@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Halbschön

michella80 skriver:

Den der ikke har noget at skjule skjuler intet! SELVFØLGELIG er du mistroisk når han holder ting skjult for dig. Ergo er der jo noget han ikke vil have du skal vide.... Jeg synes det lyder som om han har gang i noget fy fy..... Ja undskyld min ærlighed..... Kan sgu godt forstå du er sur. Jeg havde også været total hidsig og jeg havde ikke taget deres "venskab" lige så pænt som dig!

Jeg er faktisk ret sikker på, at han ikke laver noget fy fy med hende... Som han siger om hende "jeg vil hellere ha p** klemt i døren, end være sammen med hende".. Jeg tror på ham, de har kendt hinanden siden efterskolen, og har altid tilbragt meget tid sammen..

Som Sissel også skriver, så lyver han om det for at slippe for konfrontationen... Sidste år inden vi flyttede sammen, passede vi hans forældres hus, imens de var på ferie.. Så ringer hans tlf og jeg ser det er hende, imens jeg går ind med den til ham.. Han når så ikke og tage den, og ringer til hende imens jeg er på toilet.. Da jeg kommer ind i stuen igen, siger han at det var hans bedstefar der ringede og spurgte om han kunne komme ned og hjælpe ham med noget, så jeg blev nok nødt til at tage hjem til mig selv igen, så jeg ikke skulle kede mig i hans forældres hus... Vi ligger så i sengen og jeg ser en besked hun skriver til ham, hvor hun skriver at hun glæder sig til at han kommer ud til hende senere... Jeg vælger at tie stille, og tager hjem... Har så senere konfronteret ham med det, og han sagde at det netop var for at slippe for at vi skulle diskutere om at han skulle være sammen med hende... Og det har han også igen sagt siden... jeg har så sagt til ham, at jeg netop blir jaloux, når han lyver om at han er sammen med hende... Han lovede mig så at sige sandheden efterfølgende, så jeg er spændt på, om han har  tænkt sig at fortælle mig sandheden denne gang!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Halbschön

mortil(nichlasogmathias) skriver:

puha, jeg var godt nok også blevet rasende, der burde ikke være tvivl om at han skal komme til dig i weekenderne, min mand havde slet ikke fået lov at se den veninde hvis han ændrede sig med hende.. så fik han et valg, det er helt sikkert.. jeg får sku helt ondt af dig at han behandler dig sådan.. kunne du ikke passe hund hjemme hos jer selv?? så ku han da hjælpe til..?

stort knus fra karina

Vi bor i en lille lejlighed på 2.sal, så det er næsten synd at have hunden her... Godt nok er det en lille hund, men alligevel.. Så det er vist bedst at passe den i Odense, hvor vi har et dejligt hus og have

Anmeld

13. juli 2010

Bayze

Renée88 skriver:

Jeg er faktisk ret sikker på, at han ikke laver noget fy fy med hende... Som han siger om hende "jeg vil hellere ha p** klemt i døren, end være sammen med hende".. Jeg tror på ham, de har kendt hinanden siden efterskolen, og har altid tilbragt meget tid sammen..

Som Sissel også skriver, så lyver han om det for at slippe for konfrontationen... Sidste år inden vi flyttede sammen, passede vi hans forældres hus, imens de var på ferie.. Så ringer hans tlf og jeg ser det er hende, imens jeg går ind med den til ham.. Han når så ikke og tage den, og ringer til hende imens jeg er på toilet.. Da jeg kommer ind i stuen igen, siger han at det var hans bedstefar der ringede og spurgte om han kunne komme ned og hjælpe ham med noget, så jeg blev nok nødt til at tage hjem til mig selv igen, så jeg ikke skulle kede mig i hans forældres hus... Vi ligger så i sengen og jeg ser en besked hun skriver til ham, hvor hun skriver at hun glæder sig til at han kommer ud til hende senere... Jeg vælger at tie stille, og tager hjem... Har så senere konfronteret ham med det, og han sagde at det netop var for at slippe for at vi skulle diskutere om at han skulle være sammen med hende... Og det har han også igen sagt siden... jeg har så sagt til ham, at jeg netop blir jaloux, når han lyver om at han er sammen med hende... Han lovede mig så at sige sandheden efterfølgende, så jeg er spændt på, om han har  tænkt sig at fortælle mig sandheden denne gang!!

