Runa 1 måned hurra ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

...og tak. Ved ikke lige hvad det er, men kærlighed er altid godt

Vores slags gudstjeneste jo Men altså - ja guddommelig kærlighed er skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Vores slags gudstjeneste jo Men altså - ja guddommelig kærlighed er skønt

Nårhh...men ja tak

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Og det samme sade ALLE de andre mødre *griner* Men vores ER altså bare dejligst - tihi fnis!!

Klart!!!  Er humøret blevet bedre?

Anmeld

27. juni 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Klart!!!  Er humøret blevet bedre?

Ja det er det  Har haft en FANTASTISK weekend med mine to gulddrenge!! Thias græd sin første tåre i går og smilede for første gang i dag. Og VIIIIGTIG pointe, det var Moren som fik det første smil (Farmand har det stadig til gode). Han er bare så dejlig

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Ja det er det  Har haft en FANTASTISK weekend med mine to gulddrenge!! Thias græd sin første tåre i går og smilede for første gang i dag. Og VIIIIGTIG pointe, det var Moren som fik det første smil (Farmand har det stadig til gode). Han er bare så dejlig

Årh tillykke..især med at du fik det første smil  Runa smiler også lidt som på billede to, men ikke det store endnu...vil så gerne se det!!!  suuuk. Og ja sgu´da, nu græder hun da med tårer..det så jeg i dag...troede bare at det var øjet der rendte lidt

Anmeld

27. juni 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Årh tillykke..især med at du fik det første smil  Runa smiler også lidt som på billede to, men ikke det store endnu...vil så gerne se det!!!  suuuk. Og ja sgu´da, nu græder hun da med tårer..det så jeg i dag...troede bare at det var øjet der rendte lidt

Jeg tror det passer meget godt med at de begynder at kunne vise følelser andet end de basale behov. At han igår græd med tårer for første gang og i dag smilede. Det var ikke sådan over hele femøren, det kommer når han har øvet sig lidt mere. Men der var INGEN tvivl om at det var glædessmil, og jeg fik 4-5 styks i træk imorges, så dagen kunne heller ikke blive andet end fantastisk med sådan en start

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Jeg tror det passer meget godt med at de begynder at kunne vise følelser andet end de basale behov. At han igår græd med tårer for første gang og i dag smilede. Det var ikke sådan over hele femøren, det kommer når han har øvet sig lidt mere. Men der var INGEN tvivl om at det var glædessmil, og jeg fik 4-5 styks i træk imorges, så dagen kunne heller ikke blive andet end fantastisk med sådan en start

Jamen der sker jo hele tiden nyt med dem og vi bliver mere og mere sikre på os selv...vi har endnu det bedste til gode  

Anmeld

27. juni 2010

Bayze

Ej, hold kæft hvor er hun altså bare sød, Dorthe

Og hvor er det dejligt at høre disse toner fra det, synes man kan høre smilet i din stemme. Det er bare dejligt at det bliver til lidt mere søvn. De aller første uger er bare vildt hårde. Runa er allerede blevet meget mere baby-agtigt - altså fremfor det der helt tidlige spæde. Og hvor er hun dygtig på mavsen Det er sgu da i øvrigt også tidligt at hun smiler

Håber du nyder det ligeså meget som vi nyder vores basse herhjemme

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Bayze skriver:

Ej, hold kæft hvor er hun altså bare sød, Dorthe

Og hvor er det dejligt at høre disse toner fra det, synes man kan høre smilet i din stemme. Det er bare dejligt at det bliver til lidt mere søvn. De aller første uger er bare vildt hårde. Runa er allerede blevet meget mere baby-agtigt - altså fremfor det der helt tidlige spæde. Og hvor er hun dygtig på mavsen Det er sgu da i øvrigt også tidligt at hun smiler

Håber du nyder det ligeså meget som vi nyder vores basse herhjemme

Tark altså  Ja men det hele er også bare blevet så meget bedre herhjemme og jeg tror den største forandring er med mig i virkeligheden. Jeg har lært at slappe af og nyde det mere og tackler hendes gråd mere nuanceret og roligt og det kan hun jo helt klart mærke

Jeg er også selv vildt imponeret over hvor god hun er med at holde sit hovede...i dag så det ud som om hun prøvede at rulle rundt, men jeg så nok syner...

Jeg kan heller ikke stå for hendes spæde smil med spidsmund...sååå cute  Glæder mig vildt til det første store genkendelsessmil...suuk!

Hvornår lægger du nye ud af din lillemand?

Anmeld

27. juni 2010

Bayze

dorthemus skriver:

Tark altså  Ja men det hele er også bare blevet så meget bedre herhjemme og jeg tror den største forandring er med mig i virkeligheden. Jeg har lært at slappe af og nyde det mere og tackler hendes gråd mere nuanceret og roligt og det kan hun jo helt klart mærke

Jeg er også selv vildt imponeret over hvor god hun er med at holde sit hovede...i dag så det ud som om hun prøvede at rulle rundt, men jeg så nok syner...

Jeg kan heller ikke stå for hendes spæde smil med spidsmund...sååå cute  Glæder mig vildt til det første store genkendelsessmil...suuk!

Hvornår lægger du nye ud af din lillemand?

Har du set min lille video? :

http://www.youtube.com/watch?v=GG0sQRsj83A

Men det der med at det er hårdt de første uger handler nemlig både om at de selvfølgelig er helt nye og græder mest på det tidspunkt. Men det handler netop også rigtig meget om at man selv er heeeelt ny i faget og følelserne sidder fudstændig udenpå tøjet og man kan slet slet ikke holde ud når de græder. Kan huske at jeg selv både græd, svedte og rystede når Anthon han vrælede. Men det blev gudskelov hurtigt bedre i takt med at han blev ældre og mere mdotagelig for "hjælp" når han var ked af det og med at jeg selv blev mere "cool" og erfaren. Og det er bare så dejigt at høre at du er der nu. havde sgu så ondt af dig lige i starten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.