@$½€¤%&%!!! jeg er sur!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

heaven

hrum......

hvor mon opdateringen bliver af???

Jannie - tænker på dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Louise mortil4

heaven skriver:

hrum......

hvor mon opdateringen bliver af???

Jannie - tænker på dig

hun har ikke været på siden kl 16 igår, måske hun har en masse at skulle tænke på lige nu alt efter hvordan det er gået igår.

Ogsåen masse tanker her fra ihvertfald.

Anmeld

18. juli 2010

Mor-til-asta-09

Renée88 skriver:

JEG FØLER MIG SÅ MEGET TIL GRIN LIGE NU!!!!!!!!

Imorges da jeg endnu ikke vidste at han havde festet, så skrev jeg jo til hans arbejdsmobil, som jeg forventede at høre fra idag..

Nu her for en time siden får jeg så en besked fra arbejdstlf:

Hej, Jimmi har ferie denne uge. Han kan træffes i næste uge igen.

WHAAAAAAAAAAAT???!?!?!?!!? Han har altså løjet over for mig omkring at han skulle på arbejde idag.. Og det samme overfor hans mor!!!

Nu er jeg sgu nødt til at komme med en bemærkning..

Hvordan kan han tillade sig alt det her, det havde da været en perfekt mulighed for jer at være på en lille ferie sammen, i odense, væk fra stress derhjemme osv.

Han fortjener jer simpelthen ikke.. Du finder dig i alt for meget.

Kæmpe herfra til dig

Anmeld

18. juli 2010

Mor-til-asta-09

Line&Liam skriver:

Nu tager du altså din højre fod, OG KØRER DEN SÅ LANGT OP I MÅSEN PÅ HAM; SÅ HAN ALDRIG GLEMMER DET!!!!!!!!!!!

UD med den idiot!

HØRT HØRT

Anmeld

18. juli 2010

FrkT

Håber snart der kommer en opdaring fra hende...

Du er i mine tanker, Renée

Anmeld

18. juli 2010

<3

Hold da op! Kan kun tilslutte mig hvad de andre kloge kvinder siger.

Enten parterapi eller ud til højre! Han er ikke det værd!

Anmeld

18. juli 2010

Mimic

har endelig fået mig læst igennem hele indlægget... og kan ikke være mere enig med mange af de andre... enten har han en MEGET god forklaring (måske er han skræmt over at have et så stort ansvar?) ellers, ud til højre med ham, tror i ville klare jer SÅ meget bedre alene, uden alle mulige bekymringer og ballade og et barn der kan mærke sin mors tristhed...

håber på en snarlig opdatering.

en masse varme fra mig

Anmeld

18. juli 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Nogen der har hørt noget fra den skønne kvinde?

Skrev med hende igår aftes... Og spurgte til hvordan det gik... Og hun skrev det gik okay...

Anmeld

18. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

Skrev med hende igår aftes... Og spurgte til hvordan det gik... Og hun skrev det gik okay...

okay... han er kommet over til dem så?

Puha, jeg håber altså ikke hun bare lader ham slippe afsted med det her, men for pokker hvor jeg ved hvor DRØN hamrende svært det er med de konfrontationer Specielt fordi han sikkert har været vældig sød da han mærkede den dårlige stemning

Håber hun har fået sat sig i respekt og forklaret ham at hun fortjener SÅ meget bedre! Og enten tager han sig sammen, ellers er det bare fortid med de to!

Tænker stadig meget på dig, Renée!

Anmeld

18. juli 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

okay... han er kommet over til dem så?

Puha, jeg håber altså ikke hun bare lader ham slippe afsted med det her, men for pokker hvor jeg ved hvor DRØN hamrende svært det er med de konfrontationer Specielt fordi han sikkert har været vældig sød da han mærkede den dårlige stemning

Håber hun har fået sat sig i respekt og forklaret ham at hun fortjener SÅ meget bedre! Og enten tager han sig sammen, ellers er det bare fortid med de to!

Tænker stadig meget på dig, Renée!

Vil næsten tro han er over hos dem... Da hun ikke har opdateret endnu...

Venter spændt... Håber virkelig også hun får snakket godt og grundigt med ham, og får sat ham på plads....

Spændende spændende....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.