Hvad skal i lave i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

FruEllingsen

Patrick07 skriver:

Vi er igang med selv af bygge kolonihave så der skal vi ud og slå lidt græs osv. derefter skal vi hjem og spise aftensmad ved mine forældre.. Årh ja også har vi begge fået en time tidliger fri fra arbejde pga. det lækre vejr

Det lyder da som en god dag hvor lækkert med kolonihave hus.... det er altså bare noget af det hyggeligste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

FruEllingsen

MaleneS skriver:

Slappet af og sovet længe, skal til et møde her
senere, og så skal mig og kæresten hjem til min
mor og søskende da, min lillesøster fylder år idag..
Så vi skal hjem og have hjemmelavet pizza og lagkage..
MUMS..

Tillykke med din lillesøster

Mums med lagkage.. bliver helt lækkersulten nu

Anmeld

29. juni 2010

Patrick07

Drømmer skriver:

Det lyder da som en god dag hvor lækkert med kolonihave hus.... det er altså bare noget af det hyggeligste

Helt vildt.. min kæreste er murer og har derfor valgt at bygge det af mursten.. det har taget godt og vel 3 år og få helt færdig...  Men hold da op hvor jeg bare ELSKER det nu..

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

Meilby skriver:

Håber virkelig også det bliver bedre Er rigtig hårdt ligenu

Må du gerne ja Min mor blev for ti år siden opereret for en discuspolaps, men det blev kun værre efter operationen, og her i foråret eskalerede smerterne så meget at hun var sengeliggende i 3 mdr. før hun så blev indlagt sidste tirsdag Hun er nu igennem en masse undersøgelser, og de har blandt andet fundet ud af at der var noget med den ene nyre, som også drillede, så hun har nu fået indoperet et kateter Det er lidt rodet, og de kan ikke helt finde ud af hvor smerterne kommer fra Nu håber vi bare det snart bliver bedre

Det lyder godt nok som noget af en omgang håber da snart de kan finde ud af hvad der helt præcis er galt, så hun kan få den rette behandling..... god bedring til hende.

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

Patrick07 skriver:

Helt vildt.. min kæreste er murer og har derfor valgt at bygge det af mursten.. det har taget godt og vel 3 år og få helt færdig...  Men hold da op hvor jeg bare ELSKER det nu..

hvor fedt i selv har lavet det.... har du ikke et billede. bliver jo helt nysgerrig nu

Anmeld

29. juni 2010

Patrick07

Drømmer skriver:

hvor fedt i selv har lavet det.... har du ikke et billede. bliver jo helt nysgerrig nu

Nej jeg har desværre ikke noget af det færdigt  men jeg har en del hvor vi går og bygger på det det ligger dog på en anden computer.. men kan da lige ligge dem ind her en af dagene

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

Patrick07 skriver:

Nej jeg har desværre ikke noget af det færdigt  men jeg har en del hvor vi går og bygger på det det ligger dog på en anden computer.. men kan da lige ligge dem ind her en af dagene

Ja det må du endelig gøre Så vi kan se hvor fint dert er

Anmeld

29. juni 2010

twinboys

Hejsa

Jeg jobber, men lige nu og et par timer frem har jeg pause, så nu sidder jeg og hænger ud her...

Senere skal jeg i gang med at få pakket lidt tøj sammen, for vi rejser jo snart sydpå...

Ellers har jeg nydt det gode vejr i haven med dagplejebørnene i sandkassen...

Majbritt

Anmeld

29. juni 2010

Anne85

Drømmer skriver:

Ja hvad skal i bruge tirsdag den 29 juni på??

Vi får besøg af sundhedsplejersken.. og det betyder jo at Marcus skal vejes. ihh hvor er jer spændt.

for 14 dage siden vejede han 2900. så håber min. at han vejer 3300. men nu må vi jo se.

God dag til jer alle

Spændende

tja... hvad skal jeg lave... måske føde??  Ellers ingen planer

Anmeld

29. juni 2010

Na-Wi

Jeg ville så gerne på stranden i dag, men vi har ingen bil og cyklen er lige blevet stjålet og der er desværre for langt til at gå..

Hmm ja så tror vi må nyde vejret i haven i dag

Knus Nanna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.