Stamtræ, hvad er jeres baggrund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.404 visninger
62 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mine rødder stammer oprindeligt fra Transylvanien! Synes selv det er lidt sejt.

Kunne være sjovt at høre hvor i andre har jeres oprindelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

isimaven

Sejt med Transylvaniske rødder jeg er fra Island og har altid syntes der er ok sejt vi er jo ikke så mange 320000 indbyggere
skæg at høre om folks rødder
hilsen Isimaven

Anmeld

8. juli 2010

Enayia

Alexis skriver:

Mine rødder stammer oprindeligt fra Transylvanien! Synes selv det er lidt sejt.

Kunne være sjovt at høre hvor i andre har jeres oprindelse?

Hvor sejt. Efterkommer af Sir Dracula måske

Anmeld

8. juli 2010

Ranarupta

Hm... jeg er mest dansk. Men min farmor var vist halvsvensk og min mormor har noget finsk i sig.

Anmeld

8. juli 2010

isimaven skriver:

Sejt med Transylvaniske rødder jeg er fra Island og har altid syntes der er ok sejt vi er jo ikke så mange 320000 indbyggere
skæg at høre om folks rødder
hilsen Isimaven

Total sejt! Jeg er egentlig et godt mix, men kunne så fortælle i timevis om min baggrund. Transylvanien er der, min ene side oprindeligt stammer fra - Min farmors side.

Ja, synes også det er sjovt at høre, hvor folk kommer fra.

Anmeld

8. juli 2010

Enayia skriver:

Hvor sejt. Efterkommer af Sir Dracula måske

Haha, måske ja

Anmeld

8. juli 2010

Bondepigen

Min slægt stammer fra Schweiz på min fars side... De kom hertil som dem man kalder kartoffeltyskere. Det siges at vi har svensk oprindelse på min mors side (men de er ikke helt sikre).. Men det kunne da være spændende at finde ud af sådan noget.

Grunden til at jeg ved det mht. min fars side, er at der er en der forsker i den slægt. Hvis jeg skulle finde ud af noget om min mors side, kræver det vist at jeg selv går i gang, og det rækker min tålmodighed ikke til.

Men sjovt nok, var jordemoderen der tog imod min datter, i familie med mig langt ude.. på min mors side, fandt vi ud af senere... Det er da lidt sjovt, og hun er bare SÅ dygtig til sit arbejde. Hun er den sødeste dejligste jordemoder man kunne tænke sig.

Anmeld

8. juli 2010

Nordisk mix.

Ranarupta skriver:

Hm... jeg er mest dansk. Men min farmor var vist halvsvensk og min mormor har noget finsk i sig.

Anmeld

8. juli 2010

bondepigen skriver:

Min slægt stammer fra Schweiz på min fars side... De kom hertil som dem man kalder kartoffeltyskere. Det siges at vi har svensk oprindelse på min mors side (men de er ikke helt sikre).. Men det kunne da være spændende at finde ud af sådan noget.

Grunden til at jeg ved det mht. min fars side, er at der er en der forsker i den slægt. Hvis jeg skulle finde ud af noget om min mors side, kræver det vist at jeg selv går i gang, og det rækker min tålmodighed ikke til.

Men sjovt nok, var jordemoderen der tog imod min datter, i familie med mig langt ude.. på min mors side, fandt vi ud af senere... Det er da lidt sjovt, og hun er bare SÅ dygtig til sit arbejde. Hun er den sødeste dejligste jordemoder man kunne tænke sig.

Hvor sjovt med Jordemoderen. Så bliver det næsten ikke bedre!!

Anmeld

8. juli 2010

Silvermist1

Jeg er 50/50 dansk/islandsk.

Min far er islænding og min mor er dansker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.