Runa 1 måned hurra ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Kløver

dorthemus skriver:

Ja så blev Runa 1 måned idag og det skal da fejres med nogle billeder her på Baby.dk

Hun trives og tager fint på..hele 5 kg vejer trunten nu  Hun sover også LANGT bedre end siden min sidste tude-tråd...ikke flere timer, men mere spredt på døgnet, så moar´en er glad

Knus Runa og mor

tillykke med hende, hvor er hun bare kær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Har du set min lille video? :

http://www.youtube.com/watch?v=GG0sQRsj83A

Men det der med at det er hårdt de første uger handler nemlig både om at de selvfølgelig er helt nye og græder mest på det tidspunkt. Men det handler netop også rigtig meget om at man selv er heeeelt ny i faget og følelserne sidder fudstændig udenpå tøjet og man kan slet slet ikke holde ud når de græder. Kan huske at jeg selv både græd, svedte og rystede når Anthon han vrælede. Men det blev gudskelov hurtigt bedre i takt med at han blev ældre og mere mdotagelig for "hjælp" når han var ked af det og med at jeg selv blev mere "cool" og erfaren. Og det er bare så dejigt at høre at du er der nu. havde sgu så ondt af dig lige i starten

Neeej hvor er han bare sød  Og hans hår altså!!..ser ud som om han har hanekam..hihi. Og da han smiler...sgu svært at styre hovedet samtidigt med at smile

.....han må gerne blive Runas kæreste

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Maja84 skriver:

tillykke med hende, hvor er hun bare kær

Tak  

Anmeld

28. juni 2010

Tina2

Ej, hvor vildt, er hun allerede 1 mdr!!?

Hvor er hun bare SKØN!!!! Ihh, jeg glæder mig til min bette trunte kommer om ca 3 mdr

Anmeld

28. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ansemusen skriver:

Ihh jeg kommer også gerne hos Dorthe en dag hvor du også er der! Du er så sød  Jeg bor jo bare 300 meter fra Dorthe-pigen! Skønt når man har børn der er gødt samme dag og dermed barsel samtidig!

Uh tak for kompliment, og i lige måde søde. Jamen den er jeg da helt med på. Og mon ikke Mamma Dorthe ikke også er???

Kunne da kun blive super hyggeligt, i er jo begge nogle dejlige og søde piger

Anmeld

28. juni 2010

Tina2

Bayze skriver:

Har du set min lille video? :

http://www.youtube.com/watch?v=GG0sQRsj83A

Men det der med at det er hårdt de første uger handler nemlig både om at de selvfølgelig er helt nye og græder mest på det tidspunkt. Men det handler netop også rigtig meget om at man selv er heeeelt ny i faget og følelserne sidder fudstændig udenpå tøjet og man kan slet slet ikke holde ud når de græder. Kan huske at jeg selv både græd, svedte og rystede når Anthon han vrælede. Men det blev gudskelov hurtigt bedre i takt med at han blev ældre og mere mdotagelig for "hjælp" når han var ked af det og med at jeg selv blev mere "cool" og erfaren. Og det er bare så dejigt at høre at du er der nu. havde sgu så ondt af dig lige i starten

åååårh, hvor er han bare SKØN, Tina!!! Så mild og dejlig!!!  Glæder mig godt nok til at få en lille baby igen

Anmeld

28. juni 2010

Barbamama

Ååååårh hun er så sød!!!!!!

Anmeld

28. juni 2010

Riksen

Hvor er hun bedårende! Virkelig kær! Man smelter jo helt.

Tillykke med hende!

Anmeld

28. juni 2010

NinaNymannMadsen

dorthemus skriver:

Årh hun er sød som hun sidder der med mad i hele hovedet...uhmmmm  Babyer/små børn skal have elastikker om håndledene og buttede ben

jah. hiih det skal de nemlig.

og så pyt med de vejer lidt for mget så kan de klare at blive syge.

Anmeld

28. juni 2010

Tullebobs

dorthemus skriver:

Ja så blev Runa 1 måned idag og det skal da fejres med nogle billeder her på Baby.dk

Hun trives og tager fint på..hele 5 kg vejer trunten nu  Hun sover også LANGT bedre end siden min sidste tude-tråd...ikke flere timer, men mere spredt på døgnet, så moar´en er glad

Knus Runa og mor

Hun er altså godt nok dejlig - hun ligner allerede en rigtig lille lurendrejer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.