@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Pia.

qp skriver:

For det første synes jeg du skal finde din værdighed som kvinde frem - og det kan godt være du ikke har lyst til, at være hende den sure kæreste men manden har ingen respekt overfor dig, dine følelser eller familieliv.

Du skriver at han aldrig kunne finde  på, at være sammen med hende og hellere ville have pikken klemt i en dør - jamen skal han ikke sige det?

Hende pigen der lyder altså som big trouble, du skriver jo at hun på Facebook har skrevet i sin statusopdatering, at hun glæder sig til at være sammen med din kæreste - tror du ikke hun udmærket godt ved, at du jo ser den statusopdatering? ...

Mennesker i den alder bruger altså ikke så meget tid på andre unge af det andet køn, udenom den enes partner hvis der ikke er mere i det end venskab. Jeg siger ikke de HAR lavet noget, men al den planlægning osv de skal igennem for, at kunne se hinanden bag din ryg er sgu brækfremkaldende.

Var det mig ville jeg simpelthen forbyde det "venskab" såvel som jeg også ville forbyde min mand et venskab med et mandligt bekendtskab der lokkede ham i uføre på den ene og anden måde.

MEGET ENIG...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

line melias mor

jeg vil egentlig bare sende dig en kæmpe krammer  og så må du da endelig sige til hvis dig og lillemanden vil hygge når nu i er her i odense. zoo er fantastisk på denne tid af året

Anmeld

13. juli 2010

FrkT

Har du fået snakket med ham? Og er der ellers noget nyt??

Ja, jeg må ærligt indrømme at jeg altså heller ikke tror på hvad han siger.... jeg tror desværre at de er (eller er på vej til at blive) mere end bare venner. Jeg VED det selvfølgelig ikke, men jeg synes det lyder meget sådan.

Og som qp siger, så SKAL han jo sige det med at han hellere vil have klemt den i en dør (eller hvad det nu præcist var han sagde) end at være sammen med hende.

Men uanset om der er mere end venskab i det eller ej, så er det IKKE okay behandling overfor dig, og det synes jeg du er nødt til at gøre klart for ham her og nu! Hvis han oplever at du bare lader det ligge og accepterer det, så behandler han dig sikkert endnu værre næste gang. Og det er noget af det mest essentielle i et forhold at man kan være ærlige overfor hinanden. Du fortjener at vide besked - affærre eller ej!

Du kører jo også helt ned på at gå og spekulere på hvornår han mon lyver for dig (eller holder ting skjult, som for mig er det samme som at lyve) og hvornår han taler sandt. Og det kommer nok til at ende med at du slet ikke stoler på ham, heller ikke når han så rent faktisk taler sandt og ikke fortier noget for dig. Derfor vil det gavne både ham og dig at tingene kommer på bordet, og at han forstår én gang for alle, at det er SLUT med at holde ting skjult for dig på den måde.

Og uanset om de har gang i en affærre eller ej, så synes jeg absolut ikke hun lyder til at være et sundt venskab for din kæreste, for hun lyder til hun er ude på at ødelægge jeres forhold. Og at hun hænger op af din kæreste, som er i et forhold med DIG, på den måde, det er i hvert fald tegn på uselvstændighed og på at hun vist ikke forstår hvem der er hans kæreste.

Håber I får talt ud, og du får klar besked, uanset om det er det ene eller det andet. Og at I løser det på bedst mulige måde for jer og for jeres søn.

Anmeld

13. juli 2010

Margorie

Den var godt nok ikke gået herhjemme. Synes din kæreste lyder umoden og respektløs!

Anmeld

13. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

For det første synes jeg du skal finde din værdighed som kvinde frem - og det kan godt være du ikke har lyst til, at være hende den sure kæreste men manden har ingen respekt overfor dig, dine følelser eller familieliv.

Du skriver at han aldrig kunne finde  på, at være sammen med hende og hellere ville have pikken klemt i en dør - jamen skal han ikke sige det?

Hende pigen der lyder altså som big trouble, du skriver jo at hun på Facebook har skrevet i sin statusopdatering, at hun glæder sig til at være sammen med din kæreste - tror du ikke hun udmærket godt ved, at du jo ser den statusopdatering? ...

Mennesker i den alder bruger altså ikke så meget tid på andre unge af det andet køn, udenom den enes partner hvis der ikke er mere i det end venskab. Jeg siger ikke de HAR lavet noget, men al den planlægning osv de skal igennem for, at kunne se hinanden bag din ryg er sgu brækfremkaldende.

Var det mig ville jeg simpelthen forbyde det "venskab" såvel som jeg også ville forbyde min mand et venskab med et mandligt bekendtskab der lokkede ham i uføre på den ene og anden måde.

Jeg må indrømme at jeg faktisk er enig - på nær den med at forbyde ham noget - det skulle helst slet ikke være nødvendigt. Men for fanden Renee - det er da HELT hen i vejret at du bare kapitulerer fordi han som Bayze siger laver en "lalala- jeg hører ikke hvad du siger"-finte. Det er simpelthen så vanvittigt rspektløst det der og det har stået på ALT for længe!!!

