Runa 1 måned hurra ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tillykke med den lille trunte!

Hvor er hun bare sød på billederne - er specielt vild med det sidste..... SÅ kært!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

klmf

dorthemus skriver:

Tak  Han er da ellers vildt sød din lille dreng

Han er da så lækker synes hans mor Men vi har lige i dag snakket om tidsplan for, hvornår den næste kunne tænkes at skulle laves og så kom jeg lige i tanker om, at det kunne være SÅ sjovt at have et par brødre (Oliver og Benjamin måske??). Men nu synes jeg da en lillesøster også kunne være lækkert. Ej, bare det er en sund og rask baby, så er det ligemøj

Anmeld

27. juni 2010

Vial

dorthemus skriver:

Er glad for at det ikke kun er mig der skaber sig  Du kan også bare have ladet være med at være så malerisk og dramatisk i dine fortællinger ...man får jo indtryk af fugleedderkopstørrelser....

....man viser nok bar mave nu, hva`?

Jamen, helt ærlig jeg har da brug for at få bearbejdet, når jeg midt om eftermiddagen bliver scoret af stooor edderkop, som nusser mine indelår og fluks flyver op i min armhule, når jeg med en lettere hysterisk hånd vil flytte den.

Igen: der var kun en der døde den eftermiddag - og det var IKKE mig !!

Ja, så flasher man mave.. Skal vi ikke regne med, at jeg gør om 3 mdr !!!

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

dorthemus skriver:

Det er så skønt at blive mor...så glæd dig endelig alt det du kan  Kan se at du skal have en 3D scanning...det fik jeg også og det er så vildt hvor færdig hun så ud allerede i uge 28.

Uhh glæder mig også bare helt vildt. Men må indrømme at glæden fadede lidt den sidste måned her, med alle de ting man hører om den første tid. Men så var jeg hjemme på besøg ved min veninde, og sikke det gik dem, de var bare så glade, deres pige noget så dejlig, og de havde sågar overskud til at byde på aftensmad og syntes det var ærgerligt da vi skulle hjem..

Så kom glæden igen, og når man så ser så skønne billeder af Runa, glæder man sig bare endnu mere

Ja, på onsdag Der er vi 27+0, så der er det lige nøjagtig 10 uger siden at vi så hans lille ansigt i 3D for første gang (til kønsscanning var 17+0) Så det bliver SÅ spændende at se hvad der er sket på de 10 uger

Glæder mig også til at se hvor meget han nu ligner en dejlig lille baby-dreng.

Kæresten sagde at han lignede en alian første gang vi så ham på scanning og til kønsscanningen syntes han vores søn lignede en abe hehe... så nu håber jeg at han på onsdag syntes han ligner en baby hehe..

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

LN_ mor skriver:

Uhh glæder mig også bare helt vildt. Men må indrømme at glæden fadede lidt den sidste måned her, med alle de ting man hører om den første tid. Men så var jeg hjemme på besøg ved min veninde, og sikke det gik dem, de var bare så glade, deres pige noget så dejlig, og de havde sågar overskud til at byde på aftensmad og syntes det var ærgerligt da vi skulle hjem..

Så kom glæden igen, og når man så ser så skønne billeder af Runa, glæder man sig bare endnu mere

Ja, på onsdag Der er vi 27+0, så der er det lige nøjagtig 10 uger siden at vi så hans lille ansigt i 3D for første gang (til kønsscanning var 17+0) Så det bliver SÅ spændende at se hvad der er sket på de 10 uger

Glæder mig også til at se hvor meget han nu ligner en dejlig lille baby-dreng.

Kæresten sagde at han lignede en alian første gang vi så ham på scanning og til kønsscanningen syntes han vores søn lignede en abe hehe... så nu håber jeg at han på onsdag syntes han ligner en baby hehe..

Så må du endelig lægge billeder ud

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Jamen, helt ærlig jeg har da brug for at få bearbejdet, når jeg midt om eftermiddagen bliver scoret af stooor edderkop, som nusser mine indelår og fluks flyver op i min armhule, når jeg med en lettere hysterisk hånd vil flytte den.

Igen: der var kun en der døde den eftermiddag - og det var IKKE mig !!

Ja, så flasher man mave.. Skal vi ikke regne med, at jeg gør om 3 mdr !!!

Arhh hva´?  Jeg flasher også ret ufrivilligt mit maveskind fordi jeg insisterer på, at krybe i bluser jeg præ-graviditet kunne passe...host host

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

lotchen aka Charlotte skriver:

Han er da så lækker synes hans mor Men vi har lige i dag snakket om tidsplan for, hvornår den næste kunne tænkes at skulle laves og så kom jeg lige i tanker om, at det kunne være SÅ sjovt at have et par brødre (Oliver og Benjamin måske??). Men nu synes jeg da en lillesøster også kunne være lækkert. Ej, bare det er en sund og rask baby, så er det ligemøj

Ja sund og rask er bedst

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

tillykke med hende søde  tiden flyver jo af sted. Dejligt at du har det bedre end i sidste tråd - sad og havde helt vildt ondt af dig

Tak  ja jeg var sgu ikke meget værd der...heldigvis er overskuddet og troen på mig selv større nu

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

Så må du endelig lægge billeder ud

Skal jeg nok

Kan evt. ligge 17+0 op som det første og så 27+0 som nr. 2, så man selv kan se forskellen hos tolden

Anmeld

27. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Tak tak søde niece min  Fik du billederne jeg sendte på mail???

Har også svaret dig

Mega cute nær-billede af Idun og Runa sammen  Runa var i øvrigt nævnt i vores Blót igår aftes, så hun fik lidt kærlighed sendt fra guderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.