Hvad skal i lave i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.491 visninger
63 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

FruEllingsen

Ja hvad skal i bruge tirsdag den 29 juni på??

Vi får besøg af sundhedsplejersken.. og det betyder jo at Marcus skal vejes. ihh hvor er jer spændt.

for 14 dage siden vejede han 2900. så håber min. at han vejer 3300. men nu må vi jo se.

God dag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

frk Jensen

Drømmer skriver:

Vi får besøg af sundhedsplejersken.. og det betyder jo at Marcus skal vejes. ihh hvor er jer spændt.

for 14 dage siden vejede han 2900. så håber min. at han vejer 3300. men nu må vi jo se.

God dag til jer alle

Slappe af i STOR stil... jeg asede og masede igår aftes for at gøre hytten ren..

Har lige lagt på terassen en times tid og nydt solen..

Jeg henter min knægt ved tre tiden og så skal vi ellers bare hygge, have vandkamp i haven, hvis ellers det lovede tordenvejr vil blive væk..

Jeg håber da at din bette knægt har taget på..

kram

Anmeld

29. juni 2010

Sees

Puuha - Jeg skal have gjort rent i hytten .. Dog afbrudt af et par pauser på terassen.
Kl. 15.30 skal jeg hente min søn i dagpleje, og så kommer min papfar, og henter os, og så skal vi til Silkeborg, og gøre det sidste i min kærestes lejlighed.
Den er blevet sat til salg, så HOME kommer og tager billeder af den, så den må jo gerne se pæn ud.
- Det er min kæreste og hans kammerat der har boet der, så forstil jeg hvilket arbejde jeg har sagt ja til .. Da jeg begyndte og støvsuge søndag, kom det fra Mikkel (min kærestes sambo) "Guuuud, hvor fandt du den (støvsugeren) henne??" - Ja, og de har boet der i 9 måneder

Anmeld

29. juni 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg er på job, men kører hjem om lidt og tager på stranden med min søster og min søn - og en madkurv !

Anmeld

29. juni 2010

mullesmith2

åh jeg aner det ikke , nogen forslag??  skal helst lave noget der ikke kræver så meget fysisk.

Anmeld

29. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ej hvor spændende søde - glæder mig til at høre hvad han vejer, når sundhedsplejersken har været der

Her til middag skal jeg i friluftbadet sammen med Mathilde og hendes veninde!

Anmeld

29. juni 2010

Meilby

Jeg er hjemme fra arbejde idag pga. smerter i underlivet Så jeg tror lige jeg trænger til at slappe helt af lidt, selvom det godt kan være lidt kedeligt når man er alene hjemme, men sårn er det Iaften skal jeg besøge min mor på sygehuset

Anmeld

29. juni 2010

Mimbi

Jeg har lige været og aflevere min søn i børnehavn så nu skal jeg få ryddet op i hytten

Elton John har koncert her på færøerne i dag, kunne såååå godt tænke mig at høre ham, men har ikki råd det koster 700 kr :O

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

mor6473 skriver:

Slappe af i STOR stil... jeg asede og masede igår aftes for at gøre hytten ren..

Har lige lagt på terassen en times tid og nydt solen..

Jeg henter min knægt ved tre tiden og så skal vi ellers bare hygge, have vandkamp i haven, hvis ellers det lovede tordenvejr vil blive væk..

Jeg håber da at din bette knægt har taget på..

kram

Det lyder som en rigtig skøn dag krydser fingre for at tordenvejeret bliver væk, så i kan hygge jer med vandkamp

Anmeld

29. juni 2010

lisbethita

Drømmer skriver:

God dag til jer alle

Ih...held og lykke!!

Vi tager til stranden i dag ;-) Skønt!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.