Hvad sker der med mig? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

<3

Loppe skriver:

Ok, det er nok også det jeg tror mest på...  Jeg må til at have en cola med sukker stående i køleskabet, istedet for at det altid er cola light...

Frugt ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

mariamiss6

Loppe skriver:

Åhh jeg har simpelthen så ondt af mig selv...

Jeg får sådan nogle anfald ca. 1 gang hver anden måned. Anfaldende varer 1-5 timer og symptomerne er:

- Voldsom kvalme/opkastning

- snurrende fingre

- ryster

- bliver kridhvid i hovedet

- Bliver meget træt

- Fryser og sveder skiftevis

- svimmel

Jeg har selvfølgelig været ved læge, han tog en masse blodprøver og sendte mig videre til ørelæge.

Ørelægen fandt ingenting.

Lægen fandt heller ingenting. Dog har jeg en lav blodprocent og mit blodsukker ligger i den lave ende, men ingen af delene mener han burde give mig de voldsomme symptomer.

Ja jeg har et anfald lige nu, og har det bare rigtig dårligt... Øv

Måske er der nogle af jer gæve kvinder der har et bud på hvad det kan være???

Det lyder også på mig som om det kan være atypiske migræneanfald...

Jeg lider lidt af migræne i perioder, og da jeg var gravid med nummer 2 fik jeg et enkelt atypisk anfald....

det startede med......

snurren i fingrene, og de sov, og snurrede så igen, ca 20 minutter, til en ½ time

jagende smerte i hoftebenet.

koordinationsbesvær, både ben og hænder...

synsforstyrrelser, i form af at jeg simpelthen ikke kunne genkende folk. Jeg så folk som værende deres egen rigtig dårlige look-alike (virkelig skræmmende oplevelse)

Jeg fik det meget underligt.

sluttede af med en meget LET hovedpine som bestemt ikke var værd at skrive hjem om....

Der var nok flere symptomer, men kan ikke huske dem mere....

I hvert fald var snurren i fingrene det første symptom, og hovedpinen det sidste... synsforstyrrelsen var næsten den værste.... Det føltes som om jeg sad og så en virkelig dårlig film. Og skuespillerne i det rigtige tv så også helt forkerte ud..... Jeg havde en lang diskussion med kæresten og en ven, om at det altså var de helt forkerte skuespillere i den tv-serie vi så....

Jeg var en tur på fødegangen, fordi jeg blev så bange for det kunne være en hjerneblødning, eller måske en eller anden virus på hjernen, og at det så skulle skade mit barn....
Men jeg fik hurtigt at vide at det var et atypisk migræneanfald, og hovedpinen var altså virkelig det mindste symptom - det gjorde ikke engang ondt....

Anmeld

9. juli 2010

puttecolle

Loppe skriver:

Jeg får sådan nogle anfald ca. 1 gang hver anden måned. Anfaldende varer 1-5 timer og symptomerne er:

- snurrende fingre

- ryster

- Bliver meget træt

- svimmel

Jeg har selvfølgelig været ved læge, han tog en masse blodprøver og sendte mig videre til ørelæge.

Lægen fandt heller ingenting. Dog har jeg en lav blodprocent og mit blodsukker ligger i den lave ende, men ingen af delene mener han burde give mig de voldsomme symptomer.

har du fået tjekket om du mangler nogle vitaminer?? for min veninde fik det på samme måde og hun blev indlagt da de fandt ud af at hun manglede 3 poser blod hvordan det skete vides ikke men hun havde vitamin manglede

Anmeld

9. juli 2010

Tulle28

Loppe skriver:

- snurrende fingre

- ryster

- Bliver meget træt

- svimmel

Det lyder meget som de symptomer jeg havde da jeg fik stress for nogle år siden. Jeg havde en rigtig dårlig arbejdsgiver og hver gang jeg var udsat for en af hans "dårlige dage", fik jeg det som du beskriver der... Dog var det ikke kun opkast, men også diarre. Det endte med at jeg havde blod i både opkast og afføring, og lægen troede derfor jeg havde mavesår og sygemeldte mig med stress. Har egentlig aldrig tænk over om det kunne være panikanfald, men det lyder da meget sandsynligt. Har du tænkt på om der kunne være noget som udløser anfaldende?

Knus Tulle

Anmeld

9. juli 2010

Diana...

Ej det lyder da ubehageligt Hvor længe har du gået med det? Ej kan lægen ikke undersøge dig dyber el? 

Du får lige en kæmpe  Og rigtig god bedring håber de finder ud af hvad det er og at du snart får det bedre. 

