Runa 1 måned hurra ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Trolde_mor

Allerede en måned?! Puhaa hvor går tiden bare hurtigt...

Føles jo som i sidste uge, man sad og fulgte ivrigt med på Zafir's tråd om hvordan det gik med dig, og senere læste din FB.

Men ihhh hvor er det lækkert med flere billeder af den skønne Runa, hun er jo simpelthen bare en charmetrold uden lige og slet ikke til at stå for.

Skønt hun sover mere varieret nu, så der også er mulighed for at du kan hvile lidt mere Dorthe

Men er nu ikke noget at sige til hun gerne vil være vågen, og se hvad der sker omkring hende og hvad hendes mor nu finder på af spændende ting hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

dorthemus

ønskebarn74 skriver:

Meget spændende. Jeg ruger 3æg lige nu... Weeeee...

Ja det er spændende!!  alt hvad jeg kan

Anmeld

27. juni 2010

Henri84

Hvor er hun skøn

Anmeld

27. juni 2010

ønskebørn74

dorthemus skriver:

Ja det er spændende!!  alt hvad jeg kan

Tak, tak søde... Håber vi får en lille lækkermås som Runa...

Anmeld

27. juni 2010

AWO

Nøj, en lille fin tyksak!  Hvor er hun bare sød. Dejligt, at hun trives sådan!

Jeg bliver altså også lige nødt til at smide et enkelt billede ind af min egen lille tyksak, som jo også har månedsdag i dag. Heelt så rund som Runa er hun ikke, men vi er da tæt på.

Knus, Anke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Anke skriver:

Nøj, en lille fin tyksak!  Hvor er hun bare sød. Dejligt, at hun trives sådan!

Jeg bliver altså også lige nødt til at smide et enkelt billede ind af min egen lille tyksak, som jo også har månedsdag i dag. Heelt så rund som Runa er hun ikke, men vi er da tæt på.

Knus, Anke

Nårhhh hvor er hun også sød, altså!  Og tillykke med hende også

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Henri84 skriver:

Hvor er hun skøn

Tak

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

LN_ mor skriver:

Allerede en måned?! Puhaa hvor går tiden bare hurtigt...

Føles jo som i sidste uge, man sad og fulgte ivrigt med på Zafir's tråd om hvordan det gik med dig, og senere læste din FB.

Men ihhh hvor er det lækkert med flere billeder af den skønne Runa, hun er jo simpelthen bare en charmetrold uden lige og slet ikke til at stå for.

Skønt hun sover mere varieret nu, så der også er mulighed for at du kan hvile lidt mere Dorthe

Men er nu ikke noget at sige til hun gerne vil være vågen, og se hvad der sker omkring hende og hvad hendes mor nu finder på af spændende ting hehe

Tak  Ja det går MEGET bedre nu...tror også mere på mig selv og mine evner og det er jo halvdelen af succesen.

jeg forstår egentlig heller ikke hvor tiden blev af...når jeg ser på billeder af hende for en måned siden er der jo en kæmpe forskel...og ikke mindst 1½ kg

Anmeld

27. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Det kan jeg godt forstå..tror ikke de der hormoner er så godt for kroppen og humøret  Jeg blev også gravid i egen cyklus og uden hormoner.

Tjul blev jo også gravid på økomåden så hvorfor ikke jer også..det  jeg på

Du kan tro, at du må komme og se Runa...det ville jeg synes var rigtig hyggeligt

Ja jeg håber stadig at vi kan selv. Har jo ingen grundlag for hvorfor vi ikke skulle kunne.... ingen forklaring Vildt provokerende.

Men ja, min venindes kusine blev også gravid med insimination uden hormoner i første forsøg. Overvejer det meget lige nu... Er heller ik så pjattet med at springe ud i hormoner med det sammen.

Jeg har ferie nu, så er ret fleksibel mht. at kigge forbi. Vi kan jo lige skrives sammen. Jubiiiii

Anmeld

27. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja jeg håber stadig at vi kan selv. Har jo ingen grundlag for hvorfor vi ikke skulle kunne.... ingen forklaring Vildt provokerende.

Men ja, min venindes kusine blev også gravid med insimination uden hormoner i første forsøg. Overvejer det meget lige nu... Er heller ik så pjattet med at springe ud i hormoner med det sammen.

Jeg har ferie nu, så er ret fleksibel mht. at kigge forbi. Vi kan jo lige skrive sammen. Jubiiiii

dorthemus skriver:

Det kan jeg godt forstå..tror ikke de der hormoner er så godt for kroppen og humøret  Jeg blev også gravid i egen cyklus og uden hormoner.

Tjul blev jo også gravid på økomåden så hvorfor ikke jer også..det  jeg på

Du kan tro, at du må komme og se Runa...det ville jeg synes var rigtig hyggeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.