Vis jeres lækre vogne frem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

MetteMTH

Mor til Frederic skriver:

helt enig.

Min svigerinde har den helt nye odder på deres letvægts stel, ih hendes var en mandag's vogn. Tror hun havde stellet til rep 7 gange og fik helt nyt 2 gange.

Plus at den jo er ovale i enderne og inderstoffet bliver træt i velcro og falder ned med tiden. Hendes kanter kunne efter få vask ikke nå velcro'en ordenligt og gaber flere steder.

Det er lidt over de gamle vogne...

Aiiiijjjj... Hvis det er sådan en lorte vogn, gider jeg da næsten ikke have den For den er sgu dyr nok,  faktisk alt for dyr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

LouiseVous skriver:

Hvor er det typisk. Men må indrømme jeg stadig anbefaler oddervogn til alle dem der går og venter barn og snakker om hva vogn de skal have. Odder er og bliver det bedste, men desværre er de ældre modeller klart det bedste.

Den eneste klage jeg har, er at med de hjul kan vi ikke købe nye til, eller skifte dem over til lufthjul:s

Jo da fandt en side sidste dag, hvor man kunne bestille nye gammeldags hjul. Og der er en herhjemme i dk, der sætter dem i stand mm.

Anmeld

13. juni 2010

Mor til Frederic og Freya

Mette88 skriver:

Aiiiijjjj... Hvis det er sådan en lorte vogn, gider jeg da næsten ikke have den For den er sgu dyr nok,  faktisk alt for dyr!

Hun har jo nok blot været uheldig med hendes stel.

Men tror at mange af de nye vogne har at deres inderstof sidder fast med velcro. Men det er jo noget du selv kan teste i de forskellige barnevogne...

Ved at vi ved evt nr.2 enten sætter vores gamle firkanted odder i stand eller en emmaljunga. Deres letvægtstel er lettere end odder's - bunden er bedre stødabsoberende ved deres hoveder - og deres termobund kan justeres i deres huller. Ja de siger at mange af dem render og bliver skæve, men det kan justeres væk og de frabeder også mødre at hænge pusletasken på styres - da det er en af de ting der gør dem skæve...

Anmeld

13. juni 2010

MetteMTH

Hun har jo nok blot været uheldig med hendes stel.

Men tror at mange af de nye vogne har at deres inderstof sidder fast med velcro. Men det er jo noget du selv kan teste i de forskellige barnevogne...

Ved at vi ved evt nr.2 enten sætter vores gamle firkanted odder i stand eller en emmaljunga. Deres letvægtstel er lettere end odder's - bunden er bedre stødabsoberende ved deres hoveder - og deres termobund kan justeres i deres huller. Ja de siger at mange af dem render og bliver skæve, men det kan justeres væk og de frabeder også mødre at hænge pusletasken på styres - da det er en af de ting der gør dem skæve...

Okay.. det skal jeg hvis lige hører babysam efter, når det er at jeg skal hente vognen.. For jeg har haft nok problemer med dem!

Anmeld

13. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Mette88 skriver:

Her er min lækre vogn

Den er top lækker!

Jeg er dog mest til Odders faste kaleche, da jeg synes den bløde minder for meget om Emmaljungas, men uden tvivl en lækker vogn

Anmeld

13. juni 2010

Mette88 skriver:

Jeg tror hun har været uheldig.

Jeg har kun hørt godt om deres letvægtsstel, og er samtidig blevet oplyst, at stellet er et af markedets bedste!

Jeg har selv en Odder vogn på alm. sortlakeret stel, og letvægtsstellet er betydeligt bedre at gå med, og kvaliteten mærkes anderledes.

Mener bestemt ikke at Odders vogne er "lorte vogne", som du beskriver dem.

Anmeld

13. juni 2010

MetteMTH

Mathildesmor skriver:

Jeg tror hun har været uheldig.

Jeg har kun hørt godt om deres letvægtsstel, og er samtidig blevet oplyst, at stellet er et af markedets bedste!

Jeg har selv en Odder vogn på alm. sortlakeret stel, og letvægtsstellet er betydeligt bedre at gå med, og kvaliteten mærkes anderledes.

Mener bestemt ikke at Odders vogne er "lorte vogne", som du beskriver dem.

Ja, der  er nogle som er uheldige med deres ting, men der er nok også nogle som ikke behandler deres ting ordentligt.

Jeg har også kun hørt godt om odder Zip og at det er den bedste vogn man kan få, tror også bare jeg skal være ganske rolig  Det er jo en Odder

Anmeld

13. juni 2010

Mette88 skriver:

Ja, der  er nogle som er uheldige med deres ting, men der er nok også nogle som ikke behandler deres ting ordentligt.

Jeg har også kun hørt godt om odder Zip og at det er den bedste vogn man kan få, tror også bare jeg skal være ganske rolig  Det er jo en Odder

Præcis!

Om ikke andet, har du jo et garantibevis der går ind og dækker, hvis der er fejl på dit stel.

Jeg er alligevel overbevist om, at vi bliver super glade for vores nye barnevogn! Den anden på alm. stel er også guld værd .....også kommer vi jo heller ikke udenom, at det er en super enkel barnevogn, uden alt for mange forskellige "tingel tangel dele" - men det er jo en smagssag

Anmeld

13. juni 2010

MetteMTH

Mathildesmor skriver:

Præcis!

Om ikke andet, har du jo et garantibevis der går ind og dækker, hvis der er fejl på dit stel.

Jeg er alligevel overbevist om, at vi bliver super glade for vores nye barnevogn! Den anden på alm. stel er også guld værd .....også kommer vi jo heller ikke udenom, at det er en super enkel barnevogn, uden alt for mange forskellige "tingel tangel dele" - men det er jo en smagssag

Nemlig Syntes også at det andet ser for ranglet ud, især emmaljunga.

Anmeld

13. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jo da fandt en side sidste dag, hvor man kunne bestille nye gammeldags hjul. Og der er en herhjemme i dk, der sætter dem i stand mm.

Har du siden? Min er nemlig faldet i fjederen eller hva det nu hedder. Og jeg skrev derfor til Odder, men de kunne ikke hjælpe. Og jeg manglede en trådkurv, men de er udgået. Men min mog og far fandt heldigvis en trådkurv til en anden model barnevogn som havde samme mål som til min oddervogn, pyha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.