Runa 1 måned hurra ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Dejlige lille sukkermus er hun. Flirter hun lidt med kameraet på det første billede eller hva?

Glæder mig til at se jer igen - og er ked af, at jeg ikke er så mobil, at jeg kan forcere trapperne op til dig på 4. sal.

Og du har jo gjort det helt klart, at I først kommer til Søborg, når edderkop sæsonen er forbi

Hun er vel sin mor op af dage..hehe

Mht de ottebenede bz´ere så må jeg vel bare sætte mig på en stol midt på gulvet så jeg har frit udsyn til alle sider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Fedt! Jeg skriver når jeg lige har et overblik over hvilke dage jeg kan.

Du bor jo ik så langt væk så vidt jeg ved, så det kan nemt arrangeres.

Jubii jubii!!!!

Det vil vi glæde os til

Anmeld

27. juni 2010

klmf

Eeeej hvor er hun da bare sød og lækker. Man får jo helt lyst til at krydse fingre for en bette pige næste gang

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

LN_ mor skriver:

Smiler.. mener det virkelig, hun har bare det skønneste skæve smil på første billede og de sødeste nysgerrige øjne på billed 2...

Jamen altså.. hehe.. Nu syntes jeg også snart min lille trold/aka lille-niv han skal komme ud hehe..

Det er så skønt at blive mor...så glæd dig endelig alt det du kan  Kan se at du skal have en 3D scanning...det fik jeg også og det er så vildt hvor færdig hun så ud allerede i uge 28.

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Astasmor skriver:

haha okay.

den kender jeg for godt, min datter er også sådan lidt butted. hun blev 1 år igår som tiden dog flyver.

her kan du lige se at hun også er lidt "tyk" hiih det kun dejligt de er det de kære små

Årh hun er sød som hun sidder der med mad i hele hovedet...uhmmmm  Babyer/små børn skal have elastikker om håndledene og buttede ben

Anmeld

27. juni 2010

Vial

dorthemus skriver:

Hun er vel sin mor op af dage..hehe

Mht de ottebenede bz´ere så må jeg vel bare sætte mig på en stol midt på gulvet så jeg har frit udsyn til alle sider

Ja, god idé. Så holder jeg også ekstra øje med dem.

Der har faktisk ikke været nogle de sidste par dage. Jeg tror, at de camperer under åben himmel, når vejret er til det.

...min mor tør ikke at sove her, når de små kommer pga edderkopperne.. haha. Synes efterhånden at mit hjem er blevet en belastning.

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

lotchen aka Charlotte skriver:

Eeeej hvor er hun da bare sød og lækker. Man får jo helt lyst til at krydse fingre for en bette pige næste gang

Tak  Han er da ellers vildt sød din lille dreng

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Ja, god idé. Så holder jeg også ekstra øje med dem.

Der har faktisk ikke været nogle de sidste par dage. Jeg tror, at de camperer under åben himmel, når vejret er til det.

...min mor tør ikke at sove her, når de små kommer pga edderkopperne.. haha. Synes efterhånden at mit hjem er blevet en belastning.

Er glad for at det ikke kun er mig der skaber sig  Du kan også bare have ladet være med at være så malerisk og dramatisk i dine fortællinger ...man får jo indtryk af fugleedderkopstørrelser....

....man viser nok bar mave nu, hva`?

Anmeld

27. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jubiii Tænk at det er en hel måned siden nu!!! Skønne billeder af hende. Men naturligvis er hun jo skøn

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Jubiii Tænk at det er en hel måned siden nu!!! Skønne billeder af hende. Men naturligvis er hun jo skøn

Tak tak søde niece min  Fik du billederne jeg sendte på mail???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.