Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MamaMis. skriver: Puuha - Jeg skal have gjort rent i hytten .. Dog afbrudt af et par pauser på terassen.Kl. 15.30 skal jeg hente min søn i dagpleje, og så kommer min papfar, og henter os, og så skal vi til Silkeborg, og gøre det sidste i min kærestes lejlighed. Den er blevet sat til salg, så HOME kommer og tager billeder af den, så den må jo gerne se pæn ud.- Det er min kæreste og hans kammerat der har boet der, så forstil jeg hvilket arbejde jeg har sagt ja til .. Da jeg begyndte og støvsuge søndag, kom det fra Mikkel (min kærestes sambo) "Guuuud, hvor fandt du den (støvsugeren) henne??" - Ja, og de har boet der i 9 måneder
Puuha - Jeg skal have gjort rent i hytten .. Dog afbrudt af et par pauser på terassen.Kl. 15.30 skal jeg hente min søn i dagpleje, og så kommer min papfar, og henter os, og så skal vi til Silkeborg, og gøre det sidste i min kærestes lejlighed. Den er blevet sat til salg, så HOME kommer og tager billeder af den, så den må jo gerne se pæn ud.- Det er min kæreste og hans kammerat der har boet der, så forstil jeg hvilket arbejde jeg har sagt ja til .. Da jeg begyndte og støvsuge søndag, kom det fra Mikkel (min kærestes sambo) "Guuuud, hvor fandt du den (støvsugeren) henne??" - Ja, og de har boet der i 9 måneder
Sikke da et arbejde du har foran dig
Meget fedt at han ikke anede hvor støvsugeren var.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi er igang med selv af bygge kolonihave så der skal vi ud og slå lidt græs osv. derefter skal vi hjem og spise aftensmad ved mine forældre.. Årh ja også har vi begge fået en time tidliger fri fra arbejde pga. det lækre vejr
SØS skriver: Jeg er på job, men kører hjem om lidt og tager på stranden med min søster og min søn - og en madkurv !
Jeg er på job, men kører hjem om lidt og tager på stranden med min søster og min søn - og en madkurv !
Hvor lækkert.... skøn måde at bruge dagen på...
og vildt lækkert med en kort arbejdsdag
Slappet af og sovet længe, skal til et møde her senere, og så skal mig og kæresten hjem til min mor og søskende da, min lillesøster fylder år idag.. Så vi skal hjem og have hjemmelavet pizza og lagkage..MUMS..
mullesmith2 skriver: åh jeg aner det ikke , nogen forslag?? skal helst lave noget der ikke kræver så meget fysisk.
åh jeg aner det ikke , nogen forslag?? skal helst lave noget der ikke kræver så meget fysisk.
slappe af ude i solen med en god bog eller blad det er da afslappende i hvert fald
Mathildesmor skriver: Ej hvor spændende søde - glæder mig til at høre hvad han vejer, når sundhedsplejersken har været der Her til middag skal jeg i friluftbadet sammen med Mathilde og hendes veninde!
Ej hvor spændende søde - glæder mig til at høre hvad han vejer, når sundhedsplejersken har været der
Her til middag skal jeg i friluftbadet sammen med Mathilde og hendes veninde!
Hvor hyggeligt med friluftsbad Det kommer pigerne da til at nyde
Meilby skriver: Jeg er hjemme fra arbejde idag pga. smerter i underlivet Så jeg tror lige jeg trænger til at slappe helt af lidt, selvom det godt kan være lidt kedeligt når man er alene hjemme, men sårn er det Iaften skal jeg besøge min mor på sygehuset
Jeg er hjemme fra arbejde idag pga. smerter i underlivet Så jeg tror lige jeg trænger til at slappe helt af lidt, selvom det godt kan være lidt kedeligt når man er alene hjemme, men sårn er det Iaften skal jeg besøge min mor på sygehuset
Det er da træls at du har ondt håber at det bliver bedere
Må jeg spørge hvorfor din mor er på sygehuset?
Mimbi skriver: Jeg har lige været og aflevere min søn i børnehavn så nu skal jeg få ryddet op i hytten Elton John har koncert her på færøerne i dag, kunne såååå godt tænke mig at høre ham, men har ikki råd det koster 700 kr :O
Jeg har lige været og aflevere min søn i børnehavn så nu skal jeg få ryddet op i hytten
Elton John har koncert her på færøerne i dag, kunne såååå godt tænke mig at høre ham, men har ikki råd det koster 700 kr :O
Så må du sætte noget af hans musik på mens du rydder op.
Træls sådan nogle billetter altid koster KASSEN.....
lisbethita skriver: Ih...held og lykke!! Vi tager til stranden i dag ;-) Skønt!!!!!!!!
Ih...held og lykke!!
Vi tager til stranden i dag ;-) Skønt!!!!!!!!
takker
Hvor lækkert med en tur til stranden... er slet ikke misundelig
Håber virkelig også det bliver bedre Er rigtig hårdt ligenu
Må du gerne ja Min mor blev for ti år siden opereret for en discuspolaps, men det blev kun værre efter operationen, og her i foråret eskalerede smerterne så meget at hun var sengeliggende i 3 mdr. før hun så blev indlagt sidste tirsdag Hun er nu igennem en masse undersøgelser, og de har blandt andet fundet ud af at der var noget med den ene nyre, som også drillede, så hun har nu fået indoperet et kateter Det er lidt rodet, og de kan ikke helt finde ud af hvor smerterne kommer fra Nu håber vi bare det snart bliver bedre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128