Strandet hval i Vejle Fjord... Nej, ikke mig.. ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2010

mariamiss6

Mor til Frederic skriver:

helt til venstre lidt over midten/øverste venstre hjørne...

Kan man lige ane lidt sort stykke hval...

Hmmm de burde stille kameraet lidt bedre så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

mariamiss6

Macrolf skriver:

Det er det sorte man kan se ovre i venstre side af skærmen.

Jeg tager det altså som et godt tegn at den er meget helt neddykket for øjeblikket, fordi så kan den komme helt under og det er nok mens den er under den skal svømme fri..

Det er sandelig kun godt, at den er helt under, hvis den så KAN komme fri, og det ret hurtigt endda, for det ER begrænset hvor længe sådan en kan holde vejret, og kan den ikke komme op og få luft ind, når den har åndet ud, ja så drukner den jo...

Anmeld

19. juni 2010

Stumpen

mariamiss6 skriver:

Nemlig

Tror den er dækket af vand, bortset fra en lille bitte smule bevægelse yderst til venstre i billedet....

God god kvalitet.. Ikke engang spuntnik kan ofre lidt ekstra for hvalen....tsk tsk....

Anmeld

19. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

mariamiss6 skriver:

Hmmm de burde stille kameraet lidt bedre så

det er jo kun positivt for det er et tegn på den bevæger sig... For den har været mere 'inde' i billedet...

Anmeld

19. juni 2010

mariamiss6

Mor til Frederic skriver:

det er jo kun positivt for det er et tegn på den bevæger sig... For den har været mere 'inde' i billedet...

Okay så

Men vandet skal jo alligevel blive temmeligt dybt før den kan svømme væk, og det bliver det jo så åbenbart bare ikke...
desværre...

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

mariamiss6 skriver:

Okay så

Men vandet skal jo alligevel blive temmeligt dybt før den kan svømme væk, og det bliver det jo så åbenbart bare ikke...
desværre...

Jeg synes jeg læste et sted tidligere idag at det var dybest kl 4 om natten så hvis den skulle have en chance skulle det være der. 

Anmeld

19. juni 2010

mariamiss6

Diana... skriver:

Jeg synes jeg læste et sted tidligere idag at det var dybest kl 4 om natten så hvis den skulle have en chance skulle det være der. 

Men har den ikke ligget der siden i forgårs?

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

mariamiss6 skriver:

Men har den ikke ligget der siden i forgårs?

Der hvor den ligger nu er den kommet hen i nat der kom den fri men svømmet den forkerte vej 

Anmeld

19. juni 2010

mariamiss6

Diana... skriver:

Der hvor den ligger nu er den kommet hen i nat der kom den fri men svømmet den forkerte vej 

Dååååmme hval

nogen sagde den ikke havde nogen udvej, siden det endte blindt for den... MEn altså den er vel kommet ind en vej fra, så kan den vel komme ud samme vej - hvis altså den kommer fri....

Anmeld

19. juni 2010

Diana...

mariamiss6 skriver:

Dååååmme hval

nogen sagde den ikke havde nogen udvej, siden det endte blindt for den... MEn altså den er vel kommet ind en vej fra, så kan den vel komme ud samme vej - hvis altså den kommer fri....

Ja det må man da mene. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.