Aaaaaargh! Jeg er så sur idag, så det halve kunne være nok...
Nå, men altså.. Jeg skal til Odense imorgen, hvor jeg sammen med min søn skal passe min mors hund i 2 uger, mens hende og hendes kæreste er crew på Grøn Koncert... Min kæreste skal så være alene hjemme, da han ikke har ferie.. Han har dog lovet at komme over til os i weekenderne, hvilket jeg inderligt håber at han gør.. Sidste år da jeg gik højgravid var jeg også over og passe hund, her kom han ikke som lovet, så jeg er lidt skeptisk i år - håber dog at lillemanden trækker lidt, så han kommer..
Han har en god veninde, som han er MEGET sammen med.. Jeg er som sådan ikke jaloux over det, for jeg ved at han ikke kunne finde på at lave noget sammen med hende... Jeg kan bare ikke klare hende, og hun har dårlig indflydelse på ham mht. aflysning af aftaler med mig, spil osv.. Igår sidder han så og skriver med hende over facebook, og jeg ser et glimt af samtalen - han skriver "du må ikke skrive noget her på facebook om at vi skal i byen sammen, Renée må ikke vide noget om det - glæder mig til at vi skal ses".. Hmm... Hvorfor fanden må jeg ikke vide noget om det?????
Sidst han var alene hjemme - et lille halvt års tid siden.. Der skrev jeg hjem til ham en aften og spurgte hvad han lavede.. Han svarede at han bare sad og så tv.. Ringede til ham, og det lød som om der var nogen... Spurgte om der var nogen, men han afviste.. Da jeg så kommer hjem, så tjekker jeg facebook.. Jeg er venner med veninde på face, og den dag hvor jeg havde mistanke om han havde besøg havde hun i sin status skrevet "Glæder mig til hygge ved Jimmi i aften"... Hmm... Konfronterede det med ham, men han lod det vist bare passere ind af det ene øre og ud af det andet..
Siden har vi så haft lidt småskænderier, og han siger hver gang at jeg er sygeligt jaloux.. Siger at det er jeg ikke, for han må gerne være sammen med hende, og jeg stoler jo på at de ikke laver noget... Men han skal bare ikke lyve om at han ser hende - for så blir jeg sq da mistroisk!!!!
Iiih... Han ligger og sover lige nu, men regner stærkt med at han skal konfronteres når han vågner!!
Er så sur så sur lige nu... Ved egentlig ikke hvad jeg vil med dette indlæg, bare ud med min vrede tror jeg ;o)