Pia. skriver:
Har læst dit indlæg TO gange - for at være sikker på om jeg virkelig læste det rigtige... Ham her ville jeg sgu ikke stole på.. han lyver og hvis han lyver med det ene er jeg sikker på han også lyver med det andet... mon ikke de er lidt mere end "gode venner" syntes godt nok det lyder mærkeligt... Er hun så hjemme hos ham/jeres bolig imens du er væk med den lille.. Syntes du skal hente vovsen hjem til jer selv så du kan holde lidt øje med hvad din kæreste fortager sig...
Han har vist ikke helt ren mel i posen...
Hmmm... trist...
Håber det bedste for jer, men lov mig lige du ikke finder dig i noget...
Knus
Pia.
Hej Pia..
Underligt og naivt som det måske lyder, så er jeg egentlig ret sikker på at han ikke lavet noget gris med hende..
Han holder (lidt for) meget af et spil poker, og det samme gør hun.. Så når de er sammen, så er det ofte for at spille, og han ved godt at jeg ikke vil have det..
Han fortæller mig så også, at en af grundene til at han lyver overfor mig når han er sammen med hende er at nogle af hans tidligere kærester - samt hendes tidligere kærester har forbudt dem at se hinanden, og så har de åbenbart valgt at blive ved med at se hinanden i al hemmelighed.. Og det er jo på ingen måder iorden.. Jeg er SÅ træt af det.. Jeg har i mine tidligere forhold været enormt jaloux - med god grund, for de andre har været mig utro... Jeg har ikke været jaloux i dette forhold da jeg stoler på ham - men også kun hvad det angår... Men når han lyver om det, når han er sammen med hende, ja så blir jeg sq da lidt mistroisk...
Anmeld