Jeg stod alene med mit barn, det første stykke tid, og havde derfor rigtig småt med penge. Var lige flyttet og startet helt på frisk, med alle møbler osv, da mit barns far havde taget stort set alt med sig.
Nå men barnedåben blev faktisk sådan at alle gæster (mine forældre, søskende, onkel og bedsteforældre) tog en ret med hver, og så samlede vi alt maden på et stort tagselvbord - det fungerede fint, og ingen brokkede sig, overhovedet! Det var en fantastisk dag. (Jeg selv sørgede for drikkelse - Øl, vand og vin.)
Det var ikke noget jeg kunne finde på at gøre igen, da jeg nu har styr på min økonomi, og jeg har fået en dejlig mand.
Men dengang var det den eneste løsning - Ellers var det nok også blevet krydderboller og pulverkaffe 
Inden jeg sendte indbydelserne ud, spurgte jeg de forskellige folk om dette kunne hænge sammen for dem, og det kunne det sagtens. Så da jeg så sendte indbydelserne ud, skrev jeg at jeg ikke forventede nogle gaver til mit barn, da festen og maden var en gave nok i sig selv - Mit barn fik dog gaver fra alle parter alligevel!
Jeg synes også der er rigtig stor forskel på hvor man er i sit liv, men nogle virker til at der skal inviteres så mange så muligt, for så får de også mange gaver
Det er da en rigtig fin løsning i fandt der.
Nu skriver trådstarter så også inde midt i indlægget at hun nu har fundet invitationen frem og konstateret at der rent faktisk stod til efterfølgende kaffebord, så værtsparret har gjort opmærksom på at det var til kaffe.
Min egen lille historie er at vi engang blev inviteret til voksenfødselsdag i en eller anden skov, hvor vi skulle samle ting til juedekorationer, så skulle vi sammen med en masse andre ind i et eller andet naturvejleders hus og have varm gløgg og æbleskiver, efter at have trasket skoven tynd og fået frost i både tæer og fingre og med et barn der var fuldstændigt forfrossent kom vi til den omtalte hytte, vi så aldrig skyggen af æbleskiverne eller gløggen, men blev præsenteres for en paptallerken af karen wolfs de bedste brunkager 
Behøver jeg fortælle at vi blev en smule irriteret alle os der var der som gæster, havde sgu mest af alt lyst til at tage min gave igen og skride.
Anmeld