Hvad sker der med mig? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Enayia

Loppe skriver:

Ok, men det kom imens jeg sov, altså jeg vågnede fordi jeg havde det så dårligt...

Ja, men det kan du også sagtens vågne ved. Hvis du føler dig svimmel og ængstelig kan det godt pege i den retning. Men der er en del flere symptomer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Loppe skriver:

Jeg har som barn døjet rigtig meget med migræne, og det er ikke det, så kraftig er hovedpinen slet ikke...  Men min læge sagde forresten til mig at det kunne være en form for migræne uden hovedpine - og så ville det formentlig være et eller andet jeg ikke kan tåle. Altså en fødevare eller lign., som jeg ikke kan tåle. Hmm måske skal jeg til at skrive ned hvad jeg spiser..

det kunne da være en god idé at skrive lidt lister og se om der er en sammenhæng! Også se om der måske kan være andre sammenhænge!?

lyder i hvert fald slet ikke sjovt, så det ville da være rart med en forklaring

god bedring

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Enayia skriver:

http://www.angstforeningen.dk/angstforeningen.dk/index.php?page=panikangst

Tak  Jeg læste lige lidt om symptomerne på panikangst - og det er i hvert fald ikke det!

Jeg har det generelt rigtig godt psykisk, så jeg tror nu også mere på at det er fysisk.

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Caroline86 skriver:

det kunne da være en god idé at skrive lidt lister og se om der er en sammenhæng! Også se om der måske kan være andre sammenhænge!?

lyder i hvert fald slet ikke sjovt, så det ville da være rart med en forklaring

god bedring

Du har ret, fra nu af begynder jeg at skrive ned hvad jeg har spist og drukket op til et anfald...

Anmeld

8. juli 2010

Enayia

Loppe skriver:

Tak  Jeg læste lige lidt om symptomerne på panikangst - og det er i hvert fald ikke det!

Jeg har det generelt rigtig godt psykisk, så jeg tror nu også mere på at det er fysisk.

Ja det kan pege imod flere retninger, mit bedste bud er snak med lægen om det. Men jeg ønsker dig rigtig rigtig god bedring ihvertfald! Det lyder ikke særlig rart

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Enayia skriver:

Ja det kan pege imod flere retninger, mit bedste bud er snak med lægen om det. Men jeg ønsker dig rigtig rigtig god bedring ihvertfald! Det lyder ikke særlig rart

Tusinde tak, ja jeg tager nok lige en snak mere med lægen.

Anmeld

8. juli 2010

charlottekri

nu skriver jeg altså ikke det her for at skræmme dig, men min gamle dp's datter led også at mega anfald af angst, og de kunne ikke finde ud af at hjælpe hende... lige indtil de fandt ud af at hun led af epilepsi... så snart hun kom på medicin for det, så forsvandt hendes angstanfald/depressioner... måske var det værd at tage med i overvejelserne...

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

charlottekri skriver:

nu skriver jeg altså ikke det her for at skræmme dig, men min gamle dp's datter led også at mega anfald af angst, og de kunne ikke finde ud af at hjælpe hende... lige indtil de fandt ud af at hun led af epilepsi... så snart hun kom på medicin for det, så forsvandt hendes angstanfald/depressioner... måske var det værd at tage med i overvejelserne...

Ja det har du ret i.

Jeg føler mig bare ikke på nogen måde angst, eller for den sags skyld psykisk ude af balance...

Anmeld

8. juli 2010

Mille83

Har du fået taget dit blodtryk? Jeg lider selv af lavt blodtryk ikke noget man gør noget ved, men kan nogle gange have nogle af de ture som du beskriver, er også et par gange eller 3 dejset rundt og ned i gulvet.........

Fx kan du tænke om du overanstrenger dig fysisk lige før det sker, er stresset, eller bare fx rejser dig for hurtigt op af en stol osv....

Anmeld

8. juli 2010

Ina33

Mille83 skriver:

Har du fået taget dit blodtryk? Jeg lider selv af lavt blodtryk ikke noget man gør noget ved, men kan nogle gange have nogle af de ture som du beskriver, er også et par gange eller 3 dejset rundt og ned i gulvet.........

Fx kan du tænke om du overanstrenger dig fysisk lige før det sker, er stresset, eller bare fx rejser dig for hurtigt op af en stol osv....

Ja mit blodtryk er meget lavt. Men jeg tænker bare at når et anfald kan vare helt op til 5 timer, tror du så stadig det kan være blodtrykket der driller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.