Om han så knalder hende eller ej - regel nummer 1 er sgu da at man ALDRIG lyver for sin kæreste om hvor man er og hvem man er sammen med! ALDRIG!!! Hvad filan er det for et forhold han byder dig, hvor han kan lyve og lyve og lyve og selvom du tager ham i det så FORTSÆTTER han bare - endda med den samme pige???

Altså jeg havde engang samme forhold til en af mine allerældste venner som jeg også havde kendt i folkeskolen, og jeg må med skam melde at vi ikke kun så en film når vi var sammen, sådan som jeg bildte min kæreste ind... Hvis han lyver om det ene hvad får dig så til at tro at han ikke også lyver om alt muligt andet??? 

Du er IKKE sygeligt jaloux - du er meget meget berettiget jaloux, og det er fandme da hans fejl!!!

Kom nu Renee, din smukke kvinde - sæt den grænse NU!!!  

Anmeld

13. juli 2010

Barbamama

Renée88 skriver:

Jeg er faktisk ret sikker på, at han ikke laver noget fy fy med hende... Som han siger om hende "jeg vil hellere ha p** klemt i døren, end være sammen med hende".. Jeg tror på ham, de har kendt hinanden siden efterskolen, og har altid tilbragt meget tid sammen..

Som Sissel også skriver, så lyver han om det for at slippe for konfrontationen... Sidste år inden vi flyttede sammen, passede vi hans forældres hus, imens de var på ferie.. Så ringer hans tlf og jeg ser det er hende, imens jeg går ind med den til ham.. Han når så ikke og tage den, og ringer til hende imens jeg er på toilet.. Da jeg kommer ind i stuen igen, siger han at det var hans bedstefar der ringede og spurgte om han kunne komme ned og hjælpe ham med noget, så jeg blev nok nødt til at tage hjem til mig selv igen, så jeg ikke skulle kede mig i hans forældres hus... Vi ligger så i sengen og jeg ser en besked hun skriver til ham, hvor hun skriver at hun glæder sig til at han kommer ud til hende senere... Jeg vælger at tie stille, og tager hjem... Har så senere konfronteret ham med det, og han sagde at det netop var for at slippe for at vi skulle diskutere om at han skulle være sammen med hende... Og det har han også igen sagt siden... jeg har så sagt til ham, at jeg netop blir jaloux, når han lyver om at han er sammen med hende... Han lovede mig så at sige sandheden efterfølgende, så jeg er spændt på, om han har  tænkt sig at fortælle mig sandheden denne gang!!

Okay jeg kan bare slet ikke sætte mig ind i at han lyver over for dig for det kommer til at virke meget skummelt og gør da bare dig mere jaloux og usikker. Jeg ville slet ikke kunne fungere i de rammer.

Anmeld

13. juli 2010

3xM

uhhh havde ikke fundet mig idet overhovedet, en så god veninde havde du også kendt bedre end det lyder til du gør...

ville aldeles ikke finde mig i sådan en behandling fra min kæreste...

Anmeld

13. juli 2010

klmf

Rosa skriver:

Jeg må indrømme at jeg faktisk er enig - på nær den med at forbyde ham noget - det skulle helst slet ikke være nødvendigt. Men for fanden Renee - det er da HELT hen i vejret at du bare kapitulerer fordi han som Bayze siger laver en "lalala- jeg hører ikke hvad du siger"-finte. Det er simpelthen så vanvittigt rspektløst det der og det har stået på ALT for længe!!!

Om han så knalder hende eller ej - regel nummer 1 er sgu da at man ALDRIG lyver for sin kæreste om hvor man er og hvem man er sammen med! ALDRIG!!! Hvad filan er det for et forhold han byder dig, hvor han kan lyve og lyve og lyve og selvom du tager ham i det så FORTSÆTTER han bare - endda med den samme pige???

Altså jeg havde engang samme forhold til en af mine allerældste venner som jeg også havde kendt i folkeskolen, og jeg må med skam melde at vi ikke kun så en film når vi var sammen, sådan som jeg bildte min kæreste ind... Hvis han lyver om det ene hvad får dig så til at tro at han ikke også lyver om alt muligt andet??? 

Du er IKKE sygeligt jaloux - du er meget meget berettiget jaloux, og det er fandme da hans fejl!!!

Kom nu Renee, din smukke kvinde - sæt den grænse NU!!!  

Man lyver ikke for sin kæreste om at man skal være sammen med sine venner. Hvis man gør, er der noget i vejen med manden og/eller forholdet...

Anmeld

13. juli 2010

Ox.

ØV søde - Nu har jeg aldrig set ham som den 'utro' type - men eeej hvad er det han laver altså!

DET skal du sku ikke finde dig i - jeg var blevet edderrasende, konfrontér ham med det så snart du kan, du skal heller ikke gå med det indeni ...

Anmeld

13. juli 2010

pussepige

Det lyder næsten som hvordan min x var overfor mig.. Og nej man vil ikke se i øjenene at de kunne finde på at være sammen med andre end en selv. Men tro mig det kan de sagtens.. Og det var min igennem 1½ år før jeg fik øjenen op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.