Runa 1 måned hurra ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.056 visninger
121 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

dorthemus

Ja så blev Runa 1 måned idag og det skal da fejres med nogle billeder her på Baby.dk

Hun trives og tager fint på..hele 5 kg vejer trunten nu  Hun sover også LANGT bedre end siden min sidste tude-tråd...ikke flere timer, men mere spredt på døgnet, så moar´en er glad

Knus Runa og mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

dorthemus skriver:

Ja så blev Runa 1 måned idag og det skal da fejres med nogle billeder her på Baby.dk

Hun trives og tager fint på..hele 5 kg vejer trunten nu  Hun sover også LANGT bedre end siden min sidste tude-tråd...ikke flere timer, men mere spredt på døgnet, så moar´en er glad

Knus Runa og mor

Tillykke med dagen...

Dejlig prinsesse og en herlig basse mave...

Anmeld

27. juni 2010

Agnete

Tillykke med den første måned  Hvor er hun bare kær. Godt at det går så godt hos jer og hun trives. Og hvor er hun bare dygtig til at løfte hovedet

Kh Agnete

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Agnete skriver:

Tillykke med den første måned  Hvor er hun bare kær. Godt at det går så godt hos jer og hun trives. Og hvor er hun bare dygtig til at løfte hovedet

Kh Agnete

Tak  Synes også hun ser svært tilfreds ud med sig selv

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Mor til Frederic skriver:

Tillykke med dagen...

Dejlig prinsesse og en herlig basse mave...

Tak  Ja jeg behøver vist ikke være bange for om hun får nok at spise

Anmeld

27. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor er det vildt at hun allerede er en måned gammel!! Stort tillykke med det lille pus Hun er bare en charmetrold!

Anmeld

27. juni 2010

Nadia&Daniel

dorthemus skriver:

Knus Runa og mor

Ihh hvor går tiden hurtigt - synes det lige var igår, jeg læste om at lille Runa var kommet til verden.. Hvor er hun dejlig på billederne

Stort TILLYKKE med den første mdr..

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Hvor er det vildt at hun allerede er en måned gammel!! Stort tillykke med det lille pus Hun er bare en charmetrold!

Tak  Ja jeg kan sgu heller ikke forstå, at der allerede er gået en måned

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Nadia&Daniel skriver:

Ihh hvor går tiden hurtigt - synes det lige var igår, jeg læste om at lille Runa var kommet til verden.. Hvor er hun dejlig på billederne

Stort TILLYKKE med den første mdr..

Tak  ...og endnu sødere i virkeligheden...især når hun ikke skaber sig over at skulle sove, den lille selskabspapegøje 

Anmeld

27. juni 2010

Nadia&Daniel

dorthemus skriver:

Tak  ...og endnu sødere i virkeligheden...især når hun ikke skaber sig over at skulle sove, den lille selskabspapegøje 

Ja hvorfor sove?? - så går man jo glip af alting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.