Loppe skriver:
Åhh jeg har simpelthen så ondt af mig selv... 
Jeg får sådan nogle anfald ca. 1 gang hver anden måned. Anfaldende varer 1-5 timer og symptomerne er:
- Voldsom kvalme/opkastning
- snurrende fingre
- ryster
- bliver kridhvid i hovedet
- Bliver meget træt
- Fryser og sveder skiftevis
- svimmel
Jeg har selvfølgelig været ved læge, han tog en masse blodprøver og sendte mig videre til ørelæge.
Ørelægen fandt ingenting.
Lægen fandt heller ingenting. Dog har jeg en lav blodprocent og mit blodsukker ligger i den lave ende, men ingen af delene mener han burde give mig de voldsomme symptomer. 
Ja jeg har et anfald lige nu, og har det bare rigtig dårligt... Øv 
Måske er der nogle af jer gæve kvinder der har et bud på hvad det kan være??? 
Det lyder også på mig som om det kan være atypiske migræneanfald...
Jeg lider lidt af migræne i perioder, og da jeg var gravid med nummer 2 fik jeg et enkelt atypisk anfald....
det startede med......
snurren i fingrene, og de sov, og snurrede så igen, ca 20 minutter, til en ½ time
jagende smerte i hoftebenet.
koordinationsbesvær, både ben og hænder...
synsforstyrrelser, i form af at jeg simpelthen ikke kunne genkende folk. Jeg så folk som værende deres egen rigtig dårlige look-alike (virkelig skræmmende oplevelse)
Jeg fik det meget underligt.
sluttede af med en meget LET hovedpine som bestemt ikke var værd at skrive hjem om....
Der var nok flere symptomer, men kan ikke huske dem mere....
I hvert fald var snurren i fingrene det første symptom, og hovedpinen det sidste... synsforstyrrelsen var næsten den værste.... Det føltes som om jeg sad og så en virkelig dårlig film. Og skuespillerne i det rigtige tv så også helt forkerte ud..... Jeg havde en lang diskussion med kæresten og en ven, om at det altså var de helt forkerte skuespillere i den tv-serie vi så....
Jeg var en tur på fødegangen, fordi jeg blev så bange for det kunne være en hjerneblødning, eller måske en eller anden virus på hjernen, og at det så skulle skade mit barn....
Men jeg fik hurtigt at vide at det var et atypisk migræneanfald, og hovedpinen var altså virkelig det mindste symptom - det gjorde ikke engang ondt....