Efter sigende skulle min fars familie stamme fra Spanien, og dernede skulle nogle af mine forfædre være kendte/semikendte tegneserie tegnere - min biologiske far er tatovør, og hele familien har altid været gode til at tegne, så det skal nok passe. Min farmor og farfar flyttede til Danmark, hvor de fik min far og faster, og så tog min farmor et dansk navn for lettere at kunne få arbejde - og hun startede et familieefternavn, som jeg dog ikke.
Min mormor stammer fra Sverige, men flyttede med hendes forældre og søskende til Danmark, og her fandt min mormor min morfar, som stammer fra Amager (jeg ved intet om hans familie). De bosatte sig i Hvorup i Nørresundby, og der er jeg også opvokset. Min mormor og morfar blev dog skilt, og min mormor havde haft nogle mænd siden hen og fået i alt 6 børn med 4 forskellige mænd, dem kender jeg dog ikke. Min morfar var sømand og har været vidt omkring, og ifølge hans egne udtalelser, så har han også nogle børn rundt omkring i verden - vi kender dog kun til én som vist nok bor i Afrika, vi har dog aldrig mødt hende, men jeg ville rigtig gerne.
Jeg vil gerne gøre mere i slægtsforskning, men jeg tror at det bliver svært eftersom ingen kan komme med noget præcist.
Anmeld