Advarsel!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
B&J skriver:

det er en gammel avis udskrift fra 2008 øv øv... ville ønske der er en af den nye men det vil sige det har sket før

det skal lige siges at Hipp blev "frikendt" dengang for 2 år siden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2010

N&J

det eneste jeg kan finde, er på en debatside og det er tilbage til 2008, og på sst.dk står der intet (det gjorde der åbenbart sidste gang), så kunne det måske tænkes det var en gammel artikel??

Anmeld

22. juni 2010

Michala

Michala skriver:

Tak for advarslen - har vist også selv et glas stående.

Men jeg undrer mig også over en tekst ved børnemaden i min lokale kvickly. Der står, at fra 1. juli er der et stof i lågene til glasmaden, som bliver forbudt, så derfor kan der være mangel på dem, indtil der bliver produceret nok nye glas med andre låg. Men så er der da lige tilbud på de gamle glas..., altså dem, hvis låg snart bliver forbudt. Mon ikke der er en god årsag til at de bliver forbudt???!!

Måtte selv lige ind og undersøge hvilket stof det er. Det er Bisfenol-A, som er mistænkt for at være hormonforstyrrende. Det skal heldigvis nu forbydes i børnemads-emballage og legetøj.

Anmeld

22. juni 2010

B&J

Caroline86 skriver:

det skal lige siges at Hipp blev "frikendt" dengang for 2 år siden...

her er der en ny artikel fra 2010

http://ekstrabladet.dk/kup/fodevarer/article1363037.ece 

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

N&J skriver:

det eneste jeg kan finde, er på en debatside og det er tilbage til 2008, og på sst.dk står der intet (det gjorde der åbenbart sidste gang), så kunne det måske tænkes det var en gammel artikel??

den er blevet bragt nu, artiklen... Jeg tvivler på de trækker en 2 år gammel sag op nu Specielt fordi det viste sig at være falsk alarm sidste gang...

Men uanset hvad, tør jeg ikke tage chancen

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

B&J skriver:

her er der en ny artikel fra 2010

FØJ FOR SATAN!!!!!!!!

Anmeld

22. juni 2010

N&J

Caroline86 skriver:

den er blevet bragt nu, artiklen... Jeg tvivler på de trækker en 2 år gammel sag op nu Specielt fordi det viste sig at være falsk alarm sidste gang...

Men uanset hvad, tør jeg ikke tage chancen

men sidste gang, stod det jo på sundhedsstyrelsens hjemmeside, det gør det jo ikke nu... virker det ikke en smule mystisk.. ellers må nogle af jer der har tv2news se om de siger noget, det ville være i nyhederne hvis der var noget.. 

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

N&J skriver:

men sidste gang, stod det jo på sundhedsstyrelsens hjemmeside, det gør det jo ikke nu... virker det ikke en smule mystisk.. ellers må nogle af jer der har tv2news se om de siger noget, det ville være i nyhederne hvis der var noget.. 

Anmeld

22. juni 2010

B&J

Caroline86 skriver:

FØJ FOR SATAN!!!!!!!!

nemlig uhh ikke godt... godt min lille mand er så lille tør da slet ikke give ham det ...

Anmeld

22. juni 2010

Moderator

B&J skriver:

nemlig uhh ikke godt... godt min lille mand er så lille tør da slet ikke give ham det ...

Laura skal have sin første skemad i morgen.. kunne da ligeså godt have været sådan noget, hun fik, men jeg har da heldigvis købt ind til at lave det selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.