Strandet hval i Vejle Fjord... Nej, ikke mig.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

VIPpigen

mariamiss6 skriver:

Er den ikke død endnu?

Hvorfor har de ikke fået et net om den og slæbt den på dybt vand?

Nej nej... den kæmper endnu derude... Ved næsten ikke hvad de skal gøre for at den finder ud, det er fanme svært... Og syndt "vejen" ender blindt, den kan ikke komme op gennem vejle å...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

..

Jeg fatter altså ikke at de ikke kan trække et kæmpe net omkring den og få nogen slæbebåde til at trække den ud..

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

Nej lige præcis det forstå jeg heller ikke jeg synes overhoved ikke der er gjort nok for den stakkels hval. 

Anmeld

19. juni 2010

Low

Macrolf skriver:

Jeg fatter altså ikke at de ikke kan trække et kæmpe net omkring den og få nogen slæbebåde til at trække den ud..

Det har jeg også tænkt.. og hvis vi ikke har både i Danmark til det, så skulle det ikke undre mig at nogle af vores nabo lande har nogle både der dur..

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

De siger jo den er syg, så hvorfor begynde at finde noget at få den ud med, hvis den lever på det sidste?

Anmeld

19. juni 2010

..

MoarJ skriver:

De siger jo den er syg, så hvorfor begynde at finde noget at få den ud med, hvis den lever på det sidste?

Det er kun gæt, der er ingen der har taget prøver eller noget på den. Hvis den var syg og døende, så tror jeg ikke den ville kæmpe for at komme fri og dermed overleve!

Og iøvrigt syntes jeg heller ikke der er gjort nok for den stakkels hval, hvad med at sætte en masse mad ud til den og så i øvrigt bare få den fri!

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

Macrolf skriver:

Det er kun gæt, der er ingen der har taget prøver eller noget på den. Hvis den var syg og døende, så tror jeg ikke den ville kæmpe for at komme fri og dermed overleve!

Og iøvrigt syntes jeg heller ikke der er gjort nok for den stakkels hval, hvad med at sætte en masse mad ud til den og så i øvrigt bare få den fri!

Ja vil give dig ret i de kunne nu godt have fodret den... Synes bare de sagde i tv at der skulle eksperter ud og tage prøver på den?

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

MoarJ skriver:

Ja den er da blevet syg fordi den ligger der fordi de ikke har gjort nok for at få den ud!

Og de har ikke undersøgt den de ved ikke hvor syg den er eller om den bare er træt og udmattet fordi den har været i danmark i flere uger hvor der vist ikke er mad til den! 

Det er min holdning til dette ha ha  

Også hvis jeg var den hval ville jeg heller et andet sted hen og dø end der hvor der er SÅ mange mennesker/både og larm omk den. + der har været 2 ude og røre den ALTSÅ det er sgu da intet andet end dyreplagerri øv hvor må det stakkels dyr være bange. 

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

Macrolf skriver:

NEMLIG!

Anmeld

19. juni 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Ja den er da blevet syg fordi den ligger der fordi de ikke har gjort nok for at få den ud!

Og de har ikke undersøgt den de ved ikke hvor syg den er eller om den bare er træt og udmattet fordi den har været i danmark i flere uger hvor der vist ikke er mad til den! 

Det er min holdning til dette ha ha  

Også hvis jeg var den hval ville jeg heller et andet sted hen og dø end der hvor der er SÅ mange mennesker/både og larm omk den. + der har været 2 ude og røre den ALTSÅ det er sgu da intet andet end dyreplagerri øv hvor må det stakkels dyr være bange. 

Synes faktisk det skulle forbydes at lade folk komme til stranden for at se den... Den skal bare have fred... Men man kan jo ikke holde folk væk, der vil altid være nogen der kommer rendende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.