Shibby skriver:
Hvis han virkelig elskede dig så behandlede han dig ikke sådan..! Sygt man..Hvis det der var konklusionen på kærlighed så ville jeg hellere være single! Håber i får det 100 gange bedre end hvad du har beskrevet
Aghr..Hader når mennesker lever sådan..! Du fortjener at være lykkelig! Kan du seriøst være det med alt den tvivl og alle de løgne og alle de spekulationer 
Du fortjener bedre
Xer
for dig 

Vi kan alle blive enige om at han ikke har behandlet Renée ok, men om han elsker hende eller ej kan vi vel ikke bedømme uden at kende ham!?
Manden er måske pludselig blevet livsens ræd for alle de ting han står overfor i et seriøst parforhold, og som far, og det kan få folk til at reagere på ekstremt mærkelige og dybt frustrerende måder...
At Renée vælger at give forholdet en chance for både sin OG sin søns skyld synes jeg er rigtig fint når han nu oprigtigt virker som om han angrer hvad han har gjort
Om han så vender igen og bliver ubehagelig er ikke til at sige, men så må hun tage den derfra!
Jeg håber (k)ærligheden kan sejre, og i nogle tilfælde skal der bare et ordentlig los i røven til at få folk på ret kurs igen 
Anmeld