@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

RGN

Profilbillede for RGN
Sussie&Lilje skriver:

ØV søde - Nu har jeg aldrig set ham som den 'utro' type - men eeej hvad er det han laver altså!

Hvordan er den utro type?

Jeg vil nok mene, at en mand der lyver gentagende gange har noget at skjule. Under alle omstændigheder tror jeg ikke at du kan ændre noget på hans hang til løgne. Visse mennesker kan desværre ikke se noget grundlæggende galt i at lyve for andre mennesker/deres partnere.

Mit indtryk herinde er at han er en lidt vanskelig type og at du burde blive behandlet langt bedre end du gør. Spørgsmålet er hvor længe du vil finde dig i at blive trådt på? Og om det er okay hvis jeres barn ser hvordan mor bliver behandlet? Børn er jo de mest opmærksomme små mennesker der findes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Na-Wi

Renée88 skriver:

Jeg er faktisk ret sikker på, at han ikke laver noget fy fy med hende... Som han siger om hende "jeg vil hellere ha p** klemt i døren, end være sammen med hende".. Jeg tror på ham, de har kendt hinanden siden efterskolen, og har altid tilbragt meget tid sammen..

Som Sissel også skriver, så lyver han om det for at slippe for konfrontationen... Sidste år inden vi flyttede sammen, passede vi hans forældres hus, imens de var på ferie.. Så ringer hans tlf og jeg ser det er hende, imens jeg går ind med den til ham.. Han når så ikke og tage den, og ringer til hende imens jeg er på toilet.. Da jeg kommer ind i stuen igen, siger han at det var hans bedstefar der ringede og spurgte om han kunne komme ned og hjælpe ham med noget, så jeg blev nok nødt til at tage hjem til mig selv igen, så jeg ikke skulle kede mig i hans forældres hus... Vi ligger så i sengen og jeg ser en besked hun skriver til ham, hvor hun skriver at hun glæder sig til at han kommer ud til hende senere... Jeg vælger at tie stille, og tager hjem... Har så senere konfronteret ham med det, og han sagde at det netop var for at slippe for at vi skulle diskutere om at han skulle være sammen med hende... Og det har han også igen sagt siden... jeg har så sagt til ham, at jeg netop blir jaloux, når han lyver om at han er sammen med hende... Han lovede mig så at sige sandheden efterfølgende, så jeg er spændt på, om han har  tænkt sig at fortælle mig sandheden denne gang!!

til dig !

Med hensyn til det jeg har makeret.. Jeg synes virkelig IKKE det er iorden at manden hellere vil være sammen med en veninde end dig.. Du er da hans kæreste ! Jeg hader folk der lyver og synes virkelig du skal fortælle ham hvor led han er! Han burde sq da priotere sin familie meget højere end en veninde!

Knus fra Nanna 

Anmeld

14. juli 2010

XXSS

Naannaa87 skriver:

til dig !

Med hensyn til det jeg har makeret.. Jeg synes virkelig IKKE det er iorden at manden hellere vil være sammen med en veninde end dig.. Du er da hans kæreste ! Jeg hader folk der lyver og synes virkelig du skal fortælle ham hvor led han er! Han burde sq da priotere sin familie meget højere end en veninde!

Knus fra Nanna 

Det virker stadig ret utroværdigt i mine øjne! Fatter ikke at du kan leve med det  At vide, at han reelt tager ud til hende, lige har løjet om det osv... Det er sku ikke et forhold, hvor kommunikationen fremmer de fremtidige vilkår! Øv siger jeg bare..

Anmeld

14. juli 2010

Pena

Ikke for at gøre dig ked af det, men jeg var sammen med min ex i flere år, og vi havde denne nabopige som vi altid grinte lidt af og moppede. Om hvor mærkelig og hysterisk hun var. Han gav rigtig meget udtryk for at han ikke kunne udstå hende.

Men en dag kom han hjem og sagde at han var forelsket i hende.Så i dag bor de altså sammen med hendes børn, så det der med at din kæreste ikke vil røre veninden med en ildtang, kan du altså ikke automatisk tage for gode varer.

