Strandet hval i Vejle Fjord... Nej, ikke mig.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

Diana...

Der godt nok ikke meget liv i den lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

mariamiss6

MoarJ skriver:

De siger jo den er syg, så hvorfor begynde at finde noget at få den ud med, hvis den lever på det sidste?

De VED jo ikke om den er syg.... Det var vel bare noget de sagde for at den kunne få lov at ligge og dø i fred????? tænker jeg i hvert fald... hvis den bliver ved at leve kan den sgu da ikke være SÅ syg.... Hvis den var dødsyg og bare ville dø, så tror jeg da den var død for længe siden...

Anmeld

19. juni 2010

Stumpen

Macrolf skriver:

Det er kun gæt, der er ingen der har taget prøver eller noget på den. Hvis den var syg og døende, så tror jeg ikke den ville kæmpe for at komme fri og dermed overleve!

Og iøvrigt syntes jeg heller ikke der er gjort nok for den stakkels hval, hvad med at sætte en masse mad ud til den og så i øvrigt bare få den fri!

Ja kun et gæt og med det gæt/undskyldning, så slipper de for at gøre noget...

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

mariamiss6 skriver:

De VED jo ikke om den er syg.... Det var vel bare noget de sagde for at den kunne få lov at ligge og dø i fred????? tænker jeg i hvert fald... hvis den bliver ved at leve kan den sgu da ikke være SÅ syg.... Hvis den var dødsyg og bare ville dø, så tror jeg da den var død for længe siden...

Ja helt enig! og den ville slet ikke kæmpe så meget hvis den var syg. 

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

mariamiss6 skriver:

Nej men nu lukker tv stationer også meget tit bare L*** ud... Bare for at have noget at sige..

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

Stumpen skriver:

Ja kun et gæt og med det gæt/undskyldning, så slipper de for at gøre noget...

For dårligt 

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Der godt nok ikke meget liv i den lige nu 

Den ligger MEGET stille lige nu...

Anmeld

19. juni 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

De sagde i går at alt håb var ude for den når der var 30 min. imellem dens vejrtrækninger. Tidligere i dag sagde de at der var 1 ½ minut imellem dem

Anmeld

19. juni 2010

..

Skal vi ikke krydse fingre for at den ligger stille fordi den samler kræfter og om lidt kommer den fri

Seriøst, jeg begynder at græde af glæde hvis den slipper fri og svømmer ud af Vejle fjord..

Anmeld

19. juni 2010

mariamiss6

Diana... skriver:

Ja helt enig! og den ville slet ikke kæmpe så meget hvis den var syg. 

Nu har jeg faktisk ikke fulgt ret meget med.... og har derfor heller ikke set den kæmpe helt vildt....

jeg har set et par enkelte bitte s,å vip med halen

Hvor er egentlig green peace når man skal bruge dem????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.