Hvad skal i lave i dag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

twinboys

Drømmer skriver:

Det lyder da hyggeligt

Lækkert at skulle pakke til ferie. så må i have en super tur når i når der til- hvor går turen hen?

Taaark...

Turen går til Italien...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

MariaJ

Drømmer skriver:

Dejligt hun sover i barnevognen. '

hvor varmt er det hos jer? der er 3o grader i vores have

30 grader lyder herligt. Vi skal til Danmark igen på ferie om et par uger, så håber vejret holder.  Indtil nu står den på sommer i arktis. Der er vist ca 10 grader her. Det lyder jo ikke af meget, men føles faktisk ret varmt, når man er vant til at det er koldere, og så er det bare så dejligt, når solen skinner.

Anmeld

29. juni 2010

Vidunderligeunger

jamen jeg har skam også haft besøg af SP, men hun vejede ikke da jeg lige har været til 5 ugers undersøgelse med hende..

4080 og 54½ cm... ved fødslen: 3390 og 53 - så der er da sket lidt

Hendes far har fået blodforgiftning pga en hudafskrabning () så de to hyggenisser ligger på sofaen og sover deres liv væk

Jeg har været ude og købe slippers og skjorte til manden og en helveds masse tøj til Alberte... hun havde ikke så meget i str 56 som jeg regnede med, og det er vidst ved at være tid til at skifte over i den str

GOD DAG!!!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juni 2010

Tulle28

BlyViol skriver:

jamen jeg har skam også haft besøg af SP, men hun vejede ikke da jeg lige har været til 5 ugers undersøgelse med hende..

Hendes far har fået blodforgiftning pga en hudafskrabning () så de to hyggenisser ligger på sofaen og sover deres liv væk

Jeg har været ude og købe slippers og skjorte til manden og en helveds masse tøj til Alberte... hun havde ikke så meget i str 56 som jeg regnede med, og det er vidst ved at være tid til at skifte over i den str

GOD DAG!!!  

Aj et skønt billede! Elsker når de ligger med armene oppe over hovedet

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

GOD DAG!!!  

ihh hvor ser de søde ud

God bedring med manden. det var da noget træls noget med ham.

Sikke da hun vokser. hun er altså bare så fin

Marcus er jo blevet vejet i dag. han vejer 3650g og måler 53 cm. det er helt vildt han er bare så god min lille basse

Anmeld

29. juni 2010

Vidunderligeunger

Drømmer skriver:

ihh hvor ser de søde ud

God bedring med manden. det var da noget træls noget med ham.

Sikke da hun vokser. hun er altså bare så fin

Marcus er jo blevet vejet i dag. han vejer 3650g og måler 53 cm. det er helt vildt han er bare så god min lille basse

det læste jeg lige det er da bare så skønt!!! kæmpe baby!!

Anmeld

29. juni 2010

FruEllingsen

BlyViol skriver:

det læste jeg lige det er da bare så skønt!!! kæmpe baby!!

Ja det er bare sååååå dejligt....

Nu er han "rigtig" babystørrelse. det er en rigtig stor milepæl

Anmeld

29. juni 2010

Vidunderligeunger

Tulle28 skriver:

Aj et skønt billede! Elsker når de ligger med armene oppe over hovedet

ja det er bare så sødt

Anmeld

29. juni 2010

Mimbi

Drømmer skriver:

Så må du sætte noget af hans musik på mens du rydder op.

Træls sådan nogle billetter altid koster KASSEN.....

hehe ja jeg har lytte til radioen, det har næsten kun været musik fra Elton John der

Jah det er mega træls kunne så godt tænke mig at høre ham.. men det må bare blive en anden gang

Anmeld

29. juni 2010

Becks

Drømmer skriver:

Sikke et program

Kan i have en super ferie

Jo 10000 tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.