@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Halbschön

FrkT skriver:

Har du fået snakket med ham? Og er der ellers noget nyt??

Ja, jeg må ærligt indrømme at jeg altså heller ikke tror på hvad han siger.... jeg tror desværre at de er (eller er på vej til at blive) mere end bare venner. Jeg VED det selvfølgelig ikke, men jeg synes det lyder meget sådan.

Og som qp siger, så SKAL han jo sige det med at han hellere vil have klemt den i en dør (eller hvad det nu præcist var han sagde) end at være sammen med hende.

Men uanset om der er mere end venskab i det eller ej, så er det IKKE okay behandling overfor dig, og det synes jeg du er nødt til at gøre klart for ham her og nu! Hvis han oplever at du bare lader det ligge og accepterer det, så behandler han dig sikkert endnu værre næste gang. Og det er noget af det mest essentielle i et forhold at man kan være ærlige overfor hinanden. Du fortjener at vide besked - affærre eller ej!

Du kører jo også helt ned på at gå og spekulere på hvornår han mon lyver for dig (eller holder ting skjult, som for mig er det samme som at lyve) og hvornår han taler sandt. Og det kommer nok til at ende med at du slet ikke stoler på ham, heller ikke når han så rent faktisk taler sandt og ikke fortier noget for dig. Derfor vil det gavne både ham og dig at tingene kommer på bordet, og at han forstår én gang for alle, at det er SLUT med at holde ting skjult for dig på den måde.

Og uanset om de har gang i en affærre eller ej, så synes jeg absolut ikke hun lyder til at være et sundt venskab for din kæreste, for hun lyder til hun er ude på at ødelægge jeres forhold. Og at hun hænger op af din kæreste, som er i et forhold med DIG, på den måde, det er i hvert fald tegn på uselvstændighed og på at hun vist ikke forstår hvem der er hans kæreste.

Håber I får talt ud, og du får klar besked, uanset om det er det ene eller det andet. Og at I løser det på bedst mulige måde for jer og for jeres søn.

Nej ikke rigtigt noget nyt endnu - desværre.. Jeg fik ikke mulighed for at snakke med ham igår, da vi fik gæster inden han vågnede og lige indtil vi tog afsted til Odense igår.. Han skulle meget gerne komme herover i weekenden, og så må han jo få der..

Nej, jeg tror/er ret sikker på at hun ikke er noget godt selskab for ham at være i.. Jeg kan huske da vi begyndte at kæreste, der skrev hun tit til ham og sagde at han var blevet enormt kærestekedelig.. På nogle punkter virker hun som om at hung erne ville have mere med ham end en ven.. Eller.. Hun vil i hvert fald gerne ha ham for sig selv.. Men hallo.. Nu har han en kæreste og et barn, og så er hun altså sidste prioritet.. Sådan burde det i hvert fald være.. Iiih..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

line melias mor

Renée88 skriver:

Nej det er selvfølgelig også rigtigt nok.. Jeg tænker bare (naiv dum blondine), at hvis de virkelig gerne ville være sammen, hvorfor har de så ikke gjort det noget før?

lige mine ord jeg tænker også hvorfor de så ikke bare var sammen før du flyttede ind.

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

line melias mor skriver:

lige mine ord jeg tænker også hvorfor de så ikke bare var sammen før du flyttede ind.

Ja de har  jo kendt hinanden siden efterskole tiden, og har vist været gode venner i al tiden efter.. Der har været nogle afbræk hvor de ikke har set så meget til hinanden pga. deres tidligere kærester.. Iih.. Jeg synes det er svært.. For jeg vil som sådan ikke sætte grænser for hvem han er sammen med.. Jeg kræver "bare" at jeg får sandheden hver gang...

Anmeld

14. juli 2010

line melias mor

Renée88 skriver:

Ja de har  jo kendt hinanden siden efterskole tiden, og har vist været gode venner i al tiden efter.. Der har været nogle afbræk hvor de ikke har set så meget til hinanden pga. deres tidligere kærester.. Iih.. Jeg synes det er svært.. For jeg vil som sådan ikke sætte grænser for hvem han er sammen med.. Jeg kræver "bare" at jeg får sandheden hver gang...

det skal du absolut også have af vide. jeg er sindsyg gode venner med min eks kæreste og der har aldrig været noget i det og acceptere min kæreste også. jeg tror sagtens man kan have et dreng-pige venskab uden der er noget i det. har du prøvet at komme tættere end på livet af hende så i måske kunne lave noget alle sammen?

