det med at han hellere vil have klemt den i en dør (eller hvad det nu præcist var han sagde) end at være sammen med hende.
Men uanset om der er mere end venskab i det eller ej, så er det IKKE okay behandling overfor dig, og det synes jeg du er nødt til at gøre klart for ham her og nu! Hvis han oplever at du bare lader det ligge og accepterer det, så behandler han dig sikkert endnu værre næste gang. Og det er noget af det mest essentielle i et forhold at man kan være ærlige overfor hinanden. Du fortjener at vide besked - affærre eller ej!
Du kører jo også helt ned på at gå og spekulere på hvornår han mon lyver for dig (eller holder ting skjult, som for mig er det samme som at lyve) og hvornår han taler sandt. Og det kommer nok til at ende med at du slet ikke stoler på ham, heller ikke når han så rent faktisk taler sandt og ikke fortier noget for dig. Derfor vil det gavne både ham og dig at tingene kommer på bordet, og at han forstår én gang for alle, at det er SLUT med at holde ting skjult for dig på den måde.
Og uanset om de har gang i en affærre eller ej, så synes jeg absolut ikke hun lyder til at være et sundt venskab for din kæreste, for hun lyder til hun er ude på at ødelægge jeres forhold. Og at hun hænger op af din kæreste, som er i et forhold med DIG, på den måde, det er i hvert fald tegn på uselvstændighed og på at hun vist ikke forstår hvem der er hans kæreste.
Håber I får talt ud, og du får klar besked, uanset om det er det ene eller det andet. Og at I løser det på bedst mulige måde for jer og for jeres søn.
Nej ikke rigtigt noget nyt endnu - desværre.. Jeg fik ikke mulighed for at snakke med ham igår, da vi fik gæster inden han vågnede og lige indtil vi tog afsted til Odense igår.. Han skulle meget gerne komme herover i weekenden, og så må han jo få der..
Nej, jeg tror/er ret sikker på at hun ikke er noget godt selskab for ham at være i.. Jeg kan huske da vi begyndte at kæreste, der skrev hun tit til ham og sagde at han var blevet enormt kærestekedelig.. På nogle punkter virker hun som om at hung erne ville have mere med ham end en ven.. Eller.. Hun vil i hvert fald gerne ha ham for sig selv.. Men hallo.. Nu har han en kæreste og et barn, og så er hun altså sidste prioritet.. Sådan burde det i hvert fald være.. Iiih..