.....Tusind tak for alle jeres tanker piger!! Hvor er I bare søde! Utroligt hvor glad man blvier af alle jer piger i det vilde vilde cybervest ;o)
Nå, men altså.. I vil nok gerne ha en lille opdatering..
Igår kl 12.45 kom han.. Kort inden havde jeg set at han havde skrevet til mig hvor facebook, hvor han lød rigtig sur.. Inden da havde hans mor jo været forbi og hente ham, og der havde hun sagt at han skulle tage sig sammen og tænke på sin familie istedet for at drikke sig fuld, og så skulle han sørge for at jeg kunne komme i kontakt med ham.. Så skrev han så en rigtig sur besked til mig, og skældte mig ud for at ha snakket med hans mor.. Så jeg frygtede jo virkelig at han var sur, når han kom...
Da han kom var det første han gjorde at gi mig et kram og et kys og sige undskyld fordi han havde løjet og at det ikke gik vi var var uvenner, når vi ikke kunne snakke ordentligt med hinanden.. Jeg blev helt paf over hans undskyldning, og sagde bare "ja".. Han spurgte til Nicolai - jeg sagde at han lige var kommet ud at sove, så jeg synes vi lige skulle sætte os ind i stuen og få lidt at drikke..
Vi sad så og snakkede lidt.. Jeg startede med at spørge ind til hvad han havde lavet aftenen før, hvor han jo egentlig skulle ha været herover.. Han sagde at han havde været nede ved sin kammerat og spise(jeg sms'ede til ham senere og fik det bekræftet)..
Så sagde jeg til ham, at vores forhold slet ikke fungere hvis han ikke var ærlig over for mig omkring hvad han gik og lavede og hvem han var sammen med. Han sagde så, at det også var alt for dårligt af ham, at han løj når han skulle være sammen med veninden.. Men han følte bare nogle gange det var lettere at lyve overfor mig, så jeg ikke skulle blive sur i dét at han skulle afsted.. Spurgte ham så om han synes jeg virkelig var så dum at han ikke regnede med at jeg ville finde ud af sandheden.... Svarede han ikke rigtig på.. Nå, men jeg fik så sagt til ham at jeg altså ikke fandt mig i at han løj, for nu var vi altså en familie, og så skal man vide hvor hinanden er - stillede ham spørgsmålet " hvad nu hvis der skete Nicolai noget og jeg SKULLE ha fat i dig? Hvad med dengang hvor jeg havde fået at vide at du var i Vejle, men i virkeligheden i Kiel, og jeg måtte til vagtlæge med Nicolai? Hvis det nu havde været slemt, og vi skulle indlægges, så havde jeg da sendt nogen til Vejle efter dig.. Men hov - der var du jo ikke, så kunne jeg føle mig til grin, fordi jeg ikke engang ved hvor min kæreste og min søns far er henne?????!".. Han svarede at det kunne han godt se problematikken i, og at han lovede mig at han ikke ville lyve overfor mig igen... Jeg kunne se på ham at han blev ked af det.. Oprigtigt... Forklarede ham at jeg ikke fandt mig at han løj igen, og hvis jeg fandt ud af det, så var jeg nok ikke heeeeeelt så venlig som nu...
Nå, men knægten vågnede og vi fik ikke snakket så meget videre.. Han tog hjem her kl 18 idag, og det har været to rigtig hyggelige dage med god mad, snak osv... Jeg spurgte ind til veninden... Jeg have haft på fornemmelsen at hun var begyndt at se lidt til deres fælles ven igen(han er dobbelt så gammel som hende, og hun søger udelukkende en sugardaddy der kan gi hende gave og penge - hun er selv på kh, og GIDER ikke lave noget)... Og ja, de er begyndt at kæreste igen, så nu er jeg altså SIKKER på at min kæreste og hende ikke laver noget gris!