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

line melias mor skriver:

det skal du absolut også have af vide. jeg er sindsyg gode venner med min eks kæreste og der har aldrig været noget i det og acceptere min kæreste også. jeg tror sagtens man kan have et dreng-pige venskab uden der er noget i det. har du prøvet at komme tættere end på livet af hende så i måske kunne lave noget alle sammen?

Sender dig lige en pb!

Anmeld

14. juli 2010

line melias mor

men udover det så kan jeg da slet ikke forstå hvordan han kan sige han kommer og så ikke dukke op

Anmeld

14. juli 2010

line melias mor

helt i orden

Anmeld

14. juli 2010

FrkT

Renée88 skriver:

Nej ikke rigtigt noget nyt endnu - desværre.. Jeg fik ikke mulighed for at snakke med ham igår, da vi fik gæster inden han vågnede og lige indtil vi tog afsted til Odense igår.. Han skulle meget gerne komme herover i weekenden, og så må han jo få der..

Nej, jeg tror/er ret sikker på at hun ikke er noget godt selskab for ham at være i.. Jeg kan huske da vi begyndte at kæreste, der skrev hun tit til ham og sagde at han var blevet enormt kærestekedelig.. På nogle punkter virker hun som om at hung erne ville have mere med ham end en ven.. Eller.. Hun vil i hvert fald gerne ha ham for sig selv.. Men hallo.. Nu har han en kæreste og et barn, og så er hun altså sidste prioritet.. Sådan burde det i hvert fald være.. Iiih..

Har hun selv haft en kæreste i den tid du og din kæreste har været sammen? For har hun ikke det er der vist ingen tvivl om at hun håber på mere (hvis ikke der allerede ER mere). Og sådan en må du sætte foden ned overfor, hun skal sq ikke være ven med din kæreste!

Og som du siger, du og jeres søn burde være 1. prioritet, men sådan er det tydeligvis ikke... har du overvejet at tage hjem en aften og "overraske" ham, for at se om han har gang i noget han ikke skal??? Det tror jeg at jeg ville gøre....

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

FrkT skriver:

Har hun selv haft en kæreste i den tid du og din kæreste har været sammen? For har hun ikke det er der vist ingen tvivl om at hun håber på mere (hvis ikke der allerede ER mere). Og sådan en må du sætte foden ned overfor, hun skal sq ikke være ven med din kæreste!

Og som du siger, du og jeres søn burde være 1. prioritet, men sådan er det tydeligvis ikke... har du overvejet at tage hjem en aften og "overraske" ham, for at se om han har gang i noget han ikke skal??? Det tror jeg at jeg ville gøre....

Ja det har hun.. Og hun leder vist også med lys og lygte efter en ny...

Jeg har lige "snakket" med ham over facebook - han er uden mobil indtil fredag, så det er begrænset hvor meget vi lige kan kommunikere med hinanden..

Jeg spurgte hvad han lavede.. og hvad han havde lavet igår.. Hans mor skrev nemlig til mig at han ikke var hjemme igår aftes, hvor hun var forbi med noget til ham.. (Hans mor er også meget modstander af at han ser hende veninden)...

Han fortalte mig så at han igår havde været sammen med en af hans gode venner (en jeg ville ønske han var mere sammen med)... jeg har så skrevet til ham og fået det bekræftet, så den er god nok!

Jeg spurgte ham så om han skulle noget idag og imorgen.. Evt være sammen med hende veninden.. Så blev han sur over at jeg spurgte ham for jeg var jo bare så jaloux.. Forklarede ham at det var jeg ikke, men jeg blev mistroisk, når han ikke fortalte mig sandheden.. Han har nu lovet mig at sige sandheden hvis han skal se hende i de dage, så nu jeg spændt på hvad der sker!

Nej det havde jeg egentlig ikke lige tænkt på.. Men det er kun om aftenen han kan se hende i næste i uge.. og det er næsten noget med bøvl med transport og lille søn

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

Den er fuldstændig gal imellem ham og jeg nu!!! Jeg sidder bare og græder og græder, og lillemanden græder med i utryghed over at se mig sådan her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.