Hvad sker der med mig? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Ina33

Mille83 skriver:

Har du fået taget dit blodtryk? Jeg lider selv af lavt blodtryk ikke noget man gør noget ved, men kan nogle gange have nogle af de ture som du beskriver, er også et par gange eller 3 dejset rundt og ned i gulvet.........

Fx kan du tænke om du overanstrenger dig fysisk lige før det sker, er stresset, eller bare fx rejser dig for hurtigt op af en stol osv....

Det kan måske være at det hele samlet set, altså mit lave blodtryk, min lave blodprocent og mit lave blodsukker kan spille et puds?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Mille83

Loppe skriver:

Ja mit blodtryk er meget lavt. Men jeg tænker bare at når et anfald kan vare helt op til 5 timer, tror du så stadig det kan være blodtrykket der driller?

Ja det tror jeg faktisk.....Jeg får det også virkelig fysisk dårligt, og kan sagtens kaste op osv....Bliver kridhvid i hovedet osv...

Men det er heldigvis længe siden, en stor del af det har måske været stress, er på barsel nu og nu er der ikke rigtig noget.....

Anmeld

8. juli 2010

<3

jeg tænker på refluks... Kommer det mest om aftenen, fed mad eller hvis du har spist mere end du plejer?

Du kan vænne det med lægen

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Kirle skriver:

jeg tænker på refluks... Kommer det mest om aftenen, fed mad eller hvis du har spist mere end du plejer?

Du kan vænne det med lægen

Min far har refluks, og det tror jeg bestemt ikke det er... Men tak for idéen.

Anmeld

8. juli 2010

Mette Nexø

Jeg havde lignede symptomer i forbindelse med migræne anfald, havde det sådan i flere år og det endte med de fandt ud af jeg havde en blodprop og det var det der gjorde at jeg havde det sådan. Skal dog lige sige at blodpropper ligger til familien også var p-piller det der gjorde udfaldet.

Anmeld

8. juli 2010

D.B.L

Kan det være lidt stress?

Når jeg bliver stresset oplever jeg lignende.... 

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

D.B.L skriver:

Kan det være lidt stress?

Når jeg bliver stresset oplever jeg lignende.... 

Tjaa altså jeg har i hvert fald tendens til stress... Synes bare ofte anfaldene kommer på tidspunkter hvor jeg er meget lidt stresset.. . Men måske kunne det også godt være en forklaring.

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Mette Nexø skriver:

Jeg havde lignede symptomer i forbindelse med migræne anfald, havde det sådan i flere år og det endte med de fandt ud af jeg havde en blodprop og det var det der gjorde at jeg havde det sådan. Skal dog lige sige at blodpropper ligger til familien også var p-piller det der gjorde udfaldet.

Uhh det lyder da bestemt ikke rart...

jeg håber du er helt frisk igen.

Anmeld

8. juli 2010

Lady Marion <3

Lider du af lavt blodtryk ??

Jeg lider tit af for lavt blodsukker og det kan nemt forveksles med panik angst , Jeg får kvalme, kan ikke få luft tror jeg skal besvime -mega svimmel og jeg ryster ...   Cola og en chokolade bar plejer at få mig tilbage ti omverdnen efter ca 15 min ...  Min datter lider af for lavt blodtryk og kan få det sådan hvis hun sidder/ står for længe i samme stilling eller pludselig rejser sig op efter længere tids hvile   Håber du finder ud af det

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Muffi . skriver:

Lider du af lavt blodtryk ??

Jeg lider tit af for lavt blodsukker og det kan nemt forveksles med panik angst , Jeg får kvalme, kan ikke få luft tror jeg skal besvime -mega svimmel og jeg ryster ...   Cola og en chokolade bar plejer at få mig tilbage ti omverdnen efter ca 15 min ...  Min datter lider af for lavt blodtryk og kan få det sådan hvis hun sidder/ står for længe i samme stilling eller pludselig rejser sig op efter længere tids hvile   Håber du finder ud af det

Ja jeg har både lavt blodtryk, lavt blodsukker og lav blodprocent. Én gang prøvede jeg med sådan et sukker kick som du beskriver, for jeg havde netop en fornemmelse af at det var sukker jeg manglede, men nu har jeg bare oplevet flere gange, at det ikke hjælper med sukker...  MEn måske kan det godt være det alligevel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.