Anonym skriver:
Der stod så vidt jeg husker ikke noget om at det kun var kaffe og kage...
Det kan godt være at det var fordi de ikke havde råd til andet... men det ene hold bedsteforældre lagde hus til, en anden bagte boller og kage, den tredje lavede pølsehorn og lagkage af den fine slags (dem med fondant osv.)
Og umiddelbart vil jeg da mene at man kan få meget rugbrød og pålæg for næsten ingen penge...
KaMa - som jeg skriver havde jeg regnet med et pålægsbord... Jeg regnede netop ikke med suppe, steg og is... Men man kommer altså lige så langt med 10 pk. rugbrød og 50 pk. pålæg. som med 4 højbelagt lagkager og 150 boller...
I ville rigtig gerne have rugbrød - noget der mættede. Det er jo klart med den transport.
Jeg kan dog levende forestille mig, at en del gæster var blevet skuffet over det, og havde efterlyst det lidt mere festlige med lagkager og boller samt kage og pølsehorn.
Det er vel en forventningsafstemning, og var det en god veninde eller familiemedlem, så havde i kendt menuen og kunne have taget madpakker med.
Man kan da ellers godt komme langt på pølsehorn..hehe.
Synes stadig ikke at I kan forvente andet end det, der blev serveret.
Vi har jo alle forskellige holdninger til, hvad vi mener er festligt at servere.
Personligt ville der aldrig komme rugbrød på bordet hos mig, hvis jeg skulle holde sådan noget. Måske et par madtærter og noget salat og derefter kagebord.
Anmeld