Runa 1 måned hurra ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Tak, tak søde... Håber vi får en lille lækkermås som Runa...

Det gør du helt sikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Ja jeg håber stadig at vi kan selv. Har jo ingen grundlag for hvorfor vi ikke skulle kunne.... ingen forklaring Vildt provokerende.

Men ja, min venindes kusine blev også gravid med insimination uden hormoner i første forsøg. Overvejer det meget lige nu... Er heller ik så pjattet med at springe ud i hormoner med det sammen.

Jeg har ferie nu, så er ret fleksibel mht. at kigge forbi. Vi kan jo lige skrive sammen. Jubiiiii

Super!..og vi er jo også meget fleksible

Anmeld

27. juni 2010

Trolde_mor

dorthemus skriver:

Tak  Ja det går MEGET bedre nu...tror også mere på mig selv og mine evner og det er jo halvdelen af succesen.

jeg forstår egentlig heller ikke hvor tiden blev af...når jeg ser på billeder af hende for en måned siden er der jo en kæmpe forskel...og ikke mindst 1½ kg

Ja, det med at tro på sig selv og på at det man gør virkelig er godt nok, må virkelig ændre en del

Ja, det er vildt at se hvor stærkt det er gået med hendes udvikling på blot en måned, og med 1½ kg. ekstra hehe Men hun ser jo også bare sund og glad ud, den kære Runa...

Men man må jo sige hun bare bliver smukkere og smukkere

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

LN_ mor skriver:

Ja, det med at tro på sig selv og på at det man gør virkelig er godt nok, må virkelig ændre en del

Ja, det er vildt at se hvor stærkt det er gået med hendes udvikling på blot en måned, og med 1½ kg. ekstra hehe Men hun ser jo også bare sund og glad ud, den kære Runa...

Men man må jo sige hun bare bliver smukkere og smukkere

Ihh tak..det rører mit følsomme moderhjerte

Anmeld

27. juni 2010

CS

Tillykke med smuksakken - kan slet ikke forstå hun allerede er 1 måned wauuuuuu - TILLYKKE

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

ChristinaS skriver:

Tillykke med smuksakken - kan slet ikke forstå hun allerede er 1 måned wauuuuuu - TILLYKKE

Tak  Ja tiden flyver når man har det sjovt  Nu er det også snart din tur

Anmeld

27. juni 2010

CS

dorthemus skriver:

Tak  Ja tiden flyver når man har det sjovt  Nu er det også snart din tur

Præcis, hun ser dejlig ud den lille trold  - ja der er ikke længe til, glæder mig ud over ALLE grænser

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

ChristinaS skriver:

Præcis, hun ser dejlig ud den lille trold  - ja der er ikke længe til, glæder mig ud over ALLE grænser

Hun er også dejlig  Du skal endelig glæde dig...det blir ikke større

Anmeld

27. juni 2010

Malene84

tillykke med hende søde  tiden flyver jo af sted. Dejligt at du har det bedre end i sidste tråd - sad og havde helt vildt ondt af dig

Anmeld

27. juni 2010

NinaNymannMadsen

dorthemus skriver:

Tak...ja herhjemme hedder hun også den lille fede...altså når hun ikke hører det

haha okay.

den kender jeg for godt, min datter er også sådan lidt butted. hun blev 1 år igår som tiden dog flyver.

her kan du lige se at hun også er lidt "tyk" hiih det kun dejligt de er det de kære små

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.