Kernen i det her er jo ikke at han ser hende eller ej - det er sgu da at han lyver og render og har hemmeligheder med hende. Det er DIG han skal have sine hemmeligheder med og du skal kunne stole på ham. Sådan noget her gør jo at du ikke kan ane om han fortæller sandheden om alt mulig andet fremover, og det gør da naturligvis én smadder usikker! Så det synes jeg du skal fastholde. Det handler ikke om hende og om at du er jaloux, men om at han har et problem med sandheden og med hvor hans loyalitet skal ligge!!

Anmeld

13. juli 2010

Halbschön

Tanja78 skriver:

Det virker altså ret underligt i mine øjne, det forhold.. I hvert fald på den måde, at det næsten lyder som om han har mere lyst til at være sammen med "veninden" end dig og baby! Og hvorfor skal han være så hemmelighedsfuld overfor dig - havde det været min mand havde jeg overhovedet ikke stolet på ham what so ever..

I en periode kort efter fødslen brugte han RIGTIG meget tid på hende og så en kammerat... De var altid sammen, og jeg var meget alene hjemme sammen med den lille.. Det var rigtig hårdt, men fordi jeg var så udkørt magtede jeg ikke diskussionerne, når han kom sent hjem om aftenen.. ØV!.. Det bider så mig selv i r**** nu..

Jeg har sagt til ham at jeg ikke synes det var fair at han brugte mere tid på hende, end at han brugte på mig.. Jeg vil ikke være den sure kæreste der skal forbyde at han ikke må se sin veninde.. For jeg vil også gerne have lov til at se mine kammerater, men hvis jeg skulle det, så ville jeg jo også fortælle ham det... iiiih!

Anmeld

13. juli 2010

Halbschön

Ni-ko-li-ne skriver:

ved du hvad søde ven? det der er IKKE okay! og det er meget respektløst overfor dig...

i er nødt til at tale fornuftigt om det, og du må forklare at han sårer dig. Du må sige til ham, at oplever du een gang mere at han skjuler noget, så er du smuttet! sig det ikke som en trussel, men så han forstår at du bliver ødelagt af det her!

sender dig et stort knus!

Tusind tak!

Ja, jeg synes bare jeg efterhånden har prøvet flere gange at fortælle ham, at han bliver nødt til at fortælle mig sandheden.. Og så er det lige meget hvad sandheden er, han skal bare ikke lyve overfor mig... Han lover at han i fremtiden vil være ærlig.. Men... Det er han jo ikke!!

Anmeld

13. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Renée88 skriver:

Tusind tak!

Ja, jeg synes bare jeg efterhånden har prøvet flere gange at fortælle ham, at han bliver nødt til at fortælle mig sandheden.. Og så er det lige meget hvad sandheden er, han skal bare ikke lyve overfor mig... Han lover at han i fremtiden vil være ærlig.. Men... Det er han jo ikke!!

nej, men så er der nok kun een vej frem.... konsekvens... du er nødt til at passe lidt på dig selv... ellers går du da helt ned med flaget!

Anmeld

13. juli 2010

Hansen97

Altså jeg syntes at du skal spørge ham, hvad det er der gør at det er okay at lyve for dig?!?! Har du spurgt sådan direkte om det??

Min mand løj også for at undgå konfrontation, men da jeg direkte spurgte ham hvad det var jeg havde gjort for at han følte det var nødvendigt at lyve tænkte han over det. Og samtidig sagde jeg at jeg hellere ville have han duskede med en i stedet for at lyve for mig for det syntes jeg var meget nedværdigende og krænkende.

Siden dengang har han fortalt alt og jeg har reageret stille og roligt...

Så jeg vil absolut sige at dette er sidste gang ellers må han finde et andet sted at bo...

Anmeld

13. juli 2010

Pia.

Har læst dit indlæg TO gange - for at være sikker på om jeg virkelig læste det rigtige... Ham her ville jeg sgu ikke stole på.. han lyver og hvis han lyver med det ene er jeg sikker på han også lyver med det andet... mon ikke de er lidt mere end "gode venner" syntes godt nok det lyder mærkeligt... Er hun så hjemme hos ham/jeres bolig imens du er væk med den lille.. Syntes du skal hente vovsen hjem til jer selv så du kan holde lidt øje med hvad din kæreste fortager sig...

Han har vist ikke helt ren mel i posen...

Hmmm... trist...

Håber det bedste for jer, men lov mig lige du ikke finder dig i noget...

Knus
Pia.

