Advarsel!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

Momster89

Ej hvor er det skrømmende.

Jeg har givet min søn nesstle et par gange, og jeg er dybt chorkkeret over hvad der kunne være konsekvensen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

Bondepigen

Maise skriver:

hvad med nestle

Der er ikke noget galt med maden, men bisphenol A er blevet forbudt fra 1. juli i lågene til babymaden, derfor er det taget af hylderne.

Anmeld

30. juni 2010

Bondepigen

Solveig89 skriver:

Ej hvor er det skrømmende.

Jeg har givet min søn nesstle et par gange, og jeg er dybt chorkkeret over hvad der kunne være konsekvensen

Der er ikke noget galt med maden, men bisphenol A er blevet forbudt fra 1. juli i lågene til babymaden, derfor er det taget af hylderne.

Anmeld

30. juni 2010

Momster89

bondepigen skriver:

Okay

Men tror bare vi dropper glasmad nu, også selvom det er nemt for bedsteforældrene

Anmeld

30. juni 2010

Bondepigen

Solveig89 skriver:

Okay

Men tror bare vi dropper glasmad nu, også selvom det er nemt for bedsteforældrene

Ja, det er nok det allersikreste. Men du kan jo evt. selv lave frugtmos, som bedsteforældrene kan have i fryseren til lillefisens besøg. Og så giv dem opskrifter til grød, samt færdigblandet MME, hvis dit barn er så lille at det skal laves på erstatning. Så er det jo stadig ret nemt for dem...?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.