@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Renée88 skriver:

Tak søde Caroline!

Nej, tror ikke der er så meget nyt endnu.. Snakkede ikke rigtig med ham i aftes, tror ikke han var hjemme.. Naboen(fasteren) havde jeg nemlig sendt ind til ham for at give ham nogle oplysninger omkring idag.. Og der åbnede han ikke døren...

Han skulle meget gerne komme herover idag! Så jeg er spændt!

kan godt forstå du er spændt!

Har du lagt en slagplan for hvad der skal ske? hvad du vil sige?

Jeg tror du skal starte med at sige til ham at du vil have lov at tale færdig og så kan han kommentere BAGEFTER! For ellers vil han sikkert bare afbryde dig (igen) og dreje skylden over på dig! Og der er INTET at bebrejde dig! Husk det!

Håber han dukker op og I kan få talt om tingene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

prettybutterfly

heaven skriver:

altså - du bliver simpelthen nødt til at komme ud af det forhold.

Ved godt det er pissesvært,  - du må jo elske ham siden du har holdt ud så længe... men du skal ud af det forhold nu - han pisser dig op og ned af ryggen, og det ender med at han knækker dig. Fortjener du det? Fortjener din søn det??

Hvis du ikke kan overskue en "drama-eksit" med skiftning af lås, eller at pakke i hast osv osv - jamen så stop kontakten med ham nu, kontakt din bank og få en snak om økonomien og find ud af noget med en bolig. altså, arbejd på sagen uden han ved det...

ud af det, det er du nødt til at komme.

Kram Jannie

Det her er dog en fantastisk ide!!! Hold kæft hvor gad jeg godt se hans fjæs hvis du allerede havde fået ny bolig og alt andet på plads før du sagde noget til ham!!! Hahahaha

Ej, jeg ønsker dig virkelig kun det bedste! Håber der snart kommer en afklaring mellem jer!

Anmeld

17. juli 2010

Shibby

Alt er læst nu og sødte rene,- kontakt kommunen-find en lejlighed,pak dit lort og skrid inden du skal igennem mere..!

Anmeld

17. juli 2010

heaven

hrum....

Gad vide om i sidder og snakker nu, eller?? Håber da egentlig han er dukket op??

Venter på opdatering, når du er klar til det, og jeg håber du efter en snak med ham (forhåbentlig???) er mere afklaret...

Kram og tanker Jannie

Anmeld

17. juli 2010

otlitrom

heaven skriver:

hrum....

Gad vide om i sidder og snakker nu, eller?? Håber da egentlig han er dukket op??

Venter på opdatering, når du er klar til det, og jeg håber du efter en snak med ham (forhåbentlig???) er mere afklaret...

Kram og tanker Jannie

Jeg håber også de får snakket, og får løst problemerne på en god måde - hvad end det så ender med!

Tanker til dig, Renée. Håber du har taget skeen i den anden hånd

Anmeld

17. juli 2010

Noah`s mor<3

Puha jeg var gået fuldstændig amok hvis det var min kæreste.. Det er ikke dig der gør noget galt!!!

Anmeld

17. juli 2010

Louise mortil4

heaven skriver:

hrum....

Kram og tanker Jannie

jeg tænker det samme, har godt nok sende hende mange tanker idag.

Håber de får snakket sammen og at han i det mindste er dukket op.

Anmeld

17. juli 2010

line melias mor

tænker på dig søde

Anmeld

17. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nogen der har hørt noget fra den skønne kvinde?

Anmeld

17. juli 2010

otlitrom

Caroline86 skriver:

Nogen der har hørt noget fra den skønne kvinde?

nej, desværre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.