KNUS

Anmeld

9. juli 2010

Sisley

Som flere af de andre har været inde på tænker jeg også for lavt blodtryk (eller dårligt kredsløb) eller diabetes.

Jeg er ikke lige stødt på et svar fra dig, hvor du skriver om du har talt med lægen om lige de to ting?

Anmeld

9. juli 2010

Ina33

Sisley skriver:

Som flere af de andre har været inde på tænker jeg også for lavt blodtryk (eller dårligt kredsløb) eller diabetes.

Jeg er ikke lige stødt på et svar fra dig, hvor du skriver om du har talt med lægen om lige de to ting?

Jeg har lavt blodtryk. Men lægen har ikke nævnt diabetes som en mulig forkalring.

Han siger at hverken mit lave blodtryk, min lave blodprocent eller mit lave blodsukker vil give så kraftige symptomer....

Altså min læge har jo opgivet, og har sagt at jeg må lære at leve med det, og så i øvrigt holde øje med om det kan være noget jeg spiser eller drikker....

Anmeld

9. juli 2010

Ina33

Diana... skriver:

Ej det lyder da ubehageligt Hvor længe har du gået med det? Ej kan lægen ikke undersøge dig dyber el? 

Du får lige en kæmpe  Og rigtig god bedring håber de finder ud af hvad det er og at du snart får det bedre. 

KNUS

Jamen jeg har vel haft det i et lille års tid nu. I starten var anfaldene oftere men ikke så længe. Nu kommer de sjældnere men er længere...

Lægen har opgivet - presser jeg på tror jeg nu godt han vil undersøge mig nærmere. Men man vil jo heller ikke virke pylret vel?

Anmeld

9. juli 2010

Ina33

Tulle28 skriver:

Det lyder meget som de symptomer jeg havde da jeg fik stress for nogle år siden. Jeg havde en rigtig dårlig arbejdsgiver og hver gang jeg var udsat for en af hans "dårlige dage", fik jeg det som du beskriver der... Dog var det ikke kun opkast, men også diarre. Det endte med at jeg havde blod i både opkast og afføring, og lægen troede derfor jeg havde mavesår og sygemeldte mig med stress. Har egentlig aldrig tænk over om det kunne være panikanfald, men det lyder da meget sandsynligt. Har du tænkt på om der kunne være noget som udløser anfaldende?

Knus Tulle

Jeg har tænkt så det brager, men jeg synes overhovedet ingen sammenhæng der er i anfaldene. Hverken i forhold til min psykisk eller fysiske tilstand...

Anmeld

9. juli 2010

Ina33

mariamiss6 skriver:

Det lyder også på mig som om det kan være atypiske migræneanfald...

Jeg lider lidt af migræne i perioder, og da jeg var gravid med nummer 2 fik jeg et enkelt atypisk anfald....

det startede med......

snurren i fingrene, og de sov, og snurrede så igen, ca 20 minutter, til en ½ time

jagende smerte i hoftebenet.

koordinationsbesvær, både ben og hænder...

synsforstyrrelser, i form af at jeg simpelthen ikke kunne genkende folk. Jeg så folk som værende deres egen rigtig dårlige look-alike (virkelig skræmmende oplevelse)

Jeg fik det meget underligt.

sluttede af med en meget LET hovedpine som bestemt ikke var værd at skrive hjem om....

Der var nok flere symptomer, men kan ikke huske dem mere....

I hvert fald var snurren i fingrene det første symptom, og hovedpinen det sidste... synsforstyrrelsen var næsten den værste.... Det føltes som om jeg sad og så en virkelig dårlig film. Og skuespillerne i det rigtige tv så også helt forkerte ud..... Jeg havde en lang diskussion med kæresten og en ven, om at det altså var de helt forkerte skuespillere i den tv-serie vi så....

Jeg var en tur på fødegangen, fordi jeg blev så bange for det kunne være en hjerneblødning, eller måske en eller anden virus på hjernen, og at det så skulle skade mit barn....
Men jeg fik hurtigt at vide at det var et atypisk migræneanfald, og hovedpinen var altså virkelig det mindste symptom - det gjorde ikke engang ondt....

Det lyder da ikke særlig sjovt det du har oplevet....

Altså jeg får ikke de samme synsforstyrelser som dig - men jeg bliver dog meget svimmel...

Ja måske skal jeg alligevel tage lægens forklaring om atypisk migræne alvorligt, det kan da godt være det er det. En ting er der i hvert fald tilfælles med migræne, jeg bliver voldsomt træt bagefter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.