Anmeld

13. juli 2010

otlitrom

Jeg vil bare sende dig et kram søde, og jeg er meget enig med ka-ri-na's råd.. Og bayze's, at han bare skal sparkes op af sengen Nu må du lægge sygeplejen og girafsproget på hylden, og tage "Renée er skuffet"-dragten på Det er svært, men jeg håber du får det gjort. Du fortjener ikke det her!

Håber I får en god snak, og at han vågner lidt op. Synes det er respektløst, det han har gang i. Hvis de virkelig ikke laver andet end at ses, uden fy fy, jamen hvorfor så gemme det? Ej, det forstår jeg ikke. Ærlighed er nøglen.. Det er jo ham der er skyld i at du bliver jaloux, hvilket jeg synes du takler virkelig pænt! Havde han ikke "leget" med dig, så var det jo slet ikke kommet på tale!

Stort kram!

Anmeld

13. juli 2010

qp

Renée88 skriver:

Aaaaaargh! Jeg er så sur idag, så det halve kunne være nok...

Nå, men altså.. Jeg skal til Odense imorgen, hvor jeg sammen med min søn skal passe min mors hund i 2 uger, mens hende og hendes kæreste er crew på Grøn Koncert... Min kæreste skal så være alene hjemme, da han ikke har ferie.. Han har dog lovet at komme over til os i weekenderne, hvilket jeg inderligt håber at han gør.. Sidste år da jeg gik højgravid var jeg også over og passe hund, her kom han ikke som lovet, så jeg er lidt skeptisk i år - håber dog at lillemanden trækker lidt, så han kommer..

Han har en god veninde, som han er MEGET sammen med.. Jeg er som sådan ikke jaloux over det, for jeg ved at han ikke kunne finde på at lave noget sammen med hende... Jeg kan bare ikke klare hende, og hun har dårlig indflydelse på ham mht. aflysning af aftaler med mig, spil osv.. Igår sidder han så og skriver med hende over facebook, og jeg ser et glimt af samtalen - han skriver "du må ikke skrive noget her på facebook om at vi skal i byen sammen, Renée må ikke vide noget om det - glæder mig til at vi skal ses".. Hmm... Hvorfor fanden må jeg ikke vide noget om det?????

Sidst han var alene hjemme - et lille halvt års tid siden.. Der skrev jeg hjem til ham en aften og spurgte hvad han lavede.. Han svarede at han bare sad og så tv.. Ringede til ham, og det lød som om der var nogen... Spurgte om der var nogen, men han afviste.. Da jeg så kommer hjem, så tjekker jeg facebook.. Jeg er venner med veninde på face, og den dag hvor jeg havde mistanke om han havde besøg havde hun i sin status skrevet "Glæder mig til hygge ved Jimmi i aften"... Hmm... Konfronterede det med ham, men han lod det vist bare passere ind af det ene øre og ud af det andet..

Siden har vi så haft lidt småskænderier, og han siger hver gang at jeg er sygeligt jaloux.. Siger at det er jeg ikke, for han må gerne være sammen med hende, og jeg stoler jo på at de ikke laver noget... Men han skal bare ikke lyve om at han ser hende - for så blir jeg sq da mistroisk!!!!

Iiih... Han ligger og sover lige nu, men regner stærkt med at han skal konfronteres når han vågner!!

Er så sur så sur lige nu... Ved egentlig ikke hvad jeg vil med dette indlæg, bare ud med min vrede tror jeg ;o)

For det første synes jeg du skal finde din værdighed som kvinde frem - og det kan godt være du ikke har lyst til, at være hende den sure kæreste men manden har ingen respekt overfor dig, dine følelser eller familieliv.

Du skriver at han aldrig kunne finde  på, at være sammen med hende og hellere ville have pikken klemt i en dør - jamen skal han ikke sige det?

Hende pigen der lyder altså som big trouble, du skriver jo at hun på Facebook har skrevet i sin statusopdatering, at hun glæder sig til at være sammen med din kæreste - tror du ikke hun udmærket godt ved, at du jo ser den statusopdatering? ...

Mennesker i den alder bruger altså ikke så meget tid på andre unge af det andet køn, udenom den enes partner hvis der ikke er mere i det end venskab. Jeg siger ikke de HAR lavet noget, men al den planlægning osv de skal igennem for, at kunne se hinanden bag din ryg er sgu brækfremkaldende.

Var det mig ville jeg simpelthen forbyde det "venskab" såvel som jeg også ville forbyde min mand et venskab med et mandligt bekendtskab der lokkede ham i uføre på den ene og anden måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.