Hvad skal i lave i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Koen.

Har været i mødregruppe og nu skal lillepigen bare vågne så hun kan spise og så skal vi op og handle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

FruEllingsen

MariaJ skriver:

Vi skal gå en lang tur med barnevognen engang i eftermiddag. Det er også fint vejr her, omend ikke så varmt som i Danmark. Lige nu skal jeg ordne lidt forskellige praktiske ting, mens Johanna for anden dag i træk sover middagslur i barnevognen.

Maria

Dejligt hun sover i barnevognen. '

hvor varmt er det hos jer? der er 3o grader i vores have

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

lillespurv19 skriver:

Har været i mødregruppe og nu skal lillepigen bare vågne så hun kan spise og så skal vi op og handle

Det lyder da rigtig hyggeligt

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

MoarJ skriver:

Slappe af, nyde det gode vejr, og så lige 4 timer på arbejde imorgen, så er der ferie i 1½ uge knap og nap... På Lørdag tager vi på ferie... Så dejligt...

Hvor skønt. kan i have en super god ferie så

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

Jeanne skriver:

Jeg har slået græs, vasket tøj, gjort rent og skal nu til at ringe til Århus kommune for at høre hvorfor i alverden jeg har fået barselsdagpenge når nu min barsel stoppede 12/5 og hvorfor de har givet mig mere end jeg har ret til Det er en anelse træls at have knap 12.000 på kontoen og ikke må bruge dem Og i aften har jeg en 15-23 vagt, hvorefter jeg vil smide mig bevistløs i sengen da jeg har en 7.30-15.30 vagt i morgen

Ja det er da godt nok træls med så mange penge på kontoen, og så er det slet ikke ens egen. det kunne ellers give en fed shoppetur. hihi..

Håber kommunen får styr på deres sager

Anmeld

29. juni 2010

millesofie

uh jeg har været i mødregruppe med tinke og har lige hentet marcus-emil fra børnehaven og min mor er lige kommet ind af døren så nu tager vi alle ned til rørvig havn og køber i og dypper tær'erne

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

millesofie skriver:

uh jeg har været i mødregruppe med tinke og har lige hentet marcus-emil fra børnehaven og min mor er lige kommet ind af døren så nu tager vi alle ned til rørvig havn og køber i og dypper tær'erne

Det lyder da som en helt igennem dejlig dag.

Håber i får en rigtig hyggelig tur. det lyder i hvert fald lækkert

Anmeld

29. juni 2010

Becks

Jeg har været hos min veninde imorges, hos min søster i formiddags og har lige støvsuget og vasket gulv.. Om lidt skal jeg hjem til min veninde igen og spise, og så skal jeg hjem ved en 6 tiden, for at gå i bad og pakke kuffert.. Min tidligere kollega kommer kl 20 og skal sove her, da vi bliver hentet af en taxa 3:30 i nat.. Og så skal vi en uge til Tyrkiet..

Anmeld

29. juni 2010

MMR

Jeg har siddet og læst ca 100 Alt for damerne blade, mens jeg har ventet på min datter på 10 skulle havde taget en masse tester og samtale.. Bette pige tog det heldivis rigitg fint, hun sov bare dejligt i liften.. Så har jeg lige slappet af i solen og nu sidder jeg og tænker over aftensmaden.. og ja Vupti så kommer resten af familien hjem .. John fra job.. Fillip fra fodbold skole og Jasmin fra en veninde..   ja også er det jo næsten den dag ..

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

Tutter skriver:

Jeg har været hos min veninde imorges, hos min søster i formiddags og har lige støvsuget og vasket gulv.. Om lidt skal jeg hjem til min veninde igen og spise, og så skal jeg hjem ved en 6 tiden, for at gå i bad og pakke kuffert.. Min tidligere kollega kommer kl 20 og skal sove her, da vi bliver hentet af en taxa 3:30 i nat.. Og så skal vi en uge til Tyrkiet..

Sikke et program

Kan i have en super ferie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.