Hvad skal i lave i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

Meilby

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

SiLiMiMa

Min kæreste, simon og Line er taget med sfo'en til Sommerland syd idag. Mille og Maia har jeg afleveret hos mine forældre, så jeg har været igang med at forberede mad til i aften, hvor jeg har inviteret mine forældre - har marineret kød, lavet kartoffelsalat og rabarber-kompot

Nu vil jeg nyde det gode vejr

heise

Anmeld

29. juni 2010

MariaJ

Vi skal gå en lang tur med barnevognen engang i eftermiddag. Det er også fint vejr her, omend ikke så varmt som i Danmark. Lige nu skal jeg ordne lidt forskellige praktiske ting, mens Johanna for anden dag i træk sover middagslur i barnevognen.

Maria

Anmeld

29. juni 2010

Malene

Jeg har ferie indtil d 1 aug.

Har den store hjemme idag, da han gerne ville have en fridag.

Vasker tøj, rydder op og lægger hovedt i blød mht. hvad vi skal huske at have med når vi skal i sommerhus.

Anmeld

29. juni 2010

Mira0911

Slappe af, nyde det gode vejr, og så lige 4 timer på arbejde imorgen, så er der ferie i 1½ uge knap og nap... På Lørdag tager vi på ferie... Så dejligt...

Anmeld

29. juni 2010

1977

Profilbillede for 1977
Drømmer skriver:

Ja hvad skal i bruge tirsdag den 29 juni på??

Vi får besøg af sundhedsplejersken.. og det betyder jo at Marcus skal vejes. ihh hvor er jer spændt.

for 14 dage siden vejede han 2900. så håber min. at han vejer 3300. men nu må vi jo se.

God dag til jer alle

Jeg har slået græs, vasket tøj, gjort rent og skal nu til at ringe til Århus kommune for at høre hvorfor i alverden jeg har fået barselsdagpenge når nu min barsel stoppede 12/5 og hvorfor de har givet mig mere end jeg har ret til Det er en anelse træls at have knap 12.000 på kontoen og ikke må bruge dem Og i aften har jeg en 15-23 vagt, hvorefter jeg vil smide mig bevistløs i sengen da jeg har en 7.30-15.30 vagt i morgen

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

twinboys skriver:

Hejsa

Jeg jobber, men lige nu og et par timer frem har jeg pause, så nu sidder jeg og hænger ud her...

Senere skal jeg i gang med at få pakket lidt tøj sammen, for vi rejser jo snart sydpå...

Ellers har jeg nydt det gode vejr i haven med dagplejebørnene i sandkassen...

Majbritt

Det lyder da hyggeligt

Lækkert at skulle pakke til ferie. så må i have en super tur når i når der til- hvor går turen hen?

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

Anne85 skriver:

Spændende

tja... hvad skal jeg lave... måske føde??  Ellers ingen planer

uh, ja kan se det er lige op over  for at det bliver snart

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

Naannaa87 skriver:

Jeg ville så gerne på stranden i dag, men vi har ingen bil og cyklen er lige blevet stjålet og der er desværre for langt til at gå..

Hmm ja så tror vi må nyde vejret i haven i dag

Knus Nanna

Hvor surt at din cykel er blevet stjålet. håber du får en hyggelig dag i haven i stedet for så...

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

Heise skriver:

Min kæreste, simon og Line er taget med sfo'en til Sommerland syd idag. Mille og Maia har jeg afleveret hos mine forældre, så jeg har været igang med at forberede mad til i aften, hvor jeg har inviteret mine forældre - har marineret kød, lavet kartoffelsalat og rabarber-kompot

Nu vil jeg nyde det gode vejr

heise

Sikke en gang lækker mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.