Loppe skriver:
Åhh jeg har simpelthen så ondt af mig selv... 
Jeg får sådan nogle anfald ca. 1 gang hver anden måned. Anfaldende varer 1-5 timer og symptomerne er:
- Voldsom kvalme/opkastning
- snurrende fingre
- ryster
- bliver kridhvid i hovedet
- Bliver meget træt
- Fryser og sveder skiftevis
- svimmel
Jeg har selvfølgelig været ved læge, han tog en masse blodprøver og sendte mig videre til ørelæge.
Ørelægen fandt ingenting.
Lægen fandt heller ingenting. Dog har jeg en lav blodprocent og mit blodsukker ligger i den lave ende, men ingen af delene mener han burde give mig de voldsomme symptomer. 
Ja jeg har et anfald lige nu, og har det bare rigtig dårligt... Øv 
Måske er der nogle af jer gæve kvinder der har et bud på hvad det kan være??? 
Det lyder godt nok slemt
. Det er svært at sige, hvad det er, men der findes en masse muligheder for, hvad årsagen til disse voldsomme symptomer kan være. Jeg forsår ikke, hvorfor lægen sender dig til en ørelæge!! Han bør i stedet tage nogle test på dig. Jeg har selv haft snurren i fingrene og fandt ud af, at jeg manglede B-12 vitamin. Måske skulle du bede din læge lave en blodprøve, så det kan ses om du lider af vitaminmangel eller måske mangel på mineraler. Snurren i fingrene kan skyldes mangel på natrium, kalium eller calcium. Desuden kan din svimmelhed og snurren i fingrene skyldes kan snurren i fingrne også skyldes manglende blodforsyning, så måske skulle blodtrykket tjekkes. En anden mulighed for at du har snurren i fingrene er et tryk på nerven - det er den mest kendte årsag til snurren i fingrene. Lidelsen hedder karpal tunnel syndrom og er ofte forbindet med graviditet. Hvis du har synsforstyrrelser og fornemmelse af at miste bevidstheden, så bør du http://www.sundhedslex.dk/snurren-i-fingrene.htm ringe 112 eller tage direkte på hospitalet. Selvom din læge ikke har fundet årsagen til din svimmelhed og snurren i fingrene, så kan det stadig være alvorligt.
Kræv at få foretaget en masse tests. Hvis alle de fysiske tests mod din svimmelhed og snurren i fingrene ikke giver resultat, så kræv at blive undersøgt for angstanfald, da det kan være noget psykisk.
Vi
for dig. Håber, at du snart finder ud af, hvad der er galt.