Hvad sker der med mig? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Trolde_mor

Tænker umiddelbart stess..

Har selv lidt kraftigt af stress.. og det kom som et lyn fra en klar himmel, fik hede/kuldeture, blev svimmel, kvalme, da jeg havde haft det længe (altså over længere tid i perioder) begyndte mine hænder og ben at ryste og senere begyndte benene også at smerte kraftigt.

Stress kan jo sagtens også være underbevidst eller en drøm der skubber til det, så du vågner og også har det dårligt.

Syntes da næsten du skulle prøve at vende det med lægen? For er absolut ikke sjovt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Ina33

Trolde_mor skriver:

Tænker umiddelbart stess..

Har selv lidt kraftigt af stress.. og det kom som et lyn fra en klar himmel, fik hede/kuldeture, blev svimmel, kvalme, da jeg havde haft det længe (altså over længere tid i perioder) begyndte mine hænder og ben at ryste og senere begyndte benene også at smerte kraftigt.

Stress kan jo sagtens også være underbevidst eller en drøm der skubber til det, så du vågner og også har det dårligt.

Syntes da næsten du skulle prøve at vende det med lægen? For er absolut ikke sjovt..

Ja det kunne godt være, at jeg lige skulle nævne det for lægen, som en mulighed.

Anmeld

8. juli 2010

Trolde_mor

Loppe skriver:

Ja det kunne godt være, at jeg lige skulle nævne det for lægen, som en mulighed.

Man kan jo om ikke andet få det udelukket så

Anmeld

8. juli 2010

Lady Marion <3

Loppe skriver:

Ja jeg har både lavt blodtryk, lavt blodsukker og lav blodprocent. Én gang prøvede jeg med sådan et sukker kick som du beskriver, for jeg havde netop en fornemmelse af at det var sukker jeg manglede, men nu har jeg bare oplevet flere gange, at det ikke hjælper med sukker...  MEn måske kan det godt være det alligevel?

Det lyder bestemt på mig som om det er en blanding af det hele ,, syntes sukker kicket hjælper her , der går bare lidt før det virker

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Muffi . skriver:

Det lyder bestemt på mig som om det er en blanding af det hele ,, syntes sukker kicket hjælper her , der går bare lidt før det virker

Ok, det er nok også det jeg tror mest på...  Jeg må til at have en cola med sukker stående i køleskabet, istedet for at det altid er cola light...

Anmeld

8. juli 2010

Mette Nexø

Loppe skriver:

Uhh det lyder da bestemt ikke rart...

jeg håber du er helt frisk igen.

Er helt frisk igen og efter jeg blev gravid så forsvandt symptomer næsten helt, jeg får blodfortyndende piller for at forebygge flere blodpropper

Anmeld

8. juli 2010

Mikkel's mor <3

Loppe skriver:

Åhh jeg har simpelthen så ondt af mig selv...

Jeg får sådan nogle anfald ca. 1 gang hver anden måned. Anfaldende varer 1-5 timer og symptomerne er:

- Voldsom kvalme/opkastning

- snurrende fingre

- ryster

- bliver kridhvid i hovedet

- Bliver meget træt

- Fryser og sveder skiftevis

- svimmel

Jeg har selvfølgelig været ved læge, han tog en masse blodprøver og sendte mig videre til ørelæge.

Ørelægen fandt ingenting.

Lægen fandt heller ingenting. Dog har jeg en lav blodprocent og mit blodsukker ligger i den lave ende, men ingen af delene mener han burde give mig de voldsomme symptomer.

Ja jeg har et anfald lige nu, og har det bare rigtig dårligt... Øv

Måske er der nogle af jer gæve kvinder der har et bud på hvad det kan være???

Jeg kan ikke tåle chokolade og får det lidt på samme måde når jeg spiser det. dog bare med meget voldsom migræne, og har ikke snorren i fingrene.
måske kunne det være det ?
elelrs er det bare at prøve sig frem med forskellige madvare. selvom at det er hårdt

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Jennifer skriver:

Jeg kan ikke tåle chokolade og får det lidt på samme måde når jeg spiser det. dog bare med meget voldsom migræne, og har ikke snorren i fingrene.
måske kunne det være det ?
elelrs er det bare at prøve sig frem med forskellige madvare. selvom at det er hårdt

Det er helt sikkert ikke chokolade jeg ikke kan tåle...  Men jeg kunne da godt have mistanke om, at det måske er noget andet jeg ikke kan tåle... Så nu vil jeg begynde at skrive ned hvad jeg har spist op til et anfald..

Anmeld

8. juli 2010

Mikkel's mor <3

Loppe skriver:

Det er helt sikkert ikke chokolade jeg ikke kan tåle...  Men jeg kunne da godt have mistanke om, at det måske er noget andet jeg ikke kan tåle... Så nu vil jeg begynde at skrive ned hvad jeg har spist op til et anfald..

Det er også forfærdelig ikke at kunne tåle.. var nemlig selv det største chokolade svin der kunne gå på 2 ben
men det syntes jeg lyder meget fornuftigt, for det er da slet slet ikke rart at have det på den måde.

Anmeld

8. juli 2010

<3

Loppe skriver:

Min far har refluks, og det tror jeg bestemt ikke det er... Men tak for idéen.

Tja så må mine gæt enten være stofskifte, b eller d-vitamin mangel eller som andre er inde på blodtryk/-sukkerrelateret(sukkersyge?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.