Hvad sker der med mig? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2010

D.B.L

Loppe skriver:

Tjaa altså jeg har i hvert fald tendens til stress... Synes bare ofte anfaldene kommer på tidspunkter hvor jeg er meget lidt stresset.. . Men måske kunne det også godt være en forklaring.

Mit plejer også komme når jeg er ved at stresse ned igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2010

Delilah

Jeg må sige at jeg også syntes det lyder som et angstanfald!

Anmeld

9. juli 2010

Ina33

Delilah skriver:

Jeg må sige at jeg også syntes det lyder som et angstanfald!

Jeg er nu ret sikker på at det IKKE er psykisk. Jeg har det fint psykisk, og har ingen form for angst...

Anmeld

25. juli 2010

MoniqueMadsen

Loppe skriver:

Åhh jeg har simpelthen så ondt af mig selv...

Jeg får sådan nogle anfald ca. 1 gang hver anden måned. Anfaldende varer 1-5 timer og symptomerne er:

- Voldsom kvalme/opkastning

- snurrende fingre

- ryster

- bliver kridhvid i hovedet

- Bliver meget træt

- Fryser og sveder skiftevis

- svimmel

Jeg har selvfølgelig været ved læge, han tog en masse blodprøver og sendte mig videre til ørelæge.

Ørelægen fandt ingenting.

Lægen fandt heller ingenting. Dog har jeg en lav blodprocent og mit blodsukker ligger i den lave ende, men ingen af delene mener han burde give mig de voldsomme symptomer.

Ja jeg har et anfald lige nu, og har det bare rigtig dårligt... Øv

Måske er der nogle af jer gæve kvinder der har et bud på hvad det kan være???

Det lyder godt nok slemt . Det er svært at sige, hvad det er, men der findes en masse muligheder for, hvad årsagen til disse voldsomme symptomer kan være. Jeg forsår ikke, hvorfor lægen sender dig til en ørelæge!! Han bør i stedet tage nogle test på dig. Jeg har selv haft snurren i fingrene og fandt ud af, at jeg manglede B-12 vitamin. Måske skulle du bede din læge lave en blodprøve, så det kan ses om du lider af vitaminmangel eller måske mangel på mineraler. Snurren i fingrene kan skyldes mangel på natrium, kalium eller calcium. Desuden kan din svimmelhed og snurren i fingrene skyldes kan snurren i fingrne også skyldes manglende blodforsyning, så måske skulle blodtrykket tjekkes. En anden mulighed for at du har snurren i fingrene er et tryk på nerven - det er den mest kendte årsag til snurren i fingrene. Lidelsen hedder karpal tunnel syndrom og er ofte forbindet med graviditet. Hvis du  har synsforstyrrelser og fornemmelse af at miste bevidstheden, så bør du http://www.sundhedslex.dk/snurren-i-fingrene.htm  ringe 112 eller tage direkte på hospitalet. Selvom din læge ikke har fundet årsagen til din svimmelhed og snurren i fingrene, så kan det stadig være alvorligt.

Kræv at få foretaget en masse tests. Hvis alle de fysiske tests mod din svimmelhed og snurren i fingrene ikke giver resultat, så kræv at blive undersøgt for angstanfald, da det kan være noget psykisk.

Vi  for dig. Håber, at du snart finder ud af, hvad der er galt.

Anmeld

25. juli 2010

Ina33

MoniqueMadsen skriver:

Det lyder godt nok slemt . Det er svært at sige, hvad det er, men der findes en masse muligheder for, hvad årsagen til disse voldsomme symptomer kan være. Jeg forsår ikke, hvorfor lægen sender dig til en ørelæge!! Han bør i stedet tage nogle test på dig. Jeg har selv haft snurren i fingrene og fandt ud af, at jeg manglede B-12 vitamin. Måske skulle du bede din læge lave en blodprøve, så det kan ses om du lider af vitaminmangel eller måske mangel på mineraler. Snurren i fingrene kan skyldes mangel på natrium, kalium eller calcium. Desuden kan din svimmelhed og snurren i fingrene skyldes kan snurren i fingrne også skyldes manglende blodforsyning, så måske skulle blodtrykket tjekkes. En anden mulighed for at du har snurren i fingrene er et tryk på nerven - det er den mest kendte årsag til snurren i fingrene. Lidelsen hedder karpal tunnel syndrom og er ofte forbindet med graviditet. Hvis du  har synsforstyrrelser og fornemmelse af at miste bevidstheden, så bør du http://www.sundhedslex.dk/snurren-i-fingrene.htm  ringe 112 eller tage direkte på hospitalet. Selvom din læge ikke har fundet årsagen til din svimmelhed og snurren i fingrene, så kan det stadig være alvorligt.

Kræv at få foretaget en masse tests. Hvis alle de fysiske tests mod din svimmelhed og snurren i fingrene ikke giver resultat, så kræv at blive undersøgt for angstanfald, da det kan være noget psykisk.

Vi  for dig. Håber, at du snart finder ud af, hvad der er galt.

Tak for dit indlæg. Jeg er blevet tjekket for mangel på vitaminer, men det så fint ud. Mit blodtryk er lavt, men lægen mener ikke det er så lavt, at det er det der giver symptomerne.

Ja måske skal jeg kræve at blive undersøgt igen... Jeg tænkte bare at der var nogen der måske havde en idé om hvad det kunne være, og så kunne jeg gå videre til lægen med det...

Rigtig mange her inde spørger om det kan være angstanfald, jeg har utroligt svært ved at tro at det kan være psykisk. Jeg føler ikke jeg på nogen måde er det mindste psykisk ustabil.

Anmeld

25. juli 2010

Thildesmor

Loppe skriver:

Panikangst? Hmm jeg havde slet i tankerne at det kunne være noget psykisk?

Én gang er det begyndt imens jeg lå og sov, kan panikangst også det?

Ajjj jeg kan altså ikke tro det er psykisk...

Jeg har altså også haft panikangst, og det kunne også komme lige pludselig, ligesom du beskriver.

Mit kom simpelthen af for mange tanker tror jeg, over eksen, arbejdet osv. Jeg droppede den daværende kæreste og blev udlært dengang på arbejdet, og stopede derinde lige efter. Og siden har det været meget meget bedere, havde dog lige en tur den anden dag også, men det var datoen hvor min far døde (altså 6 måneder siden) så der havde tankerne også bare suset rundt den dag.

Håber snart du får det bedre

Anmeld

25. juli 2010

Ina33

Thildesmor skriver:

Jeg har altså også haft panikangst, og det kunne også komme lige pludselig, ligesom du beskriver.

Mit kom simpelthen af for mange tanker tror jeg, over eksen, arbejdet osv. Jeg droppede den daværende kæreste og blev udlært dengang på arbejdet, og stopede derinde lige efter. Og siden har det været meget meget bedere, havde dog lige en tur den anden dag også, men det var datoen hvor min far døde (altså 6 måneder siden) så der havde tankerne også bare suset rundt den dag.

Håber snart du får det bedre

Okay, sådan som du beskriver det, så er jeg 100 % sikker på at det IKKE er panikangst. Jeg har ikke en masse tanker, som jeg roder rundt med.

Jeg føler heller ikke jeg på nogen måde er psykisk ustabil.

Anmeld

25. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det er ikke for at blive ved med at køre på det panikangst,men for mig lyder det også sådan.Og det kan sagtens starte selvom man ikke synes man "fejler" noget psykisk.Det gjorde mit.Men rigtig god bedring,jeg håber snart du finder ud af hvad det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.