Hvad sker der med mig? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.441 visninger
57 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

Ina33

Åhh jeg har simpelthen så ondt af mig selv...

Jeg får sådan nogle anfald ca. 1 gang hver anden måned. Anfaldende varer 1-5 timer og symptomerne er:

- Voldsom kvalme/opkastning

- snurrende fingre

- ryster

- bliver kridhvid i hovedet

- Bliver meget træt

- Fryser og sveder skiftevis

- svimmel

Jeg har selvfølgelig været ved læge, han tog en masse blodprøver og sendte mig videre til ørelæge.

Ørelægen fandt ingenting.

Lægen fandt heller ingenting. Dog har jeg en lav blodprocent og mit blodsukker ligger i den lave ende, men ingen af delene mener han burde give mig de voldsomme symptomer.

Ja jeg har et anfald lige nu, og har det bare rigtig dårligt... Øv

Måske er der nogle af jer gæve kvinder der har et bud på hvad det kan være???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

mortilfreja

Kunne godt lyde som panikangst.

Sådan nogle anfald får jeg selv somme tider. Det kan afhjælpes ved medicin..

God bedring

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

mortilfreja skriver:

Kunne godt lyde som panikangst.

Sådan nogle anfald får jeg selv somme tider. Det kan afhjælpes ved medicin..

God bedring

Panikangst? Hmm jeg havde slet i tankerne at det kunne være noget psykisk?

Én gang er det begyndt imens jeg lå og sov, kan panikangst også det?

Ajjj jeg kan altså ikke tro det er psykisk...

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg tænker migræne!?

Sådan fik jeg det i hvert fald da jeg havde en migræne-lignende sygdom (meget kompliceret at forklare hvad jeg fejlede)... Jeg fik migræne medicin når jeg fik anfaldene og det virkede rigtig godt

Anmeld

8. juli 2010

Enayia

Det kunne godt tyde op nogle symptomer på en angst sygdom. Jeg lider selv af flere angst sygdomme, som i perioder er meget svære. Jeg vil opfordre dig til at diskutere det med din engen læge, jeg tror det er den som bedst kan afhjælpe dig med at finde ud hvad det lige er der sker.

Hvis det er angst, kan symptomerne holdes nede med medicin, eller man kan som jeg prøve at leve med det og afhjælpe sig selv så godt som muligt.

Isåfald skal du lige have en krammer! Jeg håber du finder ud af hvad det er så du kan blive hjulpet ud af det!

Rigtig god bedring.

Hvis du er i tvivl kan du google angstforeningen, de har en hjemmeside der beskriver angst sygdomme, så kan du evt sammenligne symptomerne der og se om det måske kan være det!

Knus Enayia

Anmeld

8. juli 2010

Enayia

Loppe skriver:

Panikangst? Hmm jeg havde slet i tankerne at det kunne være noget psykisk?

Én gang er det begyndt imens jeg lå og sov, kan panikangst også det?

Ajjj jeg kan altså ikke tro det er psykisk...

Min angst starter næsten altid når jeg prøver at sove. Men jeg skal ikke gøre mig klog. Syntes du skal snakke med din læge søde

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Caroline86 skriver:

jeg tænker migræne!?

Sådan fik jeg det i hvert fald da jeg havde en migræne-lignende sygdom (meget kompliceret at forklare hvad jeg fejlede)... Jeg fik migræne medicin når jeg fik anfaldene og det virkede rigtig godt

Jeg har som barn døjet rigtig meget med migræne, og det er ikke det, så kraftig er hovedpinen slet ikke...  Men min læge sagde forresten til mig at det kunne være en form for migræne uden hovedpine - og så ville det formentlig være et eller andet jeg ikke kan tåle. Altså en fødevare eller lign., som jeg ikke kan tåle. Hmm måske skal jeg til at skrive ned hvad jeg spiser..

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Enayia skriver:

Det kunne godt tyde op nogle symptomer på en angst sygdom. Jeg lider selv af flere angst sygdomme, som i perioder er meget svære. Jeg vil opfordre dig til at diskutere det med din engen læge, jeg tror det er den som bedst kan afhjælpe dig med at finde ud hvad det lige er der sker.

Hvis det er angst, kan symptomerne holdes nede med medicin, eller man kan som jeg prøve at leve med det og afhjælpe sig selv så godt som muligt.

Isåfald skal du lige have en krammer! Jeg håber du finder ud af hvad det er så du kan blive hjulpet ud af det!

Rigtig god bedring.

Hvis du er i tvivl kan du google angstforeningen, de har en hjemmeside der beskriver angst sygdomme, så kan du evt sammenligne symptomerne der og se om det måske kan være det!

Knus Enayia

Tusinde tak, det vil jeg kigge på...

Anmeld

8. juli 2010

Enayia

8. juli 2010

Ina33

Enayia skriver:

Min angst starter næsten altid når jeg prøver at sove. Men jeg skal ikke gøre mig klog. Syntes du skal snakke med din læge søde

Ok, men det kom imens jeg sov, altså jeg vågnede fordi jeg havde det så dårligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.