Anmeld

14. juli 2010

Delilah

Altså jeg havde jo engang en kæreste der havde en masse veninder, og jeg havde ikke noget imod han så dem, han var også meget ærlig omkring det. Sådan fungerede det i ca 1½ år og pludselig begyndte han at lyve med hensyn til en af hans nye veninder. Han sagde så at han ville tage til jylland for at besøge hende i en uge eller 2 for at hygge lidt, se lidt film. Jeg kiggede på ham og sagde "Du gør lige hvad du har lyst til, men du skal vide jeg udmærket godt er klar over du tager derop for at være mig utro. Jeg gider ikke blande mig i din beslutning, for ærlig talt er det noget du må tage op med din samvittighed"

Han valgte så ikke at tage derop men hemmelighederne fortsatte stadig og det gad jeg ikke.

Anmeld

14. juli 2010

Delilah

Pointen er vist bare at det tydeligt kan ses på hemmelighederne at der er noget galt, har stået og kigget på transformationen gradvist. Og det er rigtigt ubehageligt. Man kan ikke blive ved med at sige til sig selv "Jeg vil have ubestrideligt bevis" man er nødt til at gå efter ens instinkter og kendskab til kæresten.

Anmeld

14. juli 2010

Na-Wi

Tanja78 skriver:

Det virker stadig ret utroværdigt i mine øjne! Fatter ikke at du kan leve med det  At vide, at han reelt tager ud til hende, lige har løjet om det osv... Det er sku ikke et forhold, hvor kommunikationen fremmer de fremtidige vilkår! Øv siger jeg bare..

Tror den var til Renée88 og ikke mig ?

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

Pia. skriver:

Har læst dit indlæg TO gange - for at være sikker på om jeg virkelig læste det rigtige... Ham her ville jeg sgu ikke stole på.. han lyver og hvis han lyver med det ene er jeg sikker på han også lyver med det andet... mon ikke de er lidt mere end "gode venner" syntes godt nok det lyder mærkeligt... Er hun så hjemme hos ham/jeres bolig imens du er væk med den lille.. Syntes du skal hente vovsen hjem til jer selv så du kan holde lidt øje med hvad din kæreste fortager sig...

Han har vist ikke helt ren mel i posen...

Hmmm... trist...

Håber det bedste for jer, men lov mig lige du ikke finder dig i noget...

Knus
Pia.

Hej Pia..

Underligt og naivt som det måske lyder, så er jeg egentlig ret sikker på at han ikke lavet noget gris med hende..

Han holder (lidt for) meget af et spil poker, og det samme gør hun.. Så når de er sammen, så er det ofte for at spille, og han ved godt at jeg ikke vil have det..

Han fortæller mig så også, at en af grundene til at han lyver overfor mig når han er sammen med hende er at nogle af hans tidligere kærester - samt hendes tidligere kærester har forbudt dem at se hinanden, og så har de åbenbart valgt at blive ved med at se hinanden i al hemmelighed.. Og det er jo på ingen måder iorden..  Jeg er SÅ træt af det.. Jeg har i mine tidligere forhold været enormt jaloux - med god grund, for de andre har været mig utro... Jeg har ikke været jaloux i dette forhold da jeg stoler på ham - men også kun hvad det angår... Men når han lyver om det, når han er sammen med hende, ja så blir jeg sq da lidt mistroisk...

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

Søddepødde skriver:

Ikke for at gøre dig ked af det, men jeg var sammen med min ex i flere år, og vi havde denne nabopige som vi altid grinte lidt af og moppede. Om hvor mærkelig og hysterisk hun var. Han gav rigtig meget udtryk for at han ikke kunne udstå hende.

Men en dag kom han hjem og sagde at han var forelsket i hende.Så i dag bor de altså sammen med hendes børn, så det der med at din kæreste ikke vil røre veninden med en ildtang, kan du altså ikke automatisk tage for gode varer.

Nej det er selvfølgelig også rigtigt nok.. Jeg tænker bare (naiv dum blondine), at hvis de virkelig gerne ville være sammen, hvorfor har de så ikke gjort det noget før?

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

line melias mor skriver:

jeg vil egentlig bare sende dig en kæmpe krammer  og så må du da endelig sige til hvis dig og lillemanden vil hygge når nu i er her i odense. zoo er fantastisk på denne tid af året

Taak ;-)

Vi har også planer om at skulle i Zoo en dag, nu når vi er her ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.