Puhhh jeg kan ikke lade vær at være skuffet, for jeg tror desværre også bare han siger tingene for at slippe for ballade. Men så snart han føler du slapper af omkring ham igen, så tror jeg han går tilbage til sit "rigtige jeg". Og jeg tror virkelig heller ikke på han elsker dig, tror simpelthen ikke på han kunne behandle dig sådan, hvis han virkelig elskede dig, HELLER IKKE selvom han måske har panikket. Nej, det tror jeg ikke på. Jeg ville ikke engang kunne behandle en jeg hader som han har behandlet dig, og en jeg elsker? ALDRIG!
Og skal jeg være helt ærlig, så SELVOM han måske rent faktisk ændrede sig, så synes jeg sq ikke han fortjener en chance til, synes sådan han har behandlet dig, det er bare utilgiveligt. Og normalt synes jeg da at folk skal have en 2. chance i de fleste tilfælde, men i dette tilfælde ville det jo ikke kun være en 2. chance, den har han jo forlængst fået, og så synes jeg bare det er FOR forfærdeligt det han har gjort/sådan han har behandlet dig.
Jeg synes med din beslutning om at give ham en chance mere, der har du hamret dig selv ned på 20. pladsen, og han sidder så på de første 19 pladser. Forstået på den måde at du ikke har tænkt på dig selv, men på ham. Og det fortjener han rent ud sagt ikke.
Jeg ved godt at jeg ikke VED at han ikke elsker dig og ikke kan ændre sig for good, men det er noget jeg TROR.
Og vil så sige til slut at, selvom nogle af tingene jeg skriver nok lyder hårde, så er det ikke hårdt ment, og jeg kan godt forstå du har svært ved at forlade ham. Synes bare det er synd og skam, både du og din søn fortjener bedre.
Håber alt udvikler sig rigtigt for dig 

Anmeld