@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Shibby skriver:

Hvis han virkelig elskede dig så behandlede han dig ikke sådan..! Sygt man..Hvis det der var konklusionen på kærlighed så ville jeg hellere være single! Håber i får det 100 gange bedre end hvad du har beskrevet

Aghr..Hader når mennesker lever sådan..! Du fortjener at være lykkelig! Kan du seriøst være det med alt den tvivl og alle de løgne og alle de spekulationer

Du fortjener bedre Xer for dig

Vi kan alle blive enige om at han ikke har behandlet Renée ok, men om han elsker hende eller ej kan vi vel ikke bedømme uden at kende ham!?

Manden er måske pludselig blevet livsens ræd for alle de ting han står overfor i et seriøst parforhold, og som far, og det kan få folk til at reagere på ekstremt mærkelige og dybt frustrerende måder...

At Renée vælger at give forholdet en chance for både sin OG sin søns skyld synes jeg er rigtig fint når han nu oprigtigt virker som om han angrer hvad han har gjort Om han så vender igen og bliver ubehagelig er ikke til at sige, men så må hun tage den derfra!

Jeg håber (k)ærligheden kan sejre, og i nogle tilfælde skal der bare et ordentlig los i røven til at få folk på ret kurs igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Shibby

Hvis man skulle kende nogen privat for at danne sig et indtryk og en mening udfra hvad man læser så ville der jo ikke eksistere debatter ^^

-edit-wierd smily! O_o

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Shibby skriver:

Hvis man skulle kende nogen privat for at danne sig et indtryk og en mening udfra hvad man læser så ville der jo ikke eksistere debatter ^^

-edit-wierd smily! O_o

Nej, men ligefrem at sige han ikke elsker hende, virker ret voldsomt, synes du ikke?

Han kan jo godt elske hende, men være helt i skoven i forhold til hvordan man skal opføre sig!?

Der findes masser af følelsesmæssigt forkrøblede mennesker i verden som ikke ved hvordan man BØR opføre sig overfor dem man elsker - det betyder jo ikke at de ikke elsker!?

Jeg tror bestemt på at han elsker Renée... Og jeg ved at hun elsker ham! Om det er nok til at de kan/skal blive sammen er så en HELT anden diskussion

Anmeld

18. juli 2010

Ox.

Nå, men så kan jeg jo pænt blande mig - jeg har kendt hendes kæreste i mange år - og som jeg har skrevet tidligere i denne debat, gjorde det mig DYBT chokeret at han pludselig opførte sig sådan overfor hende - da jeg bestemt heller aldrig har oplevet ham som værende sådan en slem person!

Så jeg jeg tror Caroline har meget ret i hvad hun siger, at han muligvis gik i panik, det ved jeg da manden herhjemme også gjorde, men han kom da heldigvis også til fornuft, som hendes kæreste tilsyneladende også gør nu, og så håber vi for deres lille families skyld - at det holder!

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Sussie&Lilje skriver:

Nå, men så kan jeg jo pænt blande mig - jeg har kendt hendes kæreste i mange år - og som jeg har skrevet tidligere i denne debat, gjorde det mig DYBT chokeret at han pludselig opførte sig sådan overfor hende - da jeg bestemt heller aldrig har oplevet ham som værende sådan en slem person!

Så jeg jeg tror Caroline har meget ret i hvad hun siger, at han muligvis gik i panik, det ved jeg da manden herhjemme også gjorde, men han kom da heldigvis også til fornuft, som hendes kæreste tilsyneladende også gør nu, og så håber vi for deres lille families skyld - at det holder!

Anmeld

18. juli 2010

Shibby

Håber i har ret! Men FOR MIG er den slags opførsel ikke tilgivelig

Men håber det bedste!

Anmeld

18. juli 2010

Ox.

Alle folk kan panikke, det ved vi alle jo, og har vel prøvet det på den ene eller anden måde, og så må vi bare håbe folk der er en nær, kan tilgive en bagefter

Anmeld

18. juli 2010

Shibby

Sussie&Lilje skriver:

Alle folk kan panikke, det ved vi alle jo, og har vel prøvet det på den ene eller anden måde, og så må vi bare håbe folk der er en nær, kan tilgive en bagefter

Anmeld

18. juli 2010

qp

Manden lyver om hvem han er sammen med, hvor han befinder sig, tager ikke tlf når du ringer, fortæller han skal på job når han har andre planer = Han er utilregnelig og du kan ikke stole på ham.

Han bekender sine synder for, at undgå en negativ stemning samt fordi han jo bliver fanget i sine løgne - han lover ikke, at gøre det igen og det vælger du at tro på? ..... Well øhhh.... okay, det kan jeg slet ikke forstå da det for mig ikke kun virker lidt naivt men helt hen i vejret!

Anmeld

18. juli 2010

Shibby

qp skriver:

Manden lyver om hvem han er sammen med, hvor han befinder sig, tager ikke tlf når du ringer, fortæller han skal på job når han har andre planer = Han er utilregnelig og du kan ikke stole på ham.

Han bekender sine synder for, at undgå en negativ stemning samt fordi han jo bliver fanget i sine løgne - han lover ikke, at gøre det igen og det vælger du at tro på? ..... Well øhhh.... okay, det kan jeg slet ikke forstå da det for mig ikke kun virker lidt naivt men helt hen i vejret!

Præcis mine tanker Men rene ved vel bedst selv hvad hun vil leve med og være foruden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.