Caroline86 skriver:
Jeg smider den her i øffen da jeg synes det er vigtig ALLE ser det og giver beskeden videre til dem der kunne have gavn af det!!!!
Jeg talte lige med min mor som har læst en artikel i deres ugeavis.
Flere børn er blevet alvorligt syge, nogle få overlevede ikke, af at spise færdig mos fra glas.
Som de fleste andre forældrepar havde disse forældre modtaget gratis prøver på babymos i diverse babypakker og havde glædet sig til at give det første skemåltid til deres børn. Men glæden ved den nye spændende verden blev hurtigt afløst af frygt, smerte og ødelagte familier. Flere af børnene fik krampeanfald, hjertestop og andre utænkelige komplikationer af skemaden fra glas. Ingen af glasene havde været åbne før, de klikkede som de skulle, var ikke udløbet og intet burde være i vejen. De blev naturligvis sendt til undersøgelse og man fandt BOTULINUMTOKSIN i maden!!!!!!!!!!!!
Jeg er dybt rystet... Mad som man tror man sikkert kan give til sine børn kan ende med at være livsfarligt! Det bekræftede mig bare BIGTIME i vores beslutning om selv at lave al Laura mad selv...
Rådet til alle er: Smid maden ud og vent med at købe nyt til alt er undersøgt og de kender årsagen til forgiftningen.
Sig det endelig videre så det ikke koster flere liv!!!
Mange knus Caroline
P.s. Til dem der ikke ved hvad botulinumtoksin er, er her et link:
http://da.wikipedia.org/wiki/Botulinumtoksin
Ej hvor